;
تفریح و سرگرمی

اگه قرار باشه یکی از دخترا رو نجات بدی، کدوم یکی رو نجات میدی!؟

تست شخصیت براساس نجات دو دختر: کدامشان را نجات می دهی؟ این آزمایش مشخص می کند که آیا شما فردی جزئی هستید یا خیر؟ با مجله خبری چشمک و تست شخصیت براساس نجات دو دختر همراه شوید. طراح و سازنده این تست شخصیت یا روان شناسی در ادامه مطلب اشاره می کند که هر فردی می توانید میزان ارادت خود به اطرافیانش را با این تست مشخص کند. به این ترتیب با تست ساده امروز می توانید به عمیق ترین رازهای روح خود پی ببرید. با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: اگر تفاوت های دو تصویر دخترک را پیدا کنی قدرت دیدت مثل عقابه!

تست شخصیت براساس نجات دو دختر

چرا تست های شخصیت در شبکه های اجتماعی اینقدر محبوب شده اند؟ بله پاسخ کاملاًمشخص است: توانایی این تست ها در بیان جزئیات پنهان با سؤالات فریبنده و سرگرم کننده وگاهی تصاویر جالب و شگفت انگیز. در تست روانشناسی امروز که تحت عنوان تست شخصیت با نجات افراد منتشر شده است، می توانید بفهمید که چقدر عمیق هستید. به عکس نگاه کنید و بعد بدون اینکه زیاد فکر کنید یکی از دو دختری که فکر می کنید می توانید نجاتش دهید را انتخاب کنید. با تست شخصیت براساس نجات دو دختر همراه باشید.

این دو دختر توسط یک حیوان وحشی تعقیب می شوند. در پیش روی آنها نیز مواد داغ و گداخته قرار دارد. یکی از دو دختر کفش پاشنه بلند به پا دارد و دیگر هیچی به پا ندارد. چه می کنید؟به کدامیک کمک می کنید. بیائید با تست شخصیت براساس نجات دو دختر یک روز خوب را شروع کنیم!

شاید بپسندید: تست قدرت دید: روباه کجا قایم شده که شکارچی های اونو نمی بینند!؟

تست شخصیت براساس نجات دو دختر

احتمالاً بپسندید: خرگوش احمقی که به جای هویج، مخروط برداشته را شناسایی کنید!

.

.

.

 

 

احتمالا بپسندید: سوال هوش: کدام زن مادر کودک است!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: کدومیکی از خانمای عصبانی همسر این مرد بیچاره است!؟

پاسخ تست شخصیت براساس نجات دو دختر

انتخاب شما در این تست تصویری جزئیات پنهان و شگفت انگیز شخصیت شما را آشکار می کند. همانطور که دیدید بر خلاف سایر تست های تصویری، حل تست شخصیت براساس نجات دو دختر تنها چند ثانیه طول می کشد، زیرا باید زنی را که می خواهید از دست یک گرگ خطرناک در جنگل نجات دهید، انتخاب کنید. خوب اکنون باید تفاسیر را مطالعه کنیم.

شاید بپسندید:حکایت طلبه جوان و دختر فراری شاه | داستان طلبه ای که دختر فراری شاه را به خانه اش راه داد!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:تست هوش: در تصویر چند مکعب وجود دارد!؟

نجات زن A

نجات زن الف

اگر این گزینه را در تست شخصیت براساس نجات دو دختر انتخاب کردید: باید گفت که شما نابغه اید. مغز شما همیشه راه حل هایی پیدا می کند و روی مشکلاتی که اطرافش را احاطه کرده اند تمرکز نمی کند. به همین ترتیب، شما فردی متفکر هستید که همیشه به دنبال غافلگیری افرادی هستید که در زندگی شما حضور دارند.

بیشتر بخوانید: صاحب سگ کیه، پسر جوان یا دخترک جوان!؟

نجات زن  B

تست شخصیت براساس نجات دو دختر

در صورت انتخاب این گزینه در تست شخصیت براساس نجات دو دختر: شما یک مغز متفکر با خلاقیت زیاد دارید. مغز شما به روش معمولی کار نمی کند، خارج از چارچوب فکر می کنید. با این حال، شما همیشه برای شکستن روال روزانه به دنبال ماجراجویی های جدید هستید. این می تواند گاهی خوب باشد. اما گاهی هم اصلاً خوب نیست.

شاید بپسندید: معمای ریاضی: جواب  30 تقسیم بر نیم و به اضافه 10 چند می شود؟

امیدوارم از تست شخصیت براساس نجات دو دختر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید:حکایت خارکن و دختر پادشاه: داستان مرد خارکنی که دختر پادشاه را از قبر درآورد و با او ازدواج کرد! 

 

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: آزمون هوش: چه کسی امتحان را قبول میشه!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:  آزمون تمرکز: کدام گربه بابقیه فرق داره!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: چیستان: تو زندگی دوبار رایگان بهت میدن، اما بار سوم بابتش ازت پول میگیرن!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

حکایت ضرب المثل مثل سگ پشیمان است!

تست قدرت دید: دوربین عکاسی کجاست!؟

حکایت خروس گردو دزد | خروسی که از همه حیوانات استفاده کرد تا خودش از خانه قاضی گردو بدزدد!

اگه مار را در تصویر پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا