;
دنیای مدسبک لباس

استایل کژوال شیک: ۸ نکته ساده برای استایل کژوال حرفه ای و شیک!

استایل کژوال شیک: شیک معمولا عبارتی است که در وبلاگ ها و مقالات مجلات مد بیشتر می بینید. شاید از خود بپرسید که سبک کژوال شیک چیست؟ این یک زیبایی شناسی است که به ندرت با تعریف همراه است. اما نگران نباشید! در سبک لباس، هر آنچه را که باید در مورد شیک کژوال و این که چگونه می توانید به این سبک تسلط داشته باشید را به شما می گوییم. سبک گژوال شیک به خصوص در پاییز و زمستان بسیار طرف دار دارد و شما می توانید با در نظر گرفتن این نکات ساده در جمع دوستان تان مثل یک ستاره بدرخشید. با دنیای مد همراه باشید.

بیشتر بخوانید: زنان شیک پوش و حرفه ای مانند یک رئيس لباس می پوشند + ۶ نکته

لباس ژاکت کلاسیک

شیک گاهی به معنای باهوش به نظر رسیدن بدون پوشیدن لباس رسمی، معنا می شود. این زمانی است که شما تکه های پیچیده و لباس های ساده ای را با هم ترکیب می کنید تا ظاهری شیک و بدون زحمت زیاد ایجاد کنید. بله، به همین سادگی است! شما می خواهید طوری به نظر برسید که لباس شما آنقدر راحت است که در ۵ دقیقه حاضر شده اید.

استایل کژوال شیک، آنچه در تعطیلات آخر هفته می پوشید، زمانی که ساعت ندارید احتمالا یک ظاهر شیک غیررسمی خواهد بود. اگر به دنبال الهام گرفتن هستید، یکی از مکان‌های جستجو عکس‌های پاپاراتزی افراد مشهور است. جسیکا آلبا، مگان مارکل و ریس ویترسپون همگی منبع عالی الهام گرفتن از سبک شیک های غیررسمی هستند.

هیچ قانون مشخصی برای استایل شیک کژوال وجود ندارد. این سبک از فردی به فرد دیگر متفاوت به نظر می رسد. زیرا به جای تمرکز بر لباس های جدید، اقلامی قدیمی از کمد شما را در خود جای داده است. یک ترفند کلاسیک شیک غیررسمی این است که یک جفت کفش پاشنه بلند را به شلوار جین و تی شرت مورد علاقه خود اضافه کنید. برای رسیدن به یک ظاهر شیک غیررسمی، می‌خواهید اقلامی روزمره را با چیزی کمی برجسته‌تر کنار هم بیاورید تا پیچیده‌تر شوند. بنابراین اگر شما هم این سبک را دوست دارید، می توانید این ۸ اقلام ضروری را با هم ترکیب کنید.

استایل کژوال شیک

۱.دستمال ابریشمی

استایل کژوال شیک، ساده ترین راه برای شیک کردن هر لباس غیر رسمی، اضافه کردن یک دستمال ابریشمی است. شما می توانید روی یک روسری ابریشمی سرمایه گذاری کنید که موارد استفاده مختلف دارد. روسری های ابریشمی جزء اصلی کمد لباس هستند و می توانید آنها را به روش های مختلف بپیچید. این اکسسوری اوج شیک  بودن خانم های پاریسی است. چند روش مختلف برای بستن روسری ابریشمی خود را یاد بگیرید.  زیرا این امر می تواند به شما کمک کند که چقدر لباس شما شیک به نظر برسد.

۲.بلیزر دوخت

کت بلیزر یکی از راه‌هایی است که می‌توانید لباس‌های غیررسمی را انتخاب کنید و به آن ظاهری خاص بدهید. برای ظاهر شیک گاه به گاه، باید بلیزری پیدا کنید که به خوبی با اندام شما مطابقت داشته باشد و اندام شما را برجسته کند. یک بلیزر مشکی با هر ظاهر شیک گاه به گاه ست می شود و تیپ شما را بسیار خاص نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: ۱۰ نکته طلایی در مورد لباس زیر که همسرتان را دیوانه می کند!

۳.یک کیف کلاسیک

بخشی از استایل شیک کژوال داشتن یک کیف مناسب است. کیف چرمی کلاسیک یکی از کیف هایی است که باید در کمد لباس خود داشته باشید، اما یک کیف با طرح یا پارچه مناسب می تواند ظاهری کاملاً جدید به لباس شما ببخشد.

استایل کژوال شیک، فرقی نمی‌کند که یک کیف سایز بزرگ باشد یا یک کیف دسته بالا با چرم تمساح مصنوعی، شما می‌خواهید یک کیف معمولی در کمد خود داشته باشید تا با استفاده از آن ظاهر شما را خاص نشان دهد.

استایل کژوال شیک

۴.یک طرح اضافه کنید

وقتی مردم به شیک‌های غیررسمی فکر می‌کنند، تصور می‌کنند که همه رنگ‌های خنثی و لباس‌های مینیمالیستی هستند. در حالی که این ظاهر مورد علاقه خیلی از افراد است، اما این تنها راه رسیدن به این سبک نیست! چاپ کلاسیک می تواند هر لباسی را شیک کند. اگر بیشتر از طرفداران حیوانات هستید، پلنگ یک طرح جاودانه است که همیشه شیک خواهد بود.

۵.کفش باله

استایل کژوال شیک، سبک کژوال شیک چیست؟ آدری هپبورن است. هنرپیشه ای که تبدیل به نماد انسان دوستی شده بود، او تجسم ایده شیک کژوال بود! آدری هپبورن تقریبا همیشه با پوشیدن یک جفت کفش باله در صحنه فیلمبرداری دیده می شد.

برای شیک به نظر رسیدن نیازی نیست پاهای خود را با یک جفت پاشنه بلند زجر بدهید. کفش‌های باله در هر رنگ و چاپی که می‌خواهید وجود دارد. آنها کاملا با هر لباسی ست می شوند. اگر می‌خواهید آدری درونتان را هدایت کنید، کت باله خود را با یک شلوار سیگاری و یک تاپ آستین بلند ست کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه می توان بر اساس رنگ پوست، بهترین رنگ لباس را انتخاب کرد؟

۶.پیراهن سفید روشن

یکی از عناصر اصلی مد پاریس، پیراهن سفید شفاف و روشن است. یک پیراهن سفید می‌تواند یک شلوار جین ساده را در یک چشم به هم زدن بسیار زیبا و خاص نشان دهد.

استایل کژوال شیک، اگرچه رنگی خنثی است، اما سفید همیشه پرطرف دار است. موهای خود را در یک شینیون زیبا به عقب برگردانید و اجازه دهید پیراهن سفید شما در مرکز قرار گیرد.

استایل کژوال شیک

۷.شلوار جین تنگ

شلوار جین، یک شلوار منحصر به فرد است که بسته به نوع استایل شما می تواند یک گزینه عالی باشد.  برش شلوار جین شما همیشه چیزی است که باید به آن توجه کنید، شلوار جین تنگ بیشتر خود را به سبک کژوال-شیک نشان می دهد.

شلوار جین تنگ شما را اسکینی نشان می دهد زیرا به دراز شدن پاهای شما کمک می کند و برای تان ظاهر شیکی ایجاد می کند. امروزه، مدل‌های مختلف شلوار جین زیادی برای امتحان کردن وجود دارد، اما برای این سبک جلوار جین تنگ بهتر است.

۸.عینک آفتابی

گذاشتن یک عینک آفتابی بزرگ یکی از راه‌هایی است که می‌توانید احساس کنید که یک زن واقعا شیک هستید. چیزی اسرارآمیز و جذاب در مورد دیدن شخصی که پشت یک جفت سایه پنهان شده است وجود دارد. می‌توانید عینک را با هر لباسی بپوشید شیک به نظر می رسید. حتی می توانید با لباس‌های یوگا و هودی که از باشگاه بیرون می روید، عینک دودی استفاده کنید و همچنان شیک به نظر برسید.

استایل کژوال شیک، عینکی پیدا کنید که فرم صورت شما را با رنگی که برای پوست شما مناسب است تکمیل کند. عینک آفتابی مناسب به لاغرتر نشان دادن صورت شما کمک می‌کند و بدون تلاش ظاهری شیک و زیبا به شما می‌دهد.

بیشتر بخوانید: رازهای زیبایی و آرایش جیجی حدید، جذاب ترین سوپر مدل آمریکایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا