;
خانواده و زناشوییزندگی

عادت های بد زنانه: ۸ کار زن که برای شوهر جذاب نیست

عادت های بد زنانه: زن‌ها به خود اجازه می دهند که فورا از شوهران عیب‌جویی کنند. عادت های بد آن ها را به رخ بکشد و تنفر خود را نشان دهند.  اما آیا می‌دانید که مردان نیز فهرستی از دوست‌داشتن و دوست نداشتن خود را دارند؟ یا اصلا می دانید که مردان می توانند به اندازه زنان حساس باشند؟

آنها ممکن است از هر کاری که انجام می دهید یا انجام نمی دهید قدردانی نکنند. دفعه بعد که شوهرت خیره به تو نگاه کرد، بایست و فکر کن! ممکن است چیزهایی باشد که او، آن ها را دوست ندارد و اصلا جذاب نداند. در بخش خانواده و زناشویی به برخی عادت های بد زنانه که مردان دوست ندارند، پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: زن مورد علاقه مردان: ۲۰ ویژگی یک همسر خوب و ایده آل

۸ چیزی را مردان در زنان جذاب نمی دانند

۱.موهای بیش از حد بدن

عادت های بد زنانه، در حالی که ممکن است هر مردی نسبت به موهای بدن همسرش حساس نباشد. اما بسیاری از آن‌ها دوست ندارند بدن همسرشان بیش از حد مو داشته باشد. بنابراین به نظافت و حذف موهای بدن تان توجه کنید.

۲.عدم مراقبت از پوست

شوهر شما عاشق پوست درخشان است. اگر با چهره ای چرب و لب های ترک خورده از او در خانه استقبال کنید، به احتمال زیاد هیجان او را خاموش می کنید. از پوست خود به درستی مراقبت کنید. مادر بودن بهانه ای برای نادیده گرفتن این موضوع نیست!

عادت های بد زنانه

۳.بهداشت ضعیف دهان

عادت های بد زنانه، درست مانند زنان، چیزی که شوهران برای همسران جذاب نمی دانند، عدم رعایت بهداشت دهان و دندان است. اگر با دندان های زرد به او لبخند بزنید یا دهان تان بوی بدی داشته باشد، هرگز نمی توانید انتظار داشته باشید مردتان جذب شما شود.

۴.موهای بیش از حد وز

چیزی که مردان واقعا در زنان دوست دارند موهای ابریشمی است که می توانند انگشتان خود را در حالی که چیزهای شیرین را زمزمه می کنند از میان آنها عبور دهند. اگر موهای شما با ژل و اسپری چسبناک است، مرد شما قطعا آن را دوست نخواهد داشت. حتی اگر می خواهید موهای خود را حالت دهید، از محصولات اضافی خودداری کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه برای یک مرد یک زن رمانتیک باشیم +۱۱ تکنیک طلایی

۵.صورت کیک شده با آرایش

عادت های بد زنانه، آرایش زیاد چیزی است که اکثر مردان آن را دوست ندارند. موافقید، برای پنهان کردن لکه ها و داشتن پوستی صاف به کرم پودر نیاز دارید، اما چرا در مصرف آن زیاده روی کنید؟ فقط به مقدار مناسب استفاده کنید و آن را با پوست خود یک دست کنید تا به نظر نرسد که ماسک زده اید!

۶.مژه های توده ای

ریمل یک محصول فوق العاده است که می تواند چشم ها را زیبا کند. اما اگر بیش از حد از آن استفاده کنید، مژه‌های تان به هم می‌چسبند و این چیزی است که برای شوهرتان جذابیتی ندارد. مطمئن شوید که از محصولی با برند معروف استفاده می کنید تا از کیفیت خوب و عدم ایجاد حساسیت اطمینان داشته باشید.

عادت های بد زنانه

۷.عطر بیش از حد

عادت های بد زنانه، بله، مردان عاشق عطر هستند. اما، اگر فکر می کردید که مقدار زیاد آن مرد شما را جذب می کند، دوباره فکر کنید. فقط مقداری از عطر مورد علاقه خود را پشت گوش و روی مچ دست اسپری کنید تا مرد خود را جذب کنید.

بیشتر بخوانید: همسر خوب: ۱۰ بهترین ویژگی یک زن خوب و برازنده در زندگی

۸.بررسی آرایش خود در ملاء عام

شوهر شما می خواهد همسر زیبایش را به رخ بکشد، اما نه کسی که به جای معاشرت با دوستانش، به آینه کوچکی نگاه کند و آرایشش را دوباره جمع و جور کند. دفعه بعد که احساس کردید باید آرایش خود را بررسی کنید، به اتاق مخصوص بروید و آن را در خلوت تجدید کنید.

سخن آخر

بهتر است سعی کنید تا جایی که می توانید طبیعی باشید و زیبایی طبیعی تان را حفظ کنید. در رابطه زناشویی نیازی به تظاهر نیست و این چیزی است که همسر شما از صمیم قلب قدردانی می کند. شما باید تلاش کنید تا نه تنها برای او بلکه برای خودتان نیز زیبا به نظر برسید. به یاد داشته باشید که زیبایی طبیعی هر روز بر چهره بیش از حد آرایش شده ترجیح داده می شود.

بیشتر بخوانید: همسر خوب: ۱۰ بهترین ویژگی یک زن خوب و برازنده در زندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا