;
تفریح و سرگرمی

اگه مثل هرکول پوآرو باهوش و دقیق باشی، قاتل را در یک نگاه پیدا می کنی!

تست هوش تصویری شناسایی قاتل : معماها و سوالات تصویری همواره تلاش دارند تا سطح ادراک و میزان توانائی ها و مهارت های شناختی افراد را به آنان گوشزد کنند. توانایی خوب دیدن، خوب دقت کردن، خوب متمرکز شدن، جزئیات را دیدن و خوب تحلیل کردن…. این ها بخشی از توانایی هایی است که آدمی در گذر عمر به آنها دست پیدا می کند و مانند بسیاری از مهارت های دیگر می تواند رشد پیدا کند و یا اینکه دچار رکود شود.

به باور کارشناسان استفاده مناسب از مغر و وادار کردن آن به فعالیت فکری مناسب، می تواند زمینه را برای رشد این توانائی ها فراهم کند. شما می توانید ذهن ومغز را با کمک بازی فکری و آزمون هایی شبیه تست هوش تصویری شناسایی قاتل که به صورت مستمر و مرتب در مجله خبری چشمک منتشر می شود، وادار به فعالیت کنید. شما برای ارائه پاسخ باید از تمام حواس و مهارت های خود استفاده کنید. چون مدت زمان پاسخگویی به این آزمون ها و سوالات بسیار محدود است. این مسئله عملکرد و فعالیت مغز رو دو چندان می کند.

شاید بپسندید: اگه تو یه نگاه جغدی که خودش رو استتار کرده پیدا کنی، چشات مثل عقاب تیزه!

تست هوش تصویری شناسایی قاتل

با توجه به آنچه که در سطور بالا اشاره شد، هدف از ارائه بازی های فکر و آزمون هایی شبیه تست هوش تصویری شناسایی قاتل مجله خبری چشمک، ایجاد زمینه برای تمرین و فعالیت مناسب برای ورزش دادن مغز است. تا بدین وسیله هم سلامتی آن تضمین شود و هم زمینه برای رشد توانایی های فردی که رابطه مستقیم با عملکرد مغز دارد، فراهم شود.

شما در تصویر تست هوش تصویری شناسایی قاتل با یک تصویر از یک رستوران روبرو هستید. زنی به قتل رسیده است و چندین مظنون در تصویر دیده می شود. پلیس به صحنه جرم رسیده است. زمان زیادی را برای دستگیری قاتل صرف کرده است، اما در نهایت تاکنون نتوانسته قاتل اصلی را پیدا کند. شرلوک هلمز با بازسازی صحنه قتل توانست در یک لحظه قاتل را شناسایی کند. آیا شما هم می توانید شرلوک هلمز باشید؟

اگر آماده هستید به تصویر تست هوش تصویری شناسایی قاتل نگاه کنید. اما قبل از آن توصیه می شود که ذهن خود را آرام کنید. به این خاطر که شما باید در یک لحظه هم تصویر را دیده و هم بلافاصله تجزیه و تحلیل کرده و قاتل را شناسایی کنید. با هم تصویر تست هوش شناسایی قاتل را می بینیم.

شاید بپسندید:باهوشا بگن: کدوم دانش آموز سر جلسه امتحان ادبیات، داره تقلب می کنه!

تست هوش تصویری شناسایی قاتل

شاید بپسندید:اگه چشات مثل شاهین تیزه، مغزهای ورزشکار فانتزی که با بقیه فرق دارند را پیدا کنید!

.

.

 

 

احتمالاً بپسندید: داستان شنیدنی آنچه تو از رو می خوانی من از برم!

.

.

.

.

شاید بپسندید: (ویدیو) برداشت دیدنی عسل کوهی| این عسل با زنبورای توش واقعا پرخاصیت هست!

پاسخ تست هوش تصویری شناسایی قاتل

اگر پاسخ را با یک دلیل منطقی پیدا کردید به شما تبریک می گوئیم. در صورتی که پاسخ را پیدا نکرده ونیازمند زمان بیشتر هستید، باز هم اشکالی ندارد. همانطور که اشاره شد هدف تست هوش شناسایی قاتل و آزمون های مشابه بالا بردن سطح فعالیت های مفید مغز است. لذا بد نیست بیشتر فکر کنید. البته در خاطرتان باشد، شما هم اکنون نیز برنده تست هوش تصویری شناسایی قاتل هستید. چون در این مدن چند ثانیه بدون آنکه خود متوجه باشید در حال ورزش دادن سلول های خاکستری مغزتان هستید.

شاید بپسندید: تو محیط کار بیشتر روحیه همکاری داری یا رقابت، چیزی که اول می بینی جوابتو میده!

.

.

.

شاید بپسندید: (ویدیو) شیرینی هندی با طعم زیربغل!

 

 

.

.

شاید بپسندید:حکایت ضرب المثل نه خانی آمده نه خانی رفته!

بله کاملا درست است. مرد شماره 4 قاتل است. پیراهن او پاره شده است و قطعه ای از پارچه پیراهن او در دستان مقتول است که ممکن است هنگام گلاویز شدن این اتفاق افتاده باشد.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که هر چیز و هر کس آن را دارد!

پاسخ تست هوش تصویری شناسایی قاتل

احتمالاً بپسندید: (ویدیو)تایم ناهار در یکی از روستاهای هند!| لامصب چرا ملاقه استفاده نمی کنی!؟

امیدوارم از تست هوش تصویری شناسایی قاتل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: اگه تمرکزت خوبه 3 تفاوت دو تصویر درخت با شکوفه های زیبا را در 10 ثانیه پیدا کن!

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: روح شما تشنه چیست؟ یک نماد را انتخاب کنید تا متوجه شوید!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: اگه چشات تیزه، گربه ای که خودش رو میون جغدها مخفی کرده را شناسایی کن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: اگر نکته تصویر ببر حنگلی را پیدا کنی، جزو 1 درصد تیزبین جهان هستی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: (ویدیو) جالب تهیه شیرنی زبان در قنادی!

 

 

 

شاید بپسندید

بگو دوست داری روی کدام نیمکت بنشینی تا بگم چقدر با دیگران همدلی داری!؟

هوش کارآگاهی‌ات رو فعال کن و بگو چه کسی در ساخت لونه سگ نقش نداشته!؟

اگه ریاضی ات خوب باشه در 15 ثانیه، مجموع معادله آخر را بدست میاری!

اگه باهوشی سریع بگو کدوم یکی ادای نقاشا رو در میاره!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا