;
ریپورتاژ آگهی

فرق پودر دکلره ایرانی و خارجی و معرفی فروشگاه معتبر

استفاده از پودر دکلره موجب از بین رفتن کوتیکول مو می شود و آسیب های زیادی را به مو وارد می کند به همین خاطر، روند دکلره کردن به دقت و توجه زیادی نیاز دارد.

هر چند پودرهای دکلره تنوع بسیار بالایی دارند ولی انتخاب بهترین پودر دکلره و بهترین روش انجام دکلره اهمیت بسیار زیادی دارد که قبل از هر چیزی باید به آن توجه نمود.

پودر دکلره خارجی، با توجه به موهای خانم های اروپایی ساخته شده و از آنجایی که پودرهای خارجی دارای پلکس و محافظت کننده هستند با روند کندتری مو را بی رنگ می کنند و به همین دلیل بر روی موهای بانوان ایرانی دیرتر جواب می دهند.

پودر دکلره ایرانی، برای موهای بانوان ایرانی بسیار مناسب هستند چرا که با توجه به استراکچر موی بانوان ایرانی ساخته شده است. پودر دکلره تولید برندهای ایرانی سرعت بیشتری در بی رنگ کردن موها دارند و از آنجایی که موهای بانوان ایرانی تناژ قرمز و زرد دارد، این پودرها ضد زردی و ضد قرمزی ساخته شده اند و به همین علت بهترین انتخاب برای بانوان ایرانی می باشد.

علاوه بر این، پودرهای ایرانی قیمت مناسب تری نسبت به پودرهای خارجی دارند و از این نظر، پودر دکلره ایرانی مقرون به صرفه تر می باشد.

پودر دکلره چیست؟

پودر دکلره یک ماده شیمیایی است که در ترکیب با اکسیدان رنگدانه های مو را خنثی می کند، به معنای دیگر رنگدانه های مو را از بین می برد و آن ها را برای دریافت رنگدانه های جدید آماده می کند.

معمولا برای روشن کردن مو یا بی رنگ کردن مو از کرم های دکلره یا دکوکرم ها نیز استفاده می کنند اما این محصولات اثر گذاری کم تری نسبت به پودر های دکلره دارند، از همین رو، استفاده از پودر دکلره بسیار موثرتر و رایج تر است.

در محصولات آرایشی مو، پرکاربردترین محصول، پودر دکلره است. پودرهای دکلره در برندها و انواع مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند.

معمولا برندهای ایرانی از نظر کیفیت با برندهای خارجی متفاوت هستند برندهای خارجی کیفیت برتری نسبت به برندهای ایرانی دارند اما برندهای ایرانی متناسب با شرایط ایران محصولات خود را تولید می کند و به دلیل این ویژگی، نسبت به برندهای خارجی برتری دارند و از همین رو با برندهای خارجی در حال رقابت هستند.

برای اینکه فرق بین پودرهای دکلره ایرانی و خارجی را بدانید بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

انواع پودر دکلره؟

پودرهای دکلره در انواع و برندهای مختلف تولید شده است که هر کدام از آن ها کاربرد و کارایی خاص خود را دارند. 2 نوع آن (پودر دکلره آبی، پودر دکلره سفید) نسبت به پودرهای دیگر کارایی بیشتری دارند.

پودر دکلره آبی: حاوی مقدار زیادی آمونیاک است که به همین دلیل جزو قوی ترین بی رنگ کننده ها شناخته می شود و برای افرادی که موهای سالم و ضخیم دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

پودر دکلره سفید: آمونیاک استفاده شده در این پودر، بسیار کم است که به همین علت آسیب کمتری به مو وارد می کند و برای موهای حساس و شکننده مورد استفاده قرار می گیرد.

فرق پودر دکلره ایرانی و خارجی

پودر دکلره

معرفی فروشگاه معتبر

فروشگاه اینترنتی سالن سیتی با هدف ارائه محصولات آرایشی و بهداشتی مو، فعالیت خود را از مهر 1401 آغاز نموده و امکان خرید انواع محصولات را در برندهای متنوع برای مشتریان خود فراهم ساخته که از همین رو، این فروشگاه مورد توجه بسیاری از بانوان قرار گرفته است.

https://saloncity.ir

فرق پودر دکلره ایرانی و خارجی

هدف از معرفی این فروشگاه ارسال سریع و تضمین کیفیت محصولات است. این فروشگاه علاوه بر عرضه محصولات با کیفیت، محصولاتی با قیمت مناسب برای مصرف کنندگان فراهم آورده است.

فروشگاه اینترنتی سالن سیتی با مدیریتی قوی و با به کارگیری کارشناسان مجرب و متخصص در تلاش است که محصولات با کیفیت و اورجینال را به شما ارائه دهد و زمینه رضایتمندی شما را فراهم کند.

www.saloncity.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا