;
آرایش و زیباییدنیای مد

مدل چتری مناسب فرم صورت خود را پیدا کنید+عکس

مدل چتری مناسب فرم صورت : موهای چتری می تواند ظاهر یک فرد را کاملاً تغییر دهد، ویژگی های صورت را برجسته کرده و طراوت و مدرنیته را به او بدهد. اما چگونه می توان چتری مناسبی را انتخاب کرد که کاملاً با فرم صورت شما مطابقت داشته باشد؟ در ادامه این مطلب آرایش و زیبایی مجله خبری چشمک با مدل چتری مناسب فرم صورت همراه باشید.

شاید بپسندید: چطور یک خانم خوش تیپ و با وقار باشیم + رازهای مهم

مدل چتری مناسب فرم صورت

مدل موی چتری، مدلی بسیار پرطرفدار است. اما این مدل مو انواع مختلفی دارد که عبارت از مدل موی چتری کوتاه، مدل موی چتری بلند، چتری صاف، مدل چتری کج، مدل چتری موج دار و… تمامی این مدل‌ها به نوبه خود زیبا هستد اما اینکه کدام مدل به فرم صورت شما بیشتر می‌آید جای سوال است.

اگر تصمیم دارید مدل موهایتان را چتری بزنید باید بدانید که راه سختی را در پیش دارید، زیرا اگر جلوی موهایتان را کوتاه کنید و از این تصمیم پشیمان شوید باید مدتی طولانی با مدل آن کنار بیایید تا موهایتان دوباره بلند شود.

در این مقاله قصد داریم شما را با مدل چتری مناسب فرم صورت تان آشنا کنیم.

شاید بپسندید: روش رنگ کردن انواع لباس جین در خانه + راهنمای کامل

صورت بیضی شکل

اگر صورت بیضی دارید خوش شانس هستید! این نوع صورت بسیار متنوع است و تقریباً برای همه انواع چتری مناسب است. اگر می‌خواهید ظاهر قاطع‌تری داشته باشید، می‌توانید یک چتری کامل و صاف را انتخاب کنید، یا چتری‌های پهلو برای ظاهری نرم‌تر و رمانتیک‌تر. نکته مهم این است که حاشیه زیاد سنگین نباشد تا هماهنگی تناسبات حفظ شود.

مدل چتری مناسب فرم صورت

صورت گرد

برای صورت گرد، هدف اصلی بلند کردن اپتیکال صورت است. چتری بلند و جارو شده که به صورت جانبی می افتد برای ایجاد یک جلوه عمودی ایده آل است.از چتری های کوتاه و کامل که می تواند گردی صورت شما را برجسته کند، خودداری کنید.

احتمالا بپشندید: چطور یک خانم خوش تیپ و با وقار باشیم + رازهای مهم

صورت گرد

صورت مربعی

اگر صورت مربعی دارید که با خط فک برجسته و ویژگی های مشخص مشخص می شود، یک لبه نرم و لایه لایه می تواند به صاف کردن گوشه های صورت کمک کند. حاشیه های نامتقارن کمی بلندتر در یک طرف، می تواند یک انتخاب عالی برای متعادل کردن ویژگی های قوی باشد.

صورت مربع

صورت قلبی شکل

صورت قلبی شکل با پیشانی پهن و چانه باریک، به حاشیه ای نیاز دارد که نسبت ها را متعادل کند. یک چنگک بلند کناری که احتمالاً با قفل های بلندتر در طرفین صورت همراه است، می تواند به جلب توجه از پیشانی پهن و برجسته کردن چشم ها کمک کند.

مدل چتری مناسب فرم صورت

صورت دراز

برای صورت بلند، هدف کوتاه کردن اپتیکال طول صورت است. یک برش چتری کامل و مستقیم درست بالای ابروها، برای ایجاد این توهم عالی است. از چتری های خیلی کوتاه یا خیلی نازک خودداری کنید که می تواند طول صورت شما را برجسته تر کند.

مدل چتری مناسب فرم صورت

امیدواریم این نکات برای شما مفید بوده باشد! آیا لبه مناسب برای صورت خود پیدا کرده اید؟ اگر چنین است، این مقاله را در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید و به دوستان خود کمک کنید تا چتری های ایده آل خود را نیز پیدا کنند!

نکات مهم برای انتخاب مدل چتری

در ابتدای مطلب باید به شما بگوییم که برای انتخاب مدل موی چتری باید سه نکته را در نظر داشته باشید.

مدل چتری مناسب فرم صورت

  1. مراجعه به مجلات و عکس بازیگرانی که مدل موی چتری دارند: یکی از بهترین روش‌ها برای اینکه متوجه شوید که مدل موی چتری را دوست دارید یا خیر این است که عکس بازیگران و افرادی که مدل موی چتری دارند را مشاهده کنید. البته اگر جنس مو، فرم صورت و اندازه پیشانی شخصی که مشاهده می‌کنید با شما یکی باشد خیلی بهتر است. در زمانی که از یکی از مدل‌ها خوش‌تان آمد آن را ذخیره کنید و سپس به آرایشگر خود نشان دهید. همچنین چتری‌های مصنوعی هم وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را از فروشگاه‌های معتبر نیز خریداری کنید.
  2. مشورت با آرایشگر حرفه‌ای: حال که مطمئن شدید که چتری گذاشتن برای شما مناسب است، باید با یک آرایشگر حرفه‌ای مشورت کنید تا شما را راهنمایی کند که چه مدل چتری برایتان مناسب‌تر است تا زیباتر جلوه کنید. ضمنا آرایشگرهای حرفه‌ای در زمینه کوتاه کردن مو نیز تجربه دارند و می‌توانند در زمینه مدل مو و مدل چتری مو به شما مشورت دهند و راهنمایی کنند.
  3. حواستان به مراقبت‌های بعد از کوتاه کردن باشد: برای آنکه موهایتان به زیباترین شکل ممکن دیده شوند باید دائما از آن‌ها مراقبت کنید. زیرا به طور کلی هنگامی که موهایتان چتری باشد اولین چیزی که در چهره شما دیده می‌شود موهایتان است. به همین علت باید همیشه به آن‌ها رسیدگی کنید. برخی از خانم‌ها هنگامی که از خواب بیدار می‌شوند به موهایشان رسیدگی نمی‌کنند، اینگونه افراد بهتر است که به سراغ مدل موهای چتری نروند.

برایتان جالب خواهد بود

بهترین روش مراقبت از موهای کراتینه شده لخت

ایده های شیک و باکلاس طرح پاییز روی ناخن+عکس

رنگ و مدل موی مناسب برای خانم هایی که بینی بزرگ دارند + عکس

جوان کردن دور چشم ها با این نسخه طلایی طب سنتی!

 این اشتباهات رنگ موهایتان را نابود می کند!

نیاسینامید معجزه ای برای داشتن پوست سالم و درخشان!

استایلی که سن خانم ها را بالا نشان میدهد

بهترین تکنیک برای برداشتن ابرو بدون درد

کمبود این ویتامین‌ سبب ریزش مو می‌شود!

مدل های زیبای شومیز مجلسی دخترانه برای هر نوع سلیقه+عکس

بهترین ویتامین برای چاقی صورت: ۷ ویتامین که گونه های شما را برجسته و پر می کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − شش =

دکمه بازگشت به بالا