;
تفریح و سرگرمی

نکته تصویر رو در یک نگاه پیدا کن و اثبات کن مثل هرکول پوآرو باهوشی!

آزمون تصویری شناخت نکته تصویر خیابان: مجله خبری چشمک هر روز به صورت مستمر و منظم معماها و سوالات تصویری را برای مخاطبان خود به اشتراک می گذارد. شما با کمک این آزمون ها و سوالات می توانید خود را سرگرم کرده و اوقات فراغت خود را به بهترین شکل ممکن سپری کنید. به باور سازنده آزمون تصویری شناخت نکته تصویر خیابان تنها افراد تیزبین و جزئی نگر می توانند معمای تصویری فوق را رمزگشایی کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناخت نکته تصویر خیابان همراه باشید.

پس اگر ذهن و تفکر کارآگاهی دارید می توانید آزمون تصویری شناخت نکته تصویر خیابان را در کمتر از 5 ثانیه حل کنید. پس تلاش کنید که آزمون شناسایی نکته تصویر خیابان را در فرصت ارائه شده حل کرده و سطح توانائی ها و مهارت های خود را به خود و دیگران اثبات کنید. پس با دقت و تمرکز تلاش کنید آزمون تصویری شناخت نکته تصویر خیابان را در زمان مشخص شده حل کنید. با مجله خبری چشمک همراه باشید و نکته تصویر رو در یک نگاه شناسایی کنید، در این صورت در تیزبینی دست کمی از شرلوک هلمز نداری!

شاید بپسندید: چیستان: می توانی آن را بگیری و به دیگران بدهی، ولی نمی توانی پرتابش کنی!

آزمون تصویری شناخت نکته تصویر خیابان

ما معمای تصویری جدیدی را به شما ارائه می دهیم که هزاران نفر را گیج کرده است، فقط برخی از افراد موفق به حل آن در زمان مشخص شده شدند. پس  تمرکز کنید و از جمله افرادی باشید که توانسته‌اند به پاسخ صحیح رسیده اند.

باید بدانید که بسیاری از کاربران اینترنتی که سعی در غلبه بر این معمای تصویری داشتند، نتوانستند این تست معمایی را در کمتر از 5 ثانیه  حل کنند. به همین دلیل است که آزمون تصویری شناخت نکته تصویر خیابان به یکی از چالشی ترین سوالات و معماهای تصویری در اینترنت و شبکه های مجازی شده است. در تصویر آزمون تصویری شناخت نکته تصویر خیابان شما با تصویری از یک خیابان روبرو هستید. یک زوج و یک زن و کودک در تصویر آزمون تصویری شناخت نکته تصویر خیابان حضور دارند. فقط یک چشم تیزبین و جزئی نگر می تواند نکته اصلی و مهم تصویر را شناسایی کند.

برای افزایش پیچیدگی این معمای تصویری ، فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا پاسخ صحیح را پیدا کنید. شما باید نکته تصویر را شناسایی کنید. زمان شما از هم اکنون شروع شده است.

شاید بپسندید: اگر اشکال اصلی زندان را در یک نگاه شناسایی کنی، در تیزبینی دست کمی از شرلوک هلمز نداری!

آزمون تصویری شناخت نکته تصویر خیابان

احتمالاً بپسندید: داستان جالب و شنیدنی آدم گرسنه سنگ را هم می خورد!

.

.

.

.

شاید بپسندید: دانش ریاضی ات رو با پیدا کردن پاسخ عبارت 35÷5×(4 + 9)=؟ ارزیابی کن!

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگر در یک نگاه اشتباه کلاس درس را پیدا کنی، نابغه ای!

پاسخ آزمون تصویری شناخت نکته تصویر خیابان

چگونه با آزمون تصویری شناخت نکته تصویر خیابان کنار آمده و آن را حل کردید!؟  اگر به این بخش از یادداشت آزمون شناسایی نکته تصویر خیابان رسیده‌اید، به احتمال زیاد نتوانسته‌اید نکته تصویر را پیدا کنید. اگر این کار را نکردید، احساس بدی نداشته و در 5 ثانیه دیگر با دقت بیشتر جزئیات تصویر را بررسی کنید.

شاید بپسندید: در تصویر مسابقه دوچرخه سواری چه اشتباهاتی وجود دارد!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر پیرمرد را پیدا کنید!

 

 

.

.

شاید بپسندید: در یک نگاه همسر واقعی مارک را شناسایی کنید!

پاسخ آزمون تصویری شناخت نکته تصویر خیابان: برخی بلافاصله به دماغ دراز مرد و کودک تصویر اشاره کرده و با توجه به نگاه تعجب برانگیز زن کناری مرد، گفته اند که احتمالاً مرد تصویر پدر کودک است. اما اگر تیزبین بودید متوجه مشابهت رنگ چشم مرد، کودک و زن کناری اش می شدید. احتمالاً این سه نفر خواهر و برادر هستند. شاید زن جوان هم دماغ درازی داشته، اما او جراحی زیبایی انجام داده است. آیا شما متوجه این نکته شدید!؟

شاید بپسندید: سوال ریاضی: تو 10 ثانیه 44+4-4÷4×4=؟ را حل کنید!

جواب آزمون تصویری شناخت نکته تصویر خیابان

امیدوارم از آزمون تصویری شناخت نکته تصویر خیابان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: قدرت دیدتان رو با پیدا کردن عدد متفاوت ارزیابی کنید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

 در این شرایط، اول چه کار می کنید | اقدام‌تان نشان می دهد که عجول هستید یا آرام!؟

چیستان: کدام حیوان است که قسمت اولش یک ساز موسیقی و قسمت دومش مایه‌ حیات است!؟

سوال ریاضی: حاصل عبارت ریاضی 48÷2 (9+3)=؟ چند می شود!؟

پینه دوز و آهنگری که دو تا زن داشت: حکایت پینه دوزی که با گفتن رازش، آهنگر را خانه خراب کرد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا