;
فرهنگ و هنر

بازسازی تصویر شخصیت های معروف کارتونی به صورت واقعی!

بازسازی تصویر شخصیت های معروف کارتونی: یک هنرمند در حال تبدیل کردن شخصیت های کارتونی به افراد واقعی است و ما در این مطلب از سری مطالب تازه ها و فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک می خواهیم بازسازی آنها را ببینیم.
حسین دیبا، طراح شخصیت ترکیه ای، از سال 2008 با مدل های سه بعدی درگیر بوده است تا ویژگی های شگفت انگیز صورت واقعی را به برخی از محبوب ترین شخصیت های داستانی بیاورد. کار بزرگ او از چشم ما و البته 300 هزار دنبال کننده اش در اینستاگرام دور نمانده است.

احتمالاً بپسندید: حقایق جالب درباره خون و گروه های خونی!

بازسازی تصویر شخصیت های معروف کارتونی

ما کار دیبا را بسیار چشمگیر می دانیم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم 15 عکس از شخصیت های کارتونی مورد علاقه را با شما به اشتراک بگذاریم.

احتمالاً بپسندید: معرفی زیباترین و محبوب ترین پرنسس های دیزنی+تصاویر

بازسازی تصویر شخصیت های معروف کارتونی

1. علاءالدین

علاءالدین (به انگلیسی: Aladdin) یک شخصیت داستانی و قهرمان سی و یکمین فیلم انیمیشن بلند والت دیزنی پیکچرز علاءالدین (۱۹۹۲) است و از شخصیتی با همین نام خودش در یک داستان عامیانه از مبدأ خاورمیانه به‌نام علاءالدین و چراغ جادو الهام گرفته شده‌است.

احتمالاً بپسندید: 16 مهمترین راز زیبایی و تناسب اندام زنان چینی!

بازسازی تصویر شخصیت های معروف کارتونی

احتمالاً بپسندید: حضور جنیفر لوپز و بن افلک در فیلم آتش بس تهمینه میلانی

2. ریک

ریک سانچز دانشمندی دیوانه-نابغه الکلی، دارای ظاهری با موهای آبی به‌هم ریخته، لباس آزمایشگاهی و بزاق بیرون ریخته از گوشه دهان است.

شاید بپسندید: هنرمند فرانسوی به سبک زنان مدرن فرانسوی، پرنسس های دیزنی را بازسازی کرد!

بازسازی تصویر شخصیت های معروف کارتونی

احتمالاً بپسندید: با توجه به فضای فرهنگی زندگی هر پرنسس، پرنسس های دیزنی باید چه شکلی باشند!؟

3. هومر سیمپسون

هومر سیمپسون انگلیسی Homer Simpson شخصیتی کارتونی در سریال سیمپسون‌ها است. او برای نخستین بار در برنامه تریسی اولمن در کنار اعضای خانواده سیمپسون ظاهر شد.شخصیت هومر در برخورد اول به راحتی با سه جمله تنبل، احمق و عصبی خلاصه می‌شود او همچنین معتاد به الکل است. او به راحتی از دست پسرش بارت عصبانی می‌شود و از ند فلاندرز که همسایه خانواده سیمپسون‌ها‌ست متنفر است. در باطن هومر به خانواده‌اش اهمیت بسیار می‌دهد و عاشق تک تک اعضا خانواده‌اش است. پاتوق او شراب فروشی مو است که با دوستان صمیمی اش لنی، کارل و بارنی به خوردن آبجو مشغول می‌شود.

شاید بپسندید: انگل خطرناک و خونخوار واقعی،موجودی با دهان عجیب شبیه موجودات آخرالزمانی!(+عکس)

بازسازی تصویر شخصیت های معروف کارتونی

4. چارلی براون

یکی از قدیمی‌ترین الگوهای بزرگ آمریکایی و یک شخصیت کارتونی محبوب و شناخته شده‌است. چارلی براون فردی است که اغلب غمگین و در نتیجه عصبی و فاقد اعتماد به نفس است. او هم نگرش بدبینانه و هم خوش‌بینانه از خود نشان می‌دهد: برخی از روزها حتی از بیرون رفتن می‌ترسد زیرا ممکن است روزش خراب شود، اما در برخی دیگر به همه‌چیز امیدوار است و تا آنجا که می‌تواند برای انجام کارها تلاش می‌کند. او با بلوز طرح‌دار زیگزاگی‌اش شناخته می‌شود.

احتمالاً بپسندید: معماهایی که تاکنون بشر رمزگشایی نتوانسته است: از نسخه خطی ووینچ تا سنگ راهنما گرجستان!

تبدیل شخصیت های کارتونی به صورت واقعی
5. جسی

شخصیت کارتونی جسی یک دختر کابوی است که یک اسب تیزپا به نام تکتاز دارد و از قسمت دوم انیمیشن داستان اسباب بازی Toy Story پس از آشنا شدن با کلانتر وودی به جمع عروسک ها و اسباب بازی های اندی پیوست.

احتمالاً بپسندید: چهره بدون آرایش سلنا گومز: او با انتشار این عکس ها اعتماد بنفس خود را به رخ کاربران کشید!

تبدیل شخصیت های کارتونی به صورت واقعی
6. Jasmine

یک شخصیت داستانی است که در علاءالدین (۱۹۹۲) سی‌ویکمین فیلم پویانمایی بلند والت دیزنی پیکچرز ظاهر می‌شود. جاسمین دختر با روحیهٔ یک سلطان است که از زندگی خود در قصر خسته شده‌است. علی‌رغم یک قانون قدیمی مبنی بر اینکه یک شاهدخت باید به موقع با یک شاهزاده در سالگرد تولد آینده‌اش ازدواج کند، جاسمین در عوض مصمم است با کسی ازدواج کند که او خودش وی را به خاطر شخصیتش دوست داشته باشد نه به خاطر اموال و دارایی‌اش.

شاید بپسندید: اگر پرنسس ها و شخصیت های دیزنی انسان واقعی بودند + پرنسس ها فوق العاده زیبا شدند!

7. آقای سیب زمینی

برایتان جالب خواهد بود: پرنسس های دیزنی متعلق به کدام کشورها هستند+بخش دوم

تبدیل شخصیت های کارتونی به صورت واقعی
8. Olive Oyl

احتمالاً بپسندید: شاهزاده های دیزنی وقتی متأهل شدند و بچه دارند!

Olive Oyl

شاید بپسندید: بازیگر افغان ایرانی: ۱۴ نکته جالب زندگی خصوصی میثم زخم کاری، مرتضی امینی تبار + عکس ها

9. جو گاردنرتبدیل شخصیت های کارتونی به صورت واقعی

Super Mario

سوپر ماریو یکی از بازی‌های پلتفرم فانتزی است که توسط نینتندو ساخته شده و شخصیت اصلی بازی، ماریو است. علاوه بر این، سری سوپر ماریو بروس “Super Mario Bros”. که به‌طور مخفف ماریو نامیده می‌شود، برزگترین بازی از مجموعه بازی‌های سوپر ماریو است. حداقل یک بازی فوق‌العاده با شخصیت ماریو، برای هر کنسول ویدئویی نینتندو منتشر شده‌است.

احتمالاً بپسندید:وقتی آدمای عادی تلاش می کنند خودشون رو به پرنسس های دیزنی تبدیل کنند!

تبدیل شخصیت های کارتونی به صورت واقعی

احتمالاً بپسندید: شخصیت های کارتونی دیزنی بدون ریش و سبیل شان، این شکلی میشن!+تصاویر

Lisa Simpson

تبدیل شخصیت های کارتونی به صورت واقعی

احتمالاً بپسندید: 11 کشوری که نام خود را تغییر داده اند!

The Genie

جینی یا غول چراغ جادو (به انگلیسی: Genie) یک شخصیت داستانی جن است که اولین بار در سی و یکمین فیلم پویانمایی بلند والت دیزنی پیکچرز علاءالدین (۱۹۹۲) به نمایش درمی‌آید و ظاهر می‌شود.

احتمالاً بپسندید:10 قدرتمندترین پرنسس های دیزنی چه کسانی هستند!؟

تبدیل شخصیت های کارتونی به صورت واقعی

Sheriff Woody

او یک کابوی خوش‌ظاهر است که دیگر اسباب‌بازی‌ها را در ماجراهای درون فیلم رهبری می‌کند. خصوصیات چهره او برگرفته از تون تاین، انیماتور دیزنی در آن زمان است.

شاید بپسندید: 10 جالب ترین حقایق درباره فرهنگ مردم پرتغال !

تبدیل شخصیت های کارتونی به صورت واقعی

احتمالاً بپسندید: می دونستی که معنی اسم پرنسس های دیزنی به فارسی چی میشه+بخش اول

Bart Simpson

بارت بچه فوق‌العاده شیطان و دردسر سازی است او در حالی که تنها ۱۰ دقیقه عمر داشت کراوات هومر سیمپسون را به آتش کشید. ریزترین نکات در مورد او جنبه منفی دارند برای مثال گروه خونی او -OO است که بسیار کمیاب است و فقط او و آقای برنز صاحب نیروگاه اتمی اسپرینگفیلد که آدمی شیطان صفتی است دارای این گروه خون هستند.

بارت دانش آموز تنبلی است که فقط برای مسخره بازی به مدرسه می‌رود او دائماً مدیر مدرسه اسکینر را دست می‌اندازد و همواره به عنوان دلقک کلاس از او یاد می‌شود. او مثل پدرش تلویزیون را می‌پرستد و عاشق کراستی دلقک است.

احتمالاً بپسندید: شاهزاده های دیزنی وقتی متأهل شدند و بچه دارند!

تبدیل شخصیت های کارتونی به صورت واقعی

Buzz Lightyear

یک شخصیت خیالی در مجموعه داستان اسباب بازی است که توسط دیزنی و پیکسار ساخته شده‌است.او به همراه دوستش، کلانتر وودی، یکی از دو شخصیت اصلی هر چهار فیلم پویانمایی داستان اسباب‌بازی هستند.

شاید بپسندید: اتفاق عجیب در اروپای 1518: مردمانی که به طاعون رقص گرفتار و تا سر‌حد مرگ رقصیدند!

Buzz Lightyear

شخصیت محبوب شما کیه؟ به نظر شما کدام یک جذاب تر و واقعی تر است؟

احتمالاً بپسندید: پرنسس های دیزنی به شکل واقعی تر چه جوری بودند!؟

جذابیت‌های دیزنی لند

تنوع فرهنگی

دنیای دیزنی لند با پرنسس‌های مختلف، به تنوع فرهنگی و جذابیت‌های مختلفی اشاره دارد. این تنوع باعث می‌شود که هر کودک به شخصیتی ارتباط برقرار کند که با ویژگی‌ها و زمینه‌ای که به آن مربوط است، هم‌دست و هم‌سر شود.

بازسازی تصویر شخصیت های معروف کارتونی

پیام‌های مثبت

پرنسس‌های دیزنی لند علاوه بر جذابیت‌های خود، پیام‌های مثبتی را نیز به کودکان منتقل می‌کنند. از ارادت به خانواده تا تلاش برای رسیدن به آرزوهای خود، این پیام‌ها به مخاطبان کوچک کمک می‌کنند تا ارزش‌های مهم زندگی را یاد بگیرند.

نقد و انتقادات

با وجود جذابیت‌های زیاد پرنسس‌های دیزنی لند، برخی از انتقادات نیز مطرح شده است. از جمله تصویری نمایشی از زنان در برخی موارد تا تبلیغ تصویر زنانه‌ای از زیبایی.

شاید بپسندید: آشنایی با زوج های محبوب دیزنی+ شاهزاده های رویایی پرنسس های دیزنی!

نتیجه‌گیری

دنیای پرنسس های دیزنی لند با داستان‌های شیرین، شخصیت‌های قوی و پیام‌های مثبت، همچنان در قلب کودکان و بزرگتران ادامه دارد. این داستان‌ها نه تنها سرگرمی را فراهم می‌کنند، بلکه ارزش‌های مهم زندگی را نیز آموزش می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − سه =

دکمه بازگشت به بالا