;
تناسب اندام و تغذیهدنیای مد

راز لاغری اعضای گروه بلک پینک: راز اندام لاغر و زیبای اعضای گروه بلک پینک فاش شد!

راز لاغری اعضای گروه بلک پینک: بسیاری از ما به دنبال راهکار های سریع تر برای تناسب اندام هستیم و زمانی که ستاره‌ های سینما یا موسیقی را می بینیم که اندام بسیار مناسبی دارند، حسرت آن ها را می‌ خوریم. اما جالب است بدانید که این افراد قطعا برای خودشان راز و رمزهایی دارند که باعث می‌ شود، تناسب اندام شان را حفظ کنند و همیشه خوب به نظر برسند. در بخش دنیای مد به راز لاغری اعضای گروه بلک پینک پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اسرار زیبایی آیشواریا رای: رازهای زیبایی آیشواریا رای فاش شد!

 

راز لاغری اعضای گروه بلک پینک

۱.رزی:غذای با کیفیت و ورزش با کیفیت

راز لاغری اعضای گروه بلک پینک، رزی هم جزء افراد مشهوری است که به شدت به نوع غذایی که استفاده می کند، دقت بسیار زیادی دارد و در کنارش در جلسات ورزشی مختلف از جمله پیلاتس شرکت می‌ کند. او در مصاحبه‌ ای گفت که حداقل باید هر دو روز یکبار پیلاتس انجام دهد و همین باعث شده است که دور کمر بسیار باریکی داشته باشد.

شاید بپسندید: رفع خشکی مو: با شیر و عسل در ۵ مرحله موهای خود را نرم و صاف کنید!

راز لاغری اعضای گروه بلک پینک

۲.جنی:حذف نمک و انجام پیلاتس

این هنرمند معروف برای این که تناسب اندامش را حفظ کند و بتواند همیشه با تناسب اندام ظاهر شود، به طور کل نمک را از زندگی حذف کرده است. او سه سال است که به صورت حرفه‌ ای یوگا و پیلاتس انجام می دهد و هیچگاه این ورزش را ترک نمی کند.

راز لاغری اعضای گروه بلک پینک، او عاشق پیلاتس است و عکس ها و تصاویر زیادی را نیز از خودش پست می کند و هر روز این ورزش را انجام می دهد و رژیم غذایی خاصی هم ندارد. فقط تنها چیزی که رعایت می‌ کند، این است که نمک را به طور کل حذف کرده اما معمولاً غذاهای سالم مثل سالاد آووکادو با نوشیدنی‌ های سم زدا را استفاده می کند.

بیشتر بخوانید: رازهای جذابیت و هیکل زیبای جنیفر لوپز ۵۲ ساله + ۸ عادت رژیم غذایی او

راز لاغری اعضای گروه بلک پینک

شاید بپسندید: خواص روشور برای سلامت و زیبایی پوست که از آن بی خبر بودید!

 

۳.لیسا:حرکات موزون و کالری سوزی

راز لاغری اعضای گروه بلک پینک، لیزا توانسته است که در کلاس های حرکات موزون شرکت کند و تا آنجایی که می تواند کالری‌ سوزی انجام دهد. او خیلی دوست ندارد که رژیم بگیرد و به جای آن سخت ورزش می کند تا بتواند تناسب اندامش را حفظ کند. حتی گاهی اوقات ۱۲ الی ۱۵ ساعت در روز هم تمرین می کند که خیلی سخت است اما هر طور شده؛ این کار را انجام می دهد تا بتواند در ویدیوهایش لاغر و موفق ظاهر شود.

شاید بپسندید: تقویت و پرپشت شدن مژه با ۸ موثر ترین روش خانگی !

۴.جیسو:غذای کمتر و ورزش بیشتر

راز لاغری اعضای گروه بلک پینک، جیسو در مصاحبه‌ هایش گفته است که اگر شما مقدار ماده غذایی خود را کم تر و سبک تر کنید و در کنار آن ورزش هم داشته باشید، می توانید به تناسب اندام بالایی برسید که خودش هم همین روش را پیاده می‌ کند و توانسته است تا اندام کاملاً لاغری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: کاهش وزن سریع و سالم با رژیم غذایی یا ورزش؟ کدام یک موثر تر است؟

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. و منی که بدون هیچ رژیم و ورزشی لاغرم حتی چربی زیادی مصرف میکنم و تحرکی هم ندارم ولی خیلی لاغرم😂😂

    1. خوش به حالت😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  2. واااااای خیلی بینهایت عاشقشوووونم من که ….به نظره من از هر نظر عالی وبینظیرن 😘🥰😘🥰😘🥰😘🥰😘🥰😘🥰😘🥰😘🥰😘🥰😘🥰مخصوصا لیسا جونمممم💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💚🧡💚🧡💚🧡💚🧡💚🧡💛🖤💛🖤💛🖤💛🖤💟💖💟💖💟💖🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا