;
تفریح و سرگرمی

کدومیکی سایه زنبور تصویره !؟ | فقط باهوشا تشخیص میدن!

آزمون شناسایی سایه زنبور: امروز با یک پازل تصویری منطقی روبرو هستید. شما در این پازل یا چالش تصویری باید بتوانید در کمتر از 5 ثانیه سایه درست زنبور بامزه و زیبای تصویر را پیدا کنید. سوالات تصویری شبیه آزمون شناسایی سایه زنبور از جمله تصاویری است که می تواند ذهن و مغز شما را به چالش بکشد. چالش مغز می تواند برای رشد و سلامت این عضو اصلی بدن موثر باشد.

بخش تفریح و سرگرمی چشمک با ارائه جدیدترین و به روزترین سوالات و پازل های تصویری تلاش می کند مغز و ذهن مخاطبان خود را محک بزند و یک چالش جدی و تمرین ورزشی مناسب برای مغز آنان را فراهم کند. شما با مراجعه به چشمک می تواند هر روز خود با جدیدترین و چالشی ترین معماهای تصویری محک بزنید. توانی های شناختی خود را بسنجید و در صورت ضعف مهارت های خود، آنها را رشد و توسعه دهید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی سایه زنبور همراه باشید.

احتمالاً بپسندید:تمرکزت را به چالش بکش: آیا می‌توانید 3 تفاوت تصویر گربه دانش آموز را پیدا کنید!؟

آزمون شناسایی سایه زنبور

آنچه که در آزمون شناسایی سایه زنبور از شما خواسته شده است، یافتن سایه زنبور زیبا، بامزه و زبلی است که در تصویر می بینید. به باور سازنده آآزمون شناسایی سایه زنبور، اگر ذهنی تیزبین و چشمانی عقابی داشته باشید، حل این آزمون چندان سخت نخواهد بود.

با مشاهده دقیق می توانید این معما را حل کنید. اجازه دهید دریابیم که آیا می توانید این آزمون ساده و در عین حال چالشی را در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای حل کنید. با هم تصویر آزمون شناسایی سایه زنبور را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: همسر مایکل کدوم یکی از این دو خانم عصبانی است!؟

آزمون شناسایی سایه زنبور

شاید بپسندید: یکی از سایه ها را در این تصویر انتخاب کن تا بهت بگم چه جور آدمی هستی!

.

.

.

 

شاید بپسندید:  اگه 3 تا تفاوت تصویر دو بز شاخدار را پیدا کنی، خیلی دقیق و تیزی!

.

.

.

.

شاید بپسنددید: اگه پلنگ بیشه را در این تصویر پیدا کنی، چشات مثل شاهین تیزه!

پاسخ آزمون شناسایی سایه زنبور

اگر هنوز در تلاش برای به دست آوردن پاسخ آزمون شناسایی سایه زنبور هستید، ما پاسخ این معما را در پایان مطلب برای شما ارائه می دهیم. این بازی فکری یک راه عالی برای آزمایش مهارت های مشاهده و میزان تیزبینی شما است. اگر هنوز به جواب نرسیده اید، می توانید در تلاش دوم این کار را ادامه دهید.

شاید بپسندید: در کمتز از 10 ثانیه مجموع عددی میوه ها را در معادله آخر پیدا کن!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: قدرت دید خودت رو با پیدا کردن سه تفاوت تصویر گربه امتحان کن!

پاسخ آزمون شناسایی سایه زنبور: در تصویر زیر پاسخ و گزینه صحیح را علامتگذاری کرده ایم. این تصویر به شما کمک می کند که بفهمید چقدر به پاسخ نزدیک بوده اید. سایه 5 مربوط به زنبور هست!

شاید بپسندید: چیستان: کدام گیاه است که یک حیوان درون نامش پنهان شده‌است!؟

پاسخ آزمون شناسایی سایه زنبور

امیدوارم از آزمون شناسایی سایه زنبور استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: فقط کسی مثل شرلوک هلمز میتونه تو یه نگاه گارسون اصلی رو پیدا کنه!

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:هند رفتی و زولبیای خوشرنگ دیدی، نخور | میخوای بدونی چرا، این فیلم رو ببین!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: تفاوت های تصویر دو درخت پاییزی را پیدا کنید!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: یکی از این افراد بخاطر بیماری به زودی می میره، فقط باهوشا متوجه میشن!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: مثل هرکول پوآرو باهوش باشی خیلی راحت کودک ربا را شناسایی می کنی!

 

 

شاید بپسندید

با پیدا کردن عدد بعدی تصویر، اثبات کن که نابغه ای!

حکایت ضرب المثل هرچه کنی به خود کنی

اگه باهوشی بگو، اشتباه تصویر فوتبالیست های خانم چیه!

تست شخصیت: میخوای تو کدوم یکی از منظره ها عکس یادگاری بگیری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا