;
تفریح و سرگرمی

باهوشا بگن: کدام زن تصمیم دارد از فروشگاه پوشاک، لباس بدزدد!؟

آزمون تصویری شناخت دزد فروشگاه : بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک امروز نیز با یک آزمون جالب دیگر با شما همراه است. همه می دانیم همانطور که تست ها، پازل ها، جداول و دیگر انواع و اقسام بازی های فکری به دلیل جنبه سرگرم کنندگی محبوبت فراوانی در فضای اینترنت پیدا کرده اند. ما می توانیم به آسانی با کمک این ازمون ها میزان توانایی ها و مهارت های شناختی خود را مورد سنجش قرار دهیم. لذا آزمون فکری امروز که با عنوان آزمون تصویری شناخت دزد فروشگاه در بخش تفریح و سرگرمی چشمک ارائه شده است، یک تمرین ذهنی عالی برای مغز شماست. دزد فروشگاه کیست.

شما باید برای رمزگشایی و حل آزمون تصویری شناخت دزد فروشگاه در زمان محدود شده 3 ثانیه ای، از تمام مهارت های شناختی خود استفاده کنید. در این زمان محدود دزد فروشگاه لباس را شناسایی کنید. می توان گفت که شما برای حل این آزمون، علاوه بر اینکه باید جزئیات تصویر را به خوبی مورد بررسی قرار دهید از سطح ادراک منطقی خودتان نیز به نحو احسن استفاده کنید. پس مغز خود را هر روز ورزش دهید و با چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون قدرت تمرکز: 3 تفاوت تصویر بز سفید کوهی را پیدا کنید!

آزمون تصویری شناخت دزد فروشگاه

شاید در نگاه اول انجام و حل این آزمون چندان سخت نباشد. به واقع رسیدن به پاسخ در زمان 3 ثانیه ای بسیار مشکل است. بنابراین آزمون تصویری شناخت دزد فروشگاه نیز همانند دیگر آزمون ها و تست های مختلف، درک و نکته سنجی شما را به چالش می کشد. شاید به همین علت باشد که این آزمون در شبکه های اجتماعی به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

در تصویر آزمون تصویری شناخت دزد فروشگاه شما با تصویر جالبی روبرو هستید. شما سه زن را می بینید که منتظر پرداخت پول در صندوق یک فروشگاه هستند. شما چیز غیرطبیعی در تصویر نمی بینید. اما گویا کسی یا کسانی در حال سرقتی چیزی از فروشگاه هستند. چه کسی قصد سرقت از فروشگاه را دارد. پس صحنه زیر را تجزیه و تحلیل کنید و سعی کنید مشخص کنید کدام یک از سه زن قصد سرقت دارد. به دقت به همه احتمالات فکر کنید و معما را در کمتر از 3 ثانیه حل کنید.

شاید بپسندید: حکایت تا پول داری رفیقتم قربان بند کیفتم | داستان دوستانی که مگس دور شیرینی هستند!

آزمون تصویری شناخت دزد فروشگاه

شاید بپسندید: با حل عبارت 3+3×3-3+3=؟ ثابت کن ریاضی ات خوبه! | فکر نکن ساده است!

.

.

.

شاید بپسندید: اگر در یک نگاه نکته تصویر دهه 20 میلادی را فهمیدی، در باهوش بودن رو دست هرکول پوآرو زدی!

 

.

.

.

 

شاید بپسندید: آزمون قدرت بینایی: قورباغه درون پارک را پیدا کنید!؟

پاسخ آزمون تصویری شناخت دزد فروشگاه

زمان شما به پایان رسید. می توان از زمان اضافه بعدی استفاده کنید. چشمان خود را کاملا باز کنید و اجازه ندهید چیزی از شما فرار کند، زیرا در تصویر می تواند سرنخی وجود داشته باشد که به راحتی شما را به مسیر اصلی هدایت کند. تمرکز کنید و با دقت تماشا کنید!

شاید بپسندید: پینه دوز و آهنگری که دو تا زن داشت: حکایت پینه دوزی که با گفتن رازش، آهنگر را خانه خراب کرد!

.

.

.

.

 

 

 

 

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: 3 تفاوت دو تصویر سگ میان برف ها را پیدا کنید!

پاسخ آزمون تصویری شناخت دزد فروشگاه: زن اول از سمت چپ چیزهایی را در زیر لباسش پنهان کرده است. او تلاش کرده که خود را حامله نشان دهد، لذا او قصد دزدی دارد. زن وسط هم گویا لباسب برچسب دار به تن دارد. او نیز لباسی از فروشگاه برداشته و پوشیده، اما فراموش کرده است که اتیکت یا برچسب لباس را بردارد. را دزد معرفی کرده اند. زن اول از سمت راست اگر چه دو کیف به دست دارد، اما کیف او مارک BRADA است و ربطی به فروشگاه PRADA  تصویر ندارد.

شاید بپسندید: سوال هوش: چه کسی در استخر جان خود را از دست داده است!؟

پاسخ آزمون تصویری شناخت دزد فروشگاه

امیدوارم از آزمون تصویری شناخت دزد فروشگاه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: تست هوش: چند دایره در تصویر وجود دارد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: سوال هوش: برای ماهی در تصویر دوم چه اتفاقی افتاده است!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

 چیستان: آن چیست که باید باز شود، اما قفل و کلیدی برای باز شدن آن نیست!؟

اگر در یک نگاه عدد 70 را در میان اعداد 07 مرد عنکبوتی پیدا کنی، خیلی تیزی!

سوال هوش: دو تا سیب را به طور مساوی بین 3 کودک تقسیم کن!

بگو در تصویر چی دیدی تا بگم آدم خوش بینی یا بدبین!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − شش =

دکمه بازگشت به بالا