;
دنیای مدسبک لباس

۸ تیپ تابستانی خنک که شما را شیک و باکلاس می کنه

تیپ های تابستانی شیک: همه ما با رسیدن فصل تابستان، به دنبال لباس‌هایی خنک، راحت و در عین حال شیک هستیم تا استایل زیبایی در این فصل داشته باشیم. در دنیای مد، مدل‌های متنوعی برای لباس‌های تابستانی زنانه وجود دارد که امسال، برخی از آنها بسیار ترند شده و توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. اگر می خواهد جزو خوش تیپ ترین ها در تابستان امسال باشید، در این مطلب دنیای مد چشمک، به معرفی لباس هایی می پردازیم که شما را جذاب و شیک نشان خواهد داد.

بیشتر بخوانید: شیک ترین مدل های شومیز مجلسی دخترانه مناسب تابستان 1403+عکس

۱.دامن بلند لینن

دامن‌های لنین به خاطر طراحی‌های زیبا و پارچه‌ی خنکی که دارند، همیشه یکی از انتخاب‌های اصلی خانم‌ها برای استفاده روزمره در تابستان هستند، مدل دامن بلند لینن زنانه معمولاً دارای برش‌های ساده و کلاسیک بوده و به راحتی با انواع لباس‌ها و استایل‌ها ست می‌شوند، رنگ‌های متنوع مثل سفید، کرم، آبی،صورتی و زرد دامن لینن می توانند به استایل شما جلوه‌ای خاص و متفاوت دهند.

شاید بپسندید: بهترین کفش های زنانه: خانم های باکلاس باید اینا رو داشته باشن!

۲.جلیقه

ست جلیقه و شلوار دخترانه و زنانه از جمله مدل‌های محبوب و کاربردی است که در دو دهه اخیر طرفداران بسیاری به خود جذب کرده است. این ست در مدل و رنگ های مختلف و متنوعی برای هر استایلی در بازار موجود می باشد و برای فصل تابستان مناسب است.

احتمالا بپسندید: ماسک ضد چروک با سفیده تخم مرغ با طرز تهیه و روش مصرف

۳.شلوار پلنگی

تیپ های تابستانی شیک، طرح پلنگی سال‌ها است که در دنیای مد و فشن وجود دارد و هر چند سال یکبار ترند می‌شود؛ امسال هم طرح پلنگی بسیار ترند شده است و شلوارهای پلنگی به یکی از استایل‌های محبوب زنان تبدیل شده‌اند.

شاید بپسندید: این ماسک های طبیعی، پوستی جوان و زیبا را به شما هدیه می دهند+نحوه تهیه و مصرف ماسک ها

احتمالا بپسندید: ۷ اکسسوری که باکلاس و شیک تر نشونت میده

۴.شلوار پارچه ای واید لگ

شلوار واید لگ در جنس‌های مختلف مانند واید لگ جین یا پارچه‌ای طراحی و تولید می‌شوند و البته با اندازه‌های قدی متفاوت، یعنی 90 سانتی‌متری یا حتی کمتر از 90 که بالاتر از قوزک پا یا بر روی ساق پا قرار می‌گیرد. شلوار واید لگ نسبت به شلوار بگی و دمپا گشاد، آزادتر و خنک تر است و فاق بلندی نیز دارد، بنابراین بهترین انتخاب برای تابستان است.

شاید بپسندید: ترمیم ابروی خیلی کم پشت مثل آب خوردن! + نسخه طب سنتی

احتمالا بپسندید: با انتخاب رنگ مو متناسب با رنگ پوست، ظاهری برازنده تر و زیباتر داشته باشید!

تیپ های تابستانی شیک

شاید بپسندید: عرق نکردن صورت بعد آرایش در تابستان با ترفند آرایشگرها

۵.شلوار و دامن گل گلی

تیپ های تابستانی شیک، یکی از جذابیت‌های همیشگی مد، بازگشت سبک‌های قدیمی با تلفیقی از طراحی‌های نوین است. شلوار ودامن گل گلی قدیمی، که زمانی جزئی از کمد لباس هر خانمی بود، امروزه با بافت‌ها و طراحی‌های جدید، خود را مجدداً به دنیای مد معرفی کرده است. برای نوجوانان و جوانانی که به دنبال ظاهری شاد و جوان پسند هستند، دامن و شلوار گل گلی دخترانه انتخاب ایده‌آلی برای تابستان به شمار می‌رود.

۶.شومیز گره ای و شلوار بگ

برای زیباتر به نظر رسیدن در تابستان شومیز گره ای را با شلوار بگ ست کنید. شومیز گره ای یک گزینه عالی برای زنانی است که به دنبال پوششی شیک، باکیفیت و مدرن می‌باشند البته اگر آن را با شلوار بگ ست کنید، فرم شلوار بگ به گونه است که استایل شما را بسیار کشیده و شیک نشان خواهد داد.

شاید بپسندید: سفت کردن پوست با ۳ مواد خانگی جادویی

تیپ های تابستانی شیک

۷.پیراهن بلند

با پوشیدن یک پیراهن بلند در تابستان می‌توانید به جای کلافه‌شدن از گرما، حس راحتی و خنکی را تجربه کنید. مدل‌های پیراهن نخی با قد بلند و شیک، انتخابی عالی برای روزهایی است که به دنبال استایلی مجلسی و منحصربه‌فرد برای مهمانی ها و دور همی هستید.

۸.شلوار دامنی و شومیز جلو بسته

تیپ های تابستانی شیک، برای داشتن یک استایل شیک در تابستان شومیز جلو بسته را با دامن شلواری ست کنید، این شلوار ها کاملا آزاد و گشاد بوده و فرمی مانند دامن دارند. بهتر است از جنس هایی همچون نخی، لینن و یا ابروبادی برای دوخت این مدل از شلوار استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: مدل صندل های تابستانی زنانه 1403+عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا