;
دنیای مدگوناگون

چگونه محبوب باشم و همه دوستم داشته باشند + ۱۵ ترفند ساده برای محبوب شدن!

چگونه دیگران را جذب خود کنیم؟ آیا تا به حال شده به کسانی حسادت کنید که احساس می کنید نزد همه محبوب هستند؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است، در این قسمت از گوناگون شما را راهنمایی می کنیم که چگونه بتوانید به گونه ای رفتار کنید تا اکثر افراد شما را دوست داشته باشند و در واقع بین آن ها محبوب باشید. در نتیجه دوستان بیشتری پیدا کنید و این حس مثبت در شما افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: زن جذاب از نظر مردان: ۱۷ چیزی که مردان در زنان بسیار جذاب و دوست داشتنی می دانند!

۱.لبخند بزنید و رفتار گرم داشته باشید

این یک شروع عالی برای محبوبیت بیشتر و دوست داشتنی تر شدن است. هرگز با اخم به صورت کسی نگاه نکنید. سعی کنید زمانی که خوشحال هستید، خوشحالی و شادی خود را به دیگران نشان دهید و این حس مثبت را به آن ها پخش کنید.

جالب خواهد بود: با ماسک توت فرنگی مثل ماه شب چهارده زیبا شوید، این ماسک برای همیشه جوش صورت را از بین می برد!!

۲.ارتباط خوب برقرار کنید

چگونه دیگران را جذب خود کنیم؟ داشتن مکالمات هیجان انگیز با افراد دیگر بدون درگیری های شخصی بسیار عالی عمل می کند. فقط در مورد موضوعات مورد علاقه خودتان یا چیزهایی که از آن ها اطلاعات دارید، صحبت نکنید. بلکه سعی کنید به حرف های طرف مقابل هم گوش دهید و یک ارتباط دو نفره ایجاد کنید.

شاید بپسندید: صورت پر، شکم لاغر با یه نسخه ارزون گیاهی!

۳.در مورد دیدگاه و نقطه نظر فرد مقابل هم فکر کنید

اکثر ما بیشتر به خودمان فکر می کنیم و در نتیجه فراموش می کنیم که عقاید دیگران را هم در نظر بگیریم و راجع به آن ها فکر کنیم . مثلاً اگر اولین بار است که غذای مورد علاقه خودتان را به دوستتان معرفی کرده اید، باید سعی کنید نظر او را هم بپرسید یا مثلا اگر دوستتان از یک فیلم وحشتناک می ترسد، او را مسخره نکنید. سعی کنید که صحبت های او را بشنوید و احساساتش را درک کنید. با این کار احساس بسیار خوبی در فرد مقابل ایجاد می کنید و آن ها نیز از درک بالای شما سپاسگزار خواهند بود.

شاید بپسندید: ماندگاری آرایش در تابستان: با این ترفندها آرایش تان در روزهای گرم تکان نمی خورد!

۴.تند و تیز نباشید

از بی ادب بودن خودداری کنید، هرگز نباید با زبان به افراد دیگر صدمه وارد کنید. بسیاری از افراد از این که دیگران را ضعیف جلوه دهند، احساس رضایت می کنند اما شما هرگز نباید این گونه باشید.

شاید بپسندید: زیباترین زنان دنیا: ۸ ترفند جادویی زیبایی از کشورهایی که زیباترین زنان دنیا را دارند!

۵.اعتماد به نفس داشته باشید اما خودپرست و خودشیفته نباشید

هرگز اعتماد به نفس را با خودستایی اشتباه نگیرید. شاید به دلیل چیزهایی که دارید به خودتان مغرور شوید اما هنگامی که با افراد دیگر ارتباط می گیرید، نباید به پیشینه آن ها فکر کنید. پس سعی کنید این افکار را از ذهنتان دور کنید. خودستایی و غرور درونی هرگز ویژگی جذابی نیست.

شاید بپسندید: اگر شب ها خوابت نمیبره، خوردن این 9 ماده غذایی را امتحان کن!

چگونه دیگران را جذب خود کنیم

۶.نگاه مثبت داشته باشید

چگونه دیگران را جذب خود کنیم؟ شاد باشید. در مورد چیزهای بد در زندگی فکر نکنید. از لحظات زندگی لذت ببرید. شادی خود را با انسان های اطراف به اشتراک بگذارید. افراد مثبت نگر همیشه جذابیت خاصی دارند و دیگران را به سمت خودشان می کشانند.

شاید بپسندید: با این ریمل خانگی شگفت انگیز مژه های تان را پرپشت و بلند کنید!

۷.به همه احترام بگذارید

اگر می خواهید بدانید که چگونه باید محبوب باشید و همه شما را دوست داشته باشند، باید با همه با احترام رفتار کنید. همیشه کسانی هستند که در هر لحظه شما را زیر نظر دارند. پس سعی کنید تا جایی که می توانید ادب و احترام را به کار ببندید.

بیشتر بخوانید: مرد جذاب از نظر زنان: زنان جذب مردانی با این ۷ ویژگی می شوند

۸.نسبت به عقاید و رفتار خود منصف باشید

چگونه دیگران را جذب خود کنیم؟ اصلاً لازم نیست بدون هیچ ضرورتی دیگران را تحسین کنید؛ مخصوصا زمانی که می دانید آنها نظر غلطی دارند اما بهتر است که آرامش داشته باشید و بیش از حد در برابر عقاید دیگران جبهه نگیرید. به قوانین زندگی و حق دیگران پایبند باشید.

بیشتر بخوانید:  معجون شگفت انگیز ابن سینا برای تقویت حافظه و افزایش قدرت جنسی!

۹.مهربان باشید و به دیگران کمک کنید

اگر فرصت کمک کردن به دیگران را دارید، حتماً این کار را انجام دهید. زمانی که از شما کمک می خواهند، حتماً آمادگی خود را نشان دهید.

۱۰.هنگامی که می توانید، نوع دوستانه رفتار کنید

انسان محبوب همیشه توسط دیگران مورد تمجید و ستایش قرار می گیرد. انسان محبوب حقیقتاً از درون هم انسان نوع دوست و محبوبی است. پس اگر دیگران را دوست داشته باشید و خودخواهانه رفتار نکنید، قطعا محبوب خواهید بود و به یک انسان دوست داشتنی تبدیل می شوید.

شاید بپسندید: عکس هایی جالب از چهره های بدون آرایش بازیگران هالیوود!

۱۱.در برخورد با افراد دیگر صبور باشید

چگونه دیگران را جذب خود کنیم؟، هرگز حق ندارید که هیچ انسانی را احمق تصور کنید و فکر کنید که صحبت کردن با این فرد اتلاف فقط است. حتی زمانی که نمی توانید عقاید طرف مقابل را بپذیرید، باید به این فکر کنید که شاید خودتان ناآگاه هستید و یا هوش کافی را ندارید.

شاید بپسندید: حاشیه جدید رابطه بریتنی و سام اصغری + سام کچل کرد!

چگونه دیگران را جذب خود کنیم

۱۲.شوخی فقط زمانی جذاب است که همه از آن لذت ببرند

پس هرگز به خاطر خندیدن دیگران به احساسات کسی آسیب وارد نکنید. شاید انجام این کار برای چند نفر بامزه به نظر بیاید اما ممکن است افرادی هم از شما دلخور شوند که قطعاً جذابیت شما را می کاهد.

بیشتر بخوانید: روتین 7 مرحله ای زیبایی برای داشتن پوستی سالم و شفاف

۱۳.تدافعی عمل نکنید

اگر می خواهید محبوب باشید، لازم نیست که به حرف دیگران پاسخ دهید. ادب را حفظ کنید و اجازه ندهید که خشم، شما را در بر بگیرد. با انجام این کار دیگران بیشتر شما را جدی می گیرند، به شما احترام می گذارند و سعی می کنند که از استاندارد های شما فراتر نروند. افراد بیش از حد تدافعی هرگز محبوب نیستند.

۱۴.راحت بخندید

همه دوست دارند که به خنده و شادی بپردازند. پس از زندگی لذت ببرید. هنگامی که در کنار دیگران هستید، لبخند بزنید و با صدای بلند بخندید تا حس خوب را در همه ایجاد کنید.

۱۵.بهداشت را رعایت کنید و ظاهر مرتبی داشته باشید

چگونه دیگران را جذب خود کنیم؟ همیشه بهداشت را رعایت کنید، بوی خوب بدهید، تمیز باشید و در کنار آن شوخ طبع رفتار کنید. کاری نکنید که دیگران نخواهند کنار شما بنشینند. محبوب بودن بسیار مهم است اما قبل از هر چیز باید موارد پایه را رعایت کنید.

بیشتر بخوانید: پارسا پیروزفر جذاب ترین مرد ایرانی از نظر زنان، ۱۴ واقعیت جالب را در مورد خودش فاش کرد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا