;
تفریح و سرگرمی

فقط تیزبین ها و باهوشا میتونن قطعه گمشده پازل را در 7 ثانیه پیدا کنند!

آزمون پیدا کردن قطعه درست پازل: توانائیها و مهارت های مشاهده خود را با پیدا کردن قطعات صحیح پازل در 7 ثانیه آزمایش کنید. پازل جستجو و یافتن قطعات صحیح نوعی بازی تصویری است که هدف آن یافتن اشیا یا شخصیت‌های خاص پنهان در یک تصویر بزرگتر است. این پازل ها اغلب به مشاهده دقیق و توجه به جزئیات نیاز دارند تا بتوان با موفقیت تمام عناصر پنهان را شناسایی کرد. آنها می توانند راهی سرگرم کننده و چالش برانگیز برای آزمایش مهارت های ادراک بصری شما و تیز نگه داشتن ذهن شما باشند.

انجام و تمرین چنین چالش هایی به صورت روزانه به شما کمک می کند خارج از چارچوب فکر کنید و راه حل های خلاقانه ای برای مشکلات پیدا کنید. همچنین یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود توجه و تقویت مهارت‌های تفکر انتقادی است و همچنین در پیشگیری از زوال شناختی در بزرگسالان مفید است. اگر عاشق حل پازل هستید، از درگیر شدن با این معما لذت خواهید برد. با مجله خبری چشمک و آزمون پیدا کردن قطعه درست پازل همراه شوید.

شاید بپسندید: (ویدیو) فرآیند جالب ساخت کاسه های طرح دار چینی!

آزمون پیدا کردن قطعه درست پازل

همانطور که مشاهده می کنید تصویری که در بالا به اشتراک گذاشته شده است، تکه‌ای از یک پازل است که شامل یک کوهستان و غروب دل انگیز آن است. آنچه می توانید ببینید این است که یک قسمت از پازل گم شده است. چالش برای شما ساده است، باید قطعه گم شده پازل را پیدا کنید تا تصویر کامل شود. آیا می توانید قطعه درست پازل را در 7 ثانیه پیدا کنید؟ زمان شما از الان شروع می شود!

5 گزینه در آزمون پیدا کردن قطعه پازل برای انتخاب وجود دارد. چشم و ذهن خود را بر روی تصویر متمرکز کنید و ببینید آیا می توانید قطعه صحیح را در محدوده زمانی مشخص کنید.این یک چالش ساده است که میزان تیزبینی مغز و چشمان شما را آزمایش می کند. با مجله خبری چشمک و آزمون پیدا کردن قطعه درست پازل همراه شوید.

شاید بپسندید:چیستان: نام ورزشی است که اگر دو حرف آخرش رو برداریم، مکانی برای تفریح می‌شود!؟

آزمون پیدا کردن قطعه درست پازل

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل مثل سگ و گربه به هم پریدن| داستان شنیدنی دشمنی سگ و گربه!

.

.

.

.

شاید بپسندید: آیا می توانید سه اختاپوس متفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید؟

 

.

.

.

شاید بپسندید: داستان تاریخی حماقت بشر انتها ندارد!

جواب آزمون پیدا کردن قطعه درست پازل

زمان شما به پایان رسید. آیا قطعه پازل گم شده آزمون را پیدا کرده اید؟عجله کن. .شاید بیشتر شما تا به حال این قطعه پازل را دیده باشید.اگر نمی توانید آن را تشخیص دهید، می توانید راه حل ارائه شده در پایان مطلب را بررسی کنید.

احتمالاً بپسندید: فقط نابغه ها متوجه میشن: چه چیز غیر عادی در تصویر می بینید؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: کدام پنگوئن با بقیه فرق دارد!؟ | اکثر افراد نمی توانند این پنگوئن را شناسایی کنند!

پاسخ آزمون پیدا کردن قطعه درست پازل: قطعه درست پازل قطعه دوم است، زیرا کاملاً با پازل مطابقت دارد و آن را کامل می کند.

شاید بپسندید:داستان ضرب المثل مثل سگ پشیمان است!

پاسخ آزمون پیدا کردن قطعه درست پازل

امیدوارم از پاسخ آزمون پیدا کردن قطعه درست پازل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: یکی از گل ها را انتخاب کن تا بگم که در کارها وظیفه شناسی یا یک آدم زیرکار در رو!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل بز خری کردن!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: یکی از کوله پشتی ها را انتخاب کن تا بگم کلاً چه جور آدمی هستی، کینه توز یا مهربان!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:در 10 ثانیه، چند گرگ را در تصویر شناسایی کردی!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل این شتری است که در خانه هر کس می خوابه!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:اگر در میان خطوط، حیوان تصویر را شناسایی کردی بینایی ات مشکلی نداره!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

کدوم دختر ژاپنی قرن 18 ثروتمنده!؟ | فقط افراد با اطلاعات عمومی بالا میتونن جواب بدن!

تست شخصیت: اگه فقط بتونی یکی از این دخترا رو نجات بدی، کدوم یکی رو نجات میدی!؟

با دلیل بگو که این خانم خوشکله، مامان کدومیکی از این دختر است!

(ویدیو) رانندگی در اینجا دل شیر می خواهد، یک لحظه غفلت مساوی با مرگ است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا