;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت دید: آیا پلنگی که در حال دید زدن است را می بینید!؟

تست قدرت دید با شناسایی پلنگ جنگل: طبیعت و زیبائیهای آن بی شمار است. پرندگان، چرندگان، خزندگان و … هر چه بیشتر بر زیبائیهای این نعمت خدادادی می افزاید. وقتی برای مردتی در طبیعت حضور داشته باشی متوجه انواع واقسام موجوداتی می شوی که کاملا شبیه محیط هستند و احتمالا نزدیک شدن شما سبب مب شود که این موجودات از خود حرکتی انجام دهند و شما متوجه آن شوید.

به واقع استتار از جمله ویژگی هایی است که در محیط زیست به وفور دیده می شود. اتنها در صورتی شما قادر به تشخیص این موجودات هستید که دارای قدرت بینایی، تمرکز و دقت عالی باشید. در تست قدرت دید با شناسایی پلنگ جنگل شما باید بتوانید با یک نگاه کردن پلنگ تصویر را پیدا و شناسایی کنید.

بیشتر بخوانید: باهوشا در یک نگاه پدر واقعی نوزاد را شناسایی می کنند!؟

تست قدرت دید با شناسایی پلنگ جنگل

این استتار، که به آن رنگ‌آمیزی مرموز نیز می‌گویند، یک مکانیسم یا تاکتیک دفاعی است که موجودات زنده از آن برای پنهان کردن خود استفاده می‌کنند و خود را با محیط اطراف خود ترکیب می کنند. شما کافی است برای مدتی در طبیعت حضور داشته باشید و خود از نزدیک متوجه استتارهای گوناگون حیوانات، پرندگان و حشرات شوید.

عوامل محیطی و رفتاری باعث می‌شوند گونه‌های جانوری، طیف وسیعی از تاکتیک‌های استتار را به کار گیرند. برخی از این تاکتیک‌ها، مانند تطبیق با اطراف و پس‌زمینه بسیار کارایی دارند و طعمه، شکارچی و یا دشمن نمی تواند به راحتی آنها را شناسایی کند. در مطلب امروز شما با تصویر از یک جنگل در آفریقا روبرو هستید. حیوانی درنده و شکارچی در بعداظهر گرم تابستان در قسمتی از تصویر مشغول استراحت است.

او در عین استراحت در حال یافتن طعمه ای برای خود است. این پلنگ به خوبی خود را استتار کرده است، اما یک چشم تیزبین وقتی به او اطلاع دادیم که در این تصویری پلنگی حضور دارد، آن را می تواند با یک نگاه کردن پیدا کند.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: تنها عده کمی قادر به دیدن خرگوش پنهان تصویر هستند!

تصویر شماره 1

تست قدرت دید با شناسایی پلنگ جنگل

شاید بپسندید: کدامیک از افراد تصویر یک مجرم است | پاسخ اطلاعات جالبی را درباره شخصیت‌تان افشا کند!

تصویر شماره 2

تصویر شمار 2

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست قدرت دید با شناسایی پلنگ جنگل

اگر قادر به شناسایی این گونه در تست قدرت دید با شناسایی پلنگ جنگل باشید، باید به خود افتخار کنید. بدون شک شما دارای قدرت بینایی عالی و دقت و تمرکز عالی هستید. اگر آماده هستید به تصویر نگاه کنید

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

.

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: داستان کوروش کبیر و پانته آ: دراماتیک ترین داستان ایران

امیدوارم تاکنون این پلنگ را شناسایی کرده باشید. در غیر این صورت می توانید به پایین صفحه برای دیدن پاسخ مراجعه کنید.

پاسخ شماره 1

تست قدرت دید با شناسایی پلنگ جنگل

 

تصویر شماره 2

تست دید با شناسایی پلنگ جنگل

امیدوارم از مطلب امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید تست ها، معماها و نیز پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

قدرت تمرکزتان را با پیدا کردن بادمجان متفاوت ارزیابی کنید!

حیوان درنده ای که غازها را ترسانده شناسایی کنید!؟

 رابطه شخصیت و گروه خونی | گروه خونی‌تان، در مورد شخصیت شما چه می گوید!؟

حکایت ضرب المثل شتر دیدی ندیدی | نه شترت را دیدم نه همسرت را!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + شش =

دکمه بازگشت به بالا