;
فیلم و سریال

معرفی بهترین سریال های 2023 که باید در این سال ببینید!(بخش دوم)

معرفی بهترین سریال های 2023: در ادامه معرفی بهترین سریال های 2023 چند سریال دیگر و زمان پخش آن ها را برای شما معرفی خواهیم نمود. با مجله خبری چشمک و معرفی بهترین سریال های 2023 در بخش فرهنگ و هنر این وب سایت همراه باشید.

مطلب مرتبط: طوبا بویوک اوستون: ۸ حقیقت جالب در باره زیباترین بازیگر ترک که نمی دانستید

 معرفی بهترین سریال های 2023

 

Black Mirror

فصل مورد انتظار: فصل ششم

سازنده: چارلی بروکر (Charlie Brooker)

تاریخ احتمالی پخش: اواخر 2023

10 مسخره ترین رژیم غذایی کاهش وزن که باور نمی کنید کسی در گذشته آنها را انجام می داده!

معرفی بهترین سریال های 2023

در ادامه معرفی بهترین سریال های 2023، به سریال آینه سیاه از جمله سریال‌های آنتولوژی خواهیم پرداخت. این سریال که از سال 2011 تاکنون طی 5 فصل و 22 قسمت منتشر شده است. فصل 6 این اثر احتمالا در اواخر 2023 پخش شود و جز لیست سریال جدید نتفلیکس ۲۰۲۳ باشد. سریال آینده را نشان می‌دهد که به وسیله تکنولوژی شکل عجیبی به خود گرفته است.

سازنده سریال چارلی بروکر در مورد عنوان سریال به روزنامه گاردین گفت: ” اگر تکنولوژی مخدر هست و انسان را نشئه می‌کند پس دقیقاً، اثرات جانبی این ماده مخدر چیست؟ این فضای بین لذت و ناآرامی جایی است که آینه سیاه، سریال درام جدید من، قرار است درباره‌اش حرف بزند.

“آینه سیاه” همان چیزی است که شما روی هر دیوار، هر میز، کف هر دست، صفحه نمایش سرد و براق تلویزیون، مونیتور، و گوشی‌های هوشمند می‌بینید. آینه سیاه سریالی است که درست مثل یک آینه، سیاهی وجود انسان را به شما نشان خواهد داد.

مطلب مرتبط: بوراک اوزچیویت: ۹ حقیقت حیرت آور درباره جذاب ترین بازیگر ترک + عکس

Never Have I Ever

فصل مورد انتظار: فصل چهار

سازندگان: میندی کالینگ (Mindy Kaling) و لانگ فیشر (Lang Fisher)

تاریخ احتمالی پخش: 4 ژانویه 2023 (14 دی 1401)

احتمالاً بپسندید: ۸ نکته جالب در مورد کراش دخترای ترک و ایرانی، بوراک اوزچیویت از زبان خودش!

Never Have I Ever

هرگز تا به حال نداشته‌ام یک سریال تلویزیونی کمدی و درام نوجوانان آمریکایی است. این مجموعه در ۲۷ آوریل ۲۰۲۰ در نتفلیکس اجرا شد و دربارهٔ یک دانش آموز دبیرستانی آمریکایی هندی است که با مرگ پدرش سر و کار دارد. این سریال نظرات بسیار مثبتی دریافت کرده‌است.

این سریال به عنوان لحظه‌ای در آب برای نمایش جنوب آسیا در هالیوود توصیف شده و به دلیل شکستن کلیشه‌های آسیایی مورد ستایش قرار گرفته‌است.

سریال هرگز تا به حال نداشته‌ام یک سریال کمدی و درام نوجوانانه است که از سال 2020 پخش آن شروع شد. تاکنون 3 فصل و 30 قسمت آن پخش شده است و فصل چهارم و نهایی آن نیز در اوایل سال 2023 پخش خواهد شد. داستان این اثر از بهترین سریالهای نتفلیکس 2023 درباره دختری به نام شرمن اوکس است باید زندگی خود را تغییر دهد اما با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود.

شاید بپسندید: هانده ارچل: ۱۰ حقیقت جالب در مورد او که از شنیدنش تعجب می کنید!

Elite

فصل مورد انتظار: فصل هفتم

سازندگان: کارلوس مونترو (Carlos Montero) و داریو مادرونا (Darío Madrona)

بازیگران: ماریا پدراسا، ایتزان اسکامیا، میگل برناردو و…

تاریخ احتمالی پخش: تابستان 2023

شاید بپسندید: 30 زیباترین شاهکارهای معماری جهان که چشم ها را نوازش می دهند!

در مطلب مربوط به معرفی بهترین سریال های 2023 به سریال الیت می پردازیم. فصل اول این سریال، متشکل از هشت قسمت، در ۵ اکتبر ۲۰۱۸ از شبکه نتفلیکس منتشر شد. نظرات مثبت منتقدان و مخاطبان را دریافت کرد. بسیاری از این مجموعه را «لذت‌بخش خجالت آور» (guilty pleasure) خواندند و تحریریه، بازیگری و نمایش مضامین بالغ را تحسین کردند.

در اکتبر ۲۰۱۸، این سریال برای فصل دوم تمدید شد، که در ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ منتشر شد. فصل سوم در اوت ۲۰۱۹ تمدید شد و در ۱۳ مارس ۲۰۲۰ منتشر شد. در ماه مه ۲۰۲۰ و فوریه ۲۰۲۱، نتفلیکس این مجموعه را برای فصل چهارم و پنجم تمدید کرد. فصل چهارم در ۱۸ ژوئن ۲۰۲۱ اکران شد و فصل پنجم آن در سال آوریل ۲۰۲۲ منتشر شد.

از بهترین سریال های نتفلیکس 2023 که پخش خواهد شد، سریال الیت است. تاکنون 5 فصل و 40 قسمت از این اثر پخش شده و فصل ششم آن نیز از 18 نوامبر 2022 (27 آبان 1401) پخش خواهد. اخیرا خبر ساخت فصل هفتم این سریال نیز منتشر شد و پیش‌بینی شده که فصل هفت الیت در تابستان 2023 پخش شود. این سریال به روایت داستان سه دانش آموز طبقه متوسط جامعه در یک مدرسه نخبه مختص ثروتمندان می‌پردازد.

مطلب مرتبط: لیندا اوانجلیستا سوپر مدل: پس از نابودی زیبایی اش با روسری برگشت!

Sweet Magnolias

فصل مورد انتظار: فصل سوم

توسعه‌دهنده: شریل جی اندرسون (Sheryl J. Anderson)

بازیگران: جوانا گارسیا سوییشر، بروک الیوت، هدر هدلی و…

تاریخ احتمالی پخش: اوایل تابستان 2023

Sweet Magnolias

در معرفی بهترین سریال های 2023 و از سریال های نتفلیکس 2023 عاشقانه باید به مگنولیای شیرین اشاره کنیم‌. این سریال براساس رمانی به همین نان اثر شریل وود (Sherryl Woods) ساخته و از سال 2020 شروع به پخش شد‌. تاکنون دو فصل و 20 قسمت از این سریال منتشر شده است و فصل سوم آن نیز برای تابستان 2023 تمدید شد. داستان این اثر از بهترین سریال های نتفلیکس 2023 درباره سه زن است که از کودکی باهم دوست بوده‌اند و اکنون نیز در سختی‌های زندگی کنارهم هستند.

مطلب مرتبط: ۱۰ جذاب ترین بازیگر مرد سینمای ایران

I Think You Should Leave with Tim Robinson

فصل مورد انتظار: فصل سوم

سازندگان: تیم رابینسون، زک کانین (Zach Kanin)

تاریخ احتمالی پخش: سال 2023

 

کمدی نمایشی فکر می‌کنم باید همراه تیم رابینسون بروی نیز از سریال های جدید نتفلیکس خواهد بود. تاکنون دو فصل از این اثر منتشر شده و فیلم‌برداری فصل سوم آن نیز تا پایان 2022 به اتمام می‌رسد. سریال تیم رابینسون معروف را نشان می‌دهد که در هر قسمت سعی دارد به هرکسی کمک کند تا به هدفی که باید برسد.

مطلب مرتبط: 15 سلبریتی معروف که در فقر بزرگ شدند!

Ted Lasso

تاریخ پخش: سال ۲۰۲۳

پخش‌کننده: سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس

Ted Lasso

معرفی بهترین سریال های 2023: سریال «تد لسو» یکی از سریال‌های بسیار موفق و جذاب سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس به شمار می‌رود که علاوه بر بدست آوردن توجه مخاطبان بسیار زیاد، توانست جوایز مختلفی را بدست بیاورد و تحسین منتقدان را برانگیزد.

مالک جدید یک باشگاه لیگ برتری انگلیس برای انتقام از همسر خودش که عاشق این باشگاه است یک مربی فوتبال آمریکایی (تد لسو) را با وجود اینکه هیچ تجربه ای در فوتبال حرفه ای ندارد به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب می‌کند اما تد لسو برخلاف انتظارات ظاهر می‌شود و برای بقاء تیم تلاش می‌کند.

در سال جاری میلادی هیچ قسمتی از این سریال پخش نشده بود و همین نیز سبب شده تا انتظار برای سریال «تد لسو» دو چندان باشد. به احتمال بسیار زیاد فصل سوم و پایانی این سریال در سال ۲۰۲۳ میلادی پخش می‌شود اما فعلا تاریخی دقیقی از آن در دست نیست.

مطلب مرتبط: آنجلینا جولی و ۷ راز زیبایی و جذابیت این ستاره مشهور هالیوود

Only Murders in the Building

تاریخ پخش: سال ۲۰۲۳

پخش‌کننده: سرویس آنلاین هولو

سریال «فقط قتل‎‌های درون ساختمان» به هنگام پخش خود در سرویس آنلاین هولو در سال ۲۰۲۱ میلادی توانست تحسین منتقدان و همچنین مخاطبان را از آن خود کند. این سریال با نقش‌آفرینی سلنا گومز (Selena Gomez)، استیو مارتین (Steve Martin) و مارتین شورت (Martin Short) در نقش‌های اصلی است.

در پی یک خودکشی رخ داده در یک ساختمان، سه نفر از اعضای ساختمان با تصور به اینکه قتلی صورت گرفته است با ایجاد یک پادکست رادیویی و پیدا کردن سرنخ ها در تلاش برای پیدا کردن قاتل در می‌آیند و تمامی اعضای ساختمان به نوعی مضنون این سه نفر قرار می‌گیرند…

در سال جاری میلادی و پس از پخش فصل دوم، این سریال برای فصل سوم تمدید شد. فصل سوم سریال «فقط قتل‌های درون ساختمان» قرار است معمای قتل رازآلود دیگری را برای مخاطبان به نمایش در بیاورد.

مطلب مرتبط: چهره واقعی سلبریتی ها: عکس های بدون آرایش سلبریتی های مشهور جهان

Queen Charlotte: A Bridgerton Story

تاریخ پخش: سال ۲۰۲۳

پخش‌کننده: سرویس آنلاین نتفلیکس

Queen Charlotte: A Bridgerton Story

به دنبال موفقیت سریال بریجرتون (Bridgerton)، سرویس آنلاین نتفلیکس دستور ساخت نسخه‌ای فرعی از آن تحت عنوان سریال «ملکه شارلوت: داستانی از بریجرتون» را صادر کرده است که داستان جوانی‌های شخصیت ملکه شارلوت را به نمایش در می‌آورد.

هشت خواهر و برادر خانواده قدرتمند بریجرتون شامل: آنتونی، بندیکت، کالین، دفنی، الویس، فرنچسکا، گرِگری و هایاسنت در دوره نیابت سلطنت، در جامعه لندن در جستجوی عشق هستند درحالی که توسط دوستان و رقبای خود محاصره شده اند…

این سریال تازه نشان خواهد داد که چطور ملکه شارلوت به مقام و قدرت برجسته خودش دست پیدا کرده است. گولدا روشوول (Golda Rosheuval)، آجوآ آندو (Adjoa Andoh) و روث گمل (Ruth Gemmell) قرار است نقش‌های خود از سریال اصلی را در سریال «ملکه شارلوت: داستانی از بریجرتون» بازآفرینی کنند. در کنار آن‌ها نیز بازیگران جدیدی حضور خواهند داشت.

مطلب مرتبط: ۱۲ مهم ترین ترفندهای زیبایی آیشوریا رای که هر کسی می تواند انجام دهد!

Heartstopper

فصل مورد انتظار: فصل دوم

کارگردان: یوروس لین (Euros Lyn)

بازیگران: کیت کانر، جو لاک، ویلیام گائو و…

تاریخ احتمالی پخش: سال 2023

Heartstopper

سریال نفس گیر براساس رمان آلیس عثمان (Alice Oseman) ساخته شد. فصل اول این سریال شامل 8 قسمت می‌شد که در سال 2022 منتشر شد و فصل دوم آن نیز در سال 2023 منتشر خواهد شد. داستان این سریال درباره دو همکلاسی دبیرستان به نام‌های چارلی و نیک است.

Sweet Home

فصل مورد انتظار: فصل دوم

بازیگران: سونگ کانگ، لی جین-ووک، لی سی-یونگ و…

تاریخ احتمالی پخش: اواخر 2023

Sweet Home

احتمالا خانه شیرین از بهترین سریال های نتفلیکس 2023 باشد. زیرا سازندگان پس از پخش 10 قسمت فصل اول، خبر از فصل‌های دوم و سوم آن دادند و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود در دسامبر 2023 شاهد فصل جدید سریال کره ای خانه شیرین خواهیم بود. داستان این سریال درباره پسر نوجوانی است که گیر یک مخمصه ماورایی افتاده است.

You

تاریخ پخش بخش اول: ۱۰ فوریه سال ۲۰۲۳ (جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱)

تاریخ پخش بخش دوم: ۱۰ مارس ۲۰۲۳ (جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱)

پخش‌کننده: سرویس آنلاین نتفلیکس

You

تو یک مجموعهٔ تلویزیونی آمریکایی در ژانر دلهره‌آور روان‌شناختی است که توسط گرگ برلانتی و سرا گمبل ساخته شده‌است. تهیه‌کننده این مجموعه نیز بر عهدهٔ استودیوهای تلویزیون برادران وارنر است. فصل نخست این مجموعه اقتباسی است از کتاب تو اثر کارولین کپ‌نس، فصل دوم نیز با الهام از ادامه رمان کپ‌نس تحت عنوان اجساد پنهان ساخته شده‌است.

فصل نخست سریال در سال ۲۰۱۸ از شبکهٔ لایف‌تایم پخش گردید و فصل دوم آن نیز در سال ۲۰۱۹ از طریق نتفلیکس منتشر شد. در ژانویه ۲۰۲۰، سریال توسط نتفلیکس برای فصل سوم تمدید شد که از اکتبر ۲۰۲۱ به تعداد ۱۰ قسمت منتشر گردید. سریال همچنین برای فصل چهارم تمدید شد.

در فصل چهارم و به دنبال اتفاقات پایان فصل سوم سریال «تو»، جو زندگی تازه‌ای را در شهری جدید آغاز می‌کند. فصل چهارم این سریال در دو بخش پخش می‌شود و تمام قسمت‌ها نیز به صورت یکجا روی سرویس نتفلیکس عرضه خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + سه =

دکمه بازگشت به بالا