;
فیلم و سریال

سحر قریشی در آغوش ربات غول آسای آمریکایی+عکس

سحر قریشی در آغوش ربات: سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال 1366 است. او حرفه بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی آغاز کرد، سپس در همان سال برای ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید. در ادامه این مطلب بخش  فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک با عکس های جدید سحر قریشی در آغوش ربات همراه باشید.

عکس های سحر قریشی در آمریکا

سحر قریشی عکس های جدیدی از خودش را در نیویورک آمریکا منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می کنید.

 

سحر قریشی در آغوش ربات

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی در تاریخ ۶ دی ۱۳۶۶، در یک خانوادهٔ چهار نفره در شهر تهران دنیا آمد. او فقط یک برادر کوچکتر به نام سپهر دارد. مادرش ندا افشار خانه دار است و در حال حاضر ساکن انگلیس است. پدرش کارخانه دار «شیشه میرال» است و در آمریکا زندگی میکند. لازم به ذکر است که پدر و مادر قریشی از یکدیگر جدا شده اند.

سحر از زمان خردسالی بشدت علاقه مند به دیدن کارتون و فیلم های کودکانه بود. او همیشه خیال پردازی میکرد و خیلی دوست داشت جای آنها بازی کند. همچنین در سنین ۱۷ سالگی و اوج نوجوانی و قبل از تمام کردن تحصیلات خود در مقطع دبیرستان اقدام به ازدواج با شخصی به نام مهران اخوان ذاکر میکند. در واقع این ازدواج بود که باعث شد او وارد حرفهٔ بازیگری شود.

در سال ۱۳۸۸، از طریق یکی از اقوام همسر خود، که اطلاع پیدا میکند که سحر به بازیگری مشتاق است، او را برای یک تست بازیگری میفرستند و او موفق میشود در ۲۰ سالگی، در تست فیلم «لج و لج بازی» اثر سید مهدی برقعی قبول شود. این فیلم سبب میشود او به دنیای سینما به عنوان بازیگر وارد شود و به آرزوی دوران کودکی اش دست پیدا کند.

در پشت صحنه فیلم لج و لجبازی، از طرف همکارش سیاوش خیرابی، به آقای حسین سهیلی زاده کارگردان سریال تلویزیونی «دلنوازان» تعرفه میشود. نهایتا سهیلی زاده سحر را برای ایفای نقش «یلدا» انتخاب میکند. سریال «دلنوازان» بسیار مورد استقبال مردم قرار میگیرد و سحر قریشی، سیاوش خیرابی و شاهرخ استخری از جوانان فیلمی که تازه معرفی شده بودند، بسیار به شهرت میرسند. سحر قریشی و شاهرخ استخری هر دو نقش های محوری و اصلی را بر عهده داشتند.

 

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: ماجرای خواستگاری بازیگر نقش هدیه “سریال پژمان” از شوهر واقعی اش + عکس

احتمالا بپسندید: بیوگرافی پژمان جمشیدی و همسرش+عکس

بیشتر بخوانید: قیافه پژمان جمشیدی و سام درخشانی در تگزاس 3+ بازیگران

جالب خواهد بود:  خاله الیویا «سریال قصه‌های جزیره» پس از ۳۴ سال+عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا