;
تفریح و سرگرمی

آزمون تمرکز: اعداد متفاوت را بین اعداد 8 پیدا کنید!

آزمون قدرت بینایی با اعداد متفاوت: به تصویر نگاه کنید، اعداد متفات را بین اعداد 8 پیدا کنید و چالش را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این نوع چالش های تصویری که برای حل سریع آن نیاز به تمرکز بالا و قدرت بینایی خوب است، در فضای اینترنت بسیار پرطرفدار هستند. با آزمون قدرت بینایی با اعداد متفاوت، قدرت تمرکز و بینایی خود را به چالش بکشید. بخش سرگرمی چشمک هر روز با پازل های سرگرم کننده با شماست.

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند. با مجله خبری چشمک و آزمون قدرت بینایی با اعداد متفاوت همراه شوید.

شاید بپسندید: مقدار عددی گربه ها را پیدا کن | ریاضی‌ات چقدر خوبه!؟

آزمون قدرت بینایی با اعداد متفاوت

شبکه های اجتماعی امروزه فضایی برای سرگرمی شده اند. در این میان پازل های تصویری پرطرفدارترین نوع محتوا در میان شبکه های اجتماعی هستند.کسانی که می خواهند بعداظهر یک روز تعطیل سرگرم شوند، این تست می تواند به آنها کمک زیادی بکند. آیا برای حل این پازل آمادی گدارید؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

تنها کافی است در عرض 5 ثانیه اعداد متفاوت  را پیدا کنید. زمان محدود است، بنابراین باید این چالش را بسیار سریع حل کنید. اگر آماده هستید به تصویر آزمون قدرت بینایی با اعداد متفاوت نگاه کنید.

شاید بپسندید: با دلیل بگو کی تو هواپیما مخ اش تاب خورده و در حماقت رو دست نداره!؟

آزمون قدرت بینایی با اعداد متفاوت

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: اعداد متفاوت را بین اعداد 689 پیدا کنید!

 

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: به لحاظ منطقی کدام مخزن آب در 45 ثانیه اول پر می شود!؟

پاسخ آزمون قدرت بینایی با اعداد متفاوت

امیدوارم که اعداد متفاوت را در میان اعداد 8 پیدا کرده باشید. این چالش واقعا می تواند تمرکز و بینایی شما را امتحان کند. عده کمی می توانند در کمتر از 5 ثانیه این پازل را حل کنند. امیدوارم شما جزو دسته ای باشید که در یک نگاه اعداد متفاوت را پیدا کرده اید. اگر هنوز این حرف را نیافته اید می توانید به پایین صفحه مراجعه کنید.

شاید بپسندید: چیستان: کدام سس است که بخش اول آن نام یک حیوان و بخش دوم نام عضو بدن است!؟

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت تا پول داری رفیقتم قربان بند کیفتم | داستان دوستانی که مگس دور شیرینی هستند!

هنوز هیچی؟ از جستجو و جست و جو خسته شده اید؟ نگران نباشید یا احساس بدی نداشته باشید. این کاملاً طبیعی است، زیرا حل این چالش ها به زمان و صبر زیادی نیاز دارد. اگر جزو گروهی نبودید که موفق به انجام این چالش شده اند، نگران نباشید، از شما دعوت می کنیم راه حل را ببینید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

اگرچه حل آن ساده به نظر می رسد، اما باید به همه نشانه ها توجه کنید. بیش از یک کاربر در تلاش برای حل آن سردرد می گیرد. این اعداد متفاوت در بین اعداد 8 در اینجا قرار داشته است. به تصویر زیر به دقت نگاه کنید.

شاید بپسندید: اگر 5-4 = 3 و 9-9 =6 باشد حاصل عبارت 3-9 =؟ چند می شود!؟ | فقط باهوشا موفق میشن!

جواب آزمون قدرت بینایی با اعداد متفاوت

امیدوارم از آزمون قدرت بینایی با اعداد متفاوت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اگر در نگاه اول حیوان تصویر را دیدی، بینایی ات مشکلی نداره| فقط تقلب نکنید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

 با دلیل بگو که کدومیکی از این خانما، شوهر داره !؟

آزمون دقت ذهن: آیا می توانید 2 چهره مخفی تصویر را تشخیص دهید؟

تست تمرکز: در 8 ثانیه خرس متفاوت را پیدا کنید؟

با دلیل بگو که کدومیکی از خانم خوشکلا، همسر دکتره!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا