;
آرایش و زیباییدنیای مد

طرح ناخن پاییزی: ۱۰ شیک ترین طرح ناخن برای روزهای عاشقانه پاییز

طرح ناخن پاییزی: پاییز فصل رنگ و عشق است. رنگ های زرد و نارنجی و قرمز و شکلاتی واقعا گرما بخش زندگی هستند. در روزهای خنک پاییز می توانید با این رنگ ها زندگی را عاشقانه زندگی کنید. یکی از این عاشقانه های کوچک، امتحان طراحی های ناخن پاییزی است. در واقع شما می توانید زیبایی های شگفت انگیز این فصل را در ناخن های تان هم تجربه کنید.

در بخش آرایش و زیبایی چشمک، ۱۰ شیک ترین و جذاب ترین طرح ناخن که مخصوص پاییز امسال است، آورده شده. این طرح ها در عین شیک بودن آسان هم هستند. شما خودتان می توانید در خانه این طرح ها را برای روزهای عاشقانه پاییز امتحان کنید. با وب سایت چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: ۷ زیباترین و جذاب ترین شکل ناخن که مناسب هر دستی است!

۱۰ شیک ترین طرح ناخن برای روزهای عاشقانه پاییز

۱.مانی فرانسوی با پیچ و تاب

طرح ناخن پاییزی، مانی فرانسوی کلاسیک را با رنگ مارونی نزدیک به رنگ پاییز امتحان کنید. این طرح زیبا با ظاهری خیره کننده و مینیمالیستی برای ماه های پاییز و سرد سال مناسب است.

طرح ناخن پاییزی

۲.سایه های قهوه ای

این طرح برجسته و زیبای ناخن، مطمئنا برای شما تعریف و تمجیدهایی را به همراه خواهد داشت. هر ناخن طراحی متفاوتی دارد، اما در کنار هم فوق العاده به نظر می رسند.

طرح ناخن پاییزی

۳.ناخن خامه ای

طرح ناخن پاییزی، این رنگ های کرم گرم هم از نظر طرح و هم از نظر رنگ زیبا هستند. هرگز نمی توانید با رنگ های نارنجی و زرد در پاییز اشتباه کنید.

طرح ناخن پاییزی

۴.خنثی های نرم

شاید رنگ های روشن واقعا سبک شما نباشند. شما می توانید همیشه از رنگ های خنثی استفاده کنید و همچنان از یک طرح متقاطع ساده و در عین حال موثر مانند این شکل الهام بگیرید.

بیشتر بخوانید: ناخن های زیبا و قوی با ۵ روش خانگی ساده و موثر

طرح ناخن پاییزی

۵.طرح الهام گرفته از هالووین

طرح ناخن پاییزی، آیا پاییز را به خاطر هالووین دوست دارید؟ پس ناخن‌های نارنجی را انتخاب کنید که انگار کدو تنبل فریاد می‌کشد و ماجراجویی‌های شبح‌آور را تجربه می‌کند.

طرح ناخن پاییزی

۶.ناخن های فانکی پاییزی

از منطقه راحتی معمول خود خارج شوید و در این فصل کمی خلاق باشید! چرا برای هر مهمانی هالووین، هنرزیبای فانکی پاییزی را انتخاب نکنید.

طرح ناخن پاییزی

۷.چرخش سبز

طرح ناخن پاییزی، رنگ های سبز جنگلی برای پاییز واقعا شیک و باسلیقه است. به علاوه استفاده از این سایه عمیق و تیره تر از سبز احساس خنکی به شما می دهد.

طرح ناخن پاییزی

۸.چرخش های نامتقارن

بسیاری از ما هنر ناخن چرخشی خوب را می‌پسندیم. به خصوص هنگامی که در این سایه قرمز تیره ایجاد می شود، شما یک طراحی ناخن شیک و پیچیده دارید.

بیشتر بخوانید: چرا ناخن ها پوسته پوسته می شوند؟ دلایل، درمان ها و پیشگیری  

طرح ناخن پاییزی

۹.طرح نارنجی فرانسوی

طرح کلاسیک فرانسوی را در نظر بگیرید اما با روحیه پاییز آنها را نارنجی کنید. ظاهری ساده و در عین حال خیره کننده که چشم ها را به آن جلب می کند.

طرح ناخن پاییزی

۱۰.طرح گردان مشکی

طرح ناخن پاییزی، آیا می‌خواهید ناخن‌های مشکی داشته باشید اما در عین حال نمی‌خواهید کاملا رنگ مشکلی یک دست باشد؟ پس چند چرخ گردان سفید را در آن بکشید تا این ظاهر شیک را ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید: مانیکور خشک ناخن چیست؟ | چگونه انجام می شود؟

طرح ناخن پاییزی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا