;
تفریح و سرگرمی

معمای هوش: با دلیل بگو چه کسی دروغ می گوید و یک جاسوس است!؟

آزمون تصویری شناسایی جاسوس: محمد شایسته و بخش تفریح و سرگرمی چشمک امروز با شماست با یک تصویر معمایی دیگر. پازل ها و معماهایی که می تواند ذهن و مغز شما را درگیر کند. آزمون تصویری شناسایی جاسوس می تواند تمرکز، دقت و هوش شما را به خوبی به چالش بکشد. شما در آزمون تصویری شناسایی جاسوس باید بتوانید فرد جاسوس را شناسایی کنید. بخش تفریح و سرگرمی چشمک همواره با جذاب ترین و دقیق ترین معماهای تصویری باشماست.

به باور بسیاری همان گونه که جسم نیازمند ورزش منظم روزانه است، روح و روان و مغز ما نیز نیاز دارد تا هر روز ورزش کند. ورزش جسم و نحوه انجام آن کاملا مشخص است. اما برای ورزش مغز چه باید کرد. آزمون تصویری شناسایی جاسوس و آزمون مشابهی که در مجله خبری چشمک منتشر می شوند به خوبی ذهن و مغز شما را وادار به فعالیت و ورزش نمایند. شما با انجام منظم بازی های فکری می توانید ضمن ایجاد تمرین ورزشی برای مغزتان، زمینه رشد و توسعه مهارت های شناختی خود را نیز فراهم کنید. پس هر روز با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: حکایت جالب و شنیدنی گوژپشت و خیاط از سری داستانهای هزار و یک شب!

آزمون تصویری شناسایی جاسوس

برای انجام و ارائه پاسخ درست به آزمون تصویری شناسایی جاسوس و سوالات تصویر مشابه، شما نیازمند تمرکز و دقت کافی هستید. بسیاری از این سوالات فاقد یک نگاه منطقی بالا و استفاده از هوش هستند. در واقع سازندگان این سوالات تلاش دارند با طرح چنین سوالاتی، دقت نظر و جزئی نگری را در شما افزایش دهند.

شما با دقت و تمرکز کردن می توانید پاسخ را پیدا کنید. این مسئله می تواند در بلند سبب رسد و توسعه دقت و تمرکز شما شود. در تصویر آزمون تصویری شناسایی جاسوس شما با سه نفر نواجه هستید  که هر کدام اظهارات متفاوتی را ارائه کرده اند. اما باید بدانید که در میان این سه نفر که یک کودک، یک زن و یک مرد هستند، جاسوس وجود دارد.

به نظر شما کدامیک از این 3 نفر یک جاسوس است و با اظهارات خود تصمیم دارد تا اطرافیان را گمراه کند. اگر آماده هستید تصویر آزمون تصویری شناسایی جاسوس را مرور می کنیم. یادتان باشد برای شناسایی این جاسوس زرنگ تنها 5 ثانیه وقت دارید….

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: موس کامپیوتر را پیدا کنید!؟

آزمون تصویری شناسایی جاسوس

شاید بپسندید: آدم قاطع هستی یا منفعل | با انتخاب یک سگ در تصویر متوجه خواهید شد!

.

.

.

.

شاید بپسندید: سوال هوش: با اضافه کردن 4 چوب کبریت، مربع را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: در تصویر خانه و مرد تکیه زده بر مبل چه اشکالاتی دیده می شود!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی جاسوس

اگر به این قسمت از متن آزمون تصویری شناسایی جاسوس رسیده و تاکنون پاسخی نداده اید بهتر است بیشتر حواس خود را جمع کنید. در 5 ثانیه اضافی خواهید توانست با توجه به شواهد، جاسوس را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: چیستان: کدام کشور که با اضافه کردن یک حرف به اسم آن، یک کشور دیگر ایجاد می شود!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با پیدا کردن گل های نرگس متفاوت اثبات کن که مثل شاهین تیزی!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی جاسوس: اگر دقت کنید کودک می گوید که زن تصویر در حال دروغ گفتن است. مشخص است که این زن، مادر او نیست. مرد تصویر هم مدعی است که این زن، همسر او نیست. اما زن مدعی است که جاسوس نیست. اگر دقت کنید رنگ موها و چشم های کودک و مرد تصویر یک رنگ است. این دو پدر و فرزند هستند. لذا به نظر می رسد که زن تصویر یک جاسوس است.

شاید بپسندید:حکایت شوکت خانم و کریم خان زند: داستانی زیبا با پایانی خوش!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی جاسوس

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی جاسوس استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: اگه تو یه نگاه پروانه را میان سبزه و گل ها تشخیص بدی، چشات مثل عقاب تیزه!

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: حکایت شرط ازدواج دختر کشاورزد برای خواستگار سمج | دم گاوی که شرط ازدواج بود!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

با دلیل بگو که کدومیکی تصمیم داره از زندان فرار کنه!؟

معما: محسن تمام اعداد از 300 تا 400 را روی یک کاغذ نوشت. او رقم 3 را چند بار نوشت!؟

اگر چشمات مثل شاهین تیز باشه در یک نگاه حرف X را بین حروف Y ها پیدا می کنی!

با دلیل بگو که کدام خدمتکار منزل، قاتل است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 7 =

دکمه بازگشت به بالا