;
فیلم و سریال

معرفی بهترین سریال های 2023 که باید در این سال ببینید!(بخش اول)

مجله خبری چشمک، لیستی از بهترین سریال های 2023 در سال جدید میلادی را که قرار است به زودی اکران شود را برای مخاطبان خود معرفی نموده است. تا پایان نوشتار با چشمک همراه باشید.

ماه آبان و آذر هر سال برای دوستداران فیلم ها و سریال ها، زمان معرفی و اکران تریلر فیلم ها و سریال هایی است که قرار است در سال جدید میلادی اکران شوند.همه منتظر هستند تا ببینند کمپانی های فیلم سازی چه فیلم ها و سریال هایی را در سال 2023 آماده اکران کرده اند.

به نظر می رسد در سال ۲۰۲۳ میلادی، علاقه‌مندان سریال بتوانند آثاری بسیار جذاب و تماشایی را مشاهده کنند. اگر چه فعلا تمام سریال‌های سال آینده میلادی مشخص نیستند.

مطلب مرتبط: طوبا بویوک اوستون: ۸ حقیقت جالب در باره زیباترین بازیگر ترک که نمی دانستید

بهترین سریال های 2023

شما می توانید فهرست عناوینی از بهترین سریال های 2023 که باید قبل از هر سریال دیگری ببینید را این لیست مشاهده کنید. با مجله خبری چشمک همراه باشید تا بهترین سریال های 2023 را بهتر بشناسید.

نتفلیکس (Netflix) پلتفرم و شرکت تولید محتوایی آمریکایی است که طی سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. سالانه فیلم‌ها و سریا‌ل‌های زیادی از این شبکه پخش می‌شود. در ادامه این مطلب به معرفی  برخی از بهترین سریال های جدید نتفلیکس 2023 و بهترین سریالهای 2023 خواهیم پرداخت.

احتمالاً بپسندید: ۸ نکته جالب در مورد کراش دخترای ترک و ایرانی، بوراک اوزچیویت از زبان خودش!

بهترین سریال های 2023

مطلب مرتبط: بوراک اوزچیویت: ۹ حقیقت حیرت آور درباره جذاب ترین بازیگر ترک + عکس

بهترین سریال های 2023 :علمی تخیلی و ابرقهرمانی

The Last of Us

The Mandalorian

Secret Invasion

Loki

The Witcher

The Boys

Vikings: Valhalla

Black Mirror

شاید بپسندید: 30 زیباترین شاهکارهای معماری جهان که چشم ها را نوازش می دهند!

بهترین سریال های 2023 : عاشقانه، کمدی، درام و تینیجری

Never Have I Ever

Elite

Sweet Magnolias

I Think You Should Leave with Tim Robinson

Ted Lasso

Only Murders in the Building

Queen Charlotte: A Bridgerton Story

Heartstopper

Sweet Home

بهترین سریال های 2023 : جنایی، معمایی، روانشناختی و دلهره‌آور

You

The Lying Life of Adults

Lockwood & Co

Sweet Tooth

The Marked Heart

Shadow and Bone

Squid Game

The Lincoln Lawyer

Ahsoka

Masters of the Air

Young Wallander

Fallout

True Detective: Night Country

سریال های 2022 که منتشر شده بسیار خوب بوده و تا به اینجا نیز آثار برجسته و مورد انتظاری همچون سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) و سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت (Lord of the Rings: The Rings of Power) پخش شدند.

سال 2023 آرام آرام نزدیک می‌شود و دیگر با سریال‌های 2022 خداحافظی کرده و نگاهمان به آثار جدید 2023 نتفلیکس است. در ادامه این مقاله چشمک قصد داریم علاوه بر معرفی سریال های مورد انتظار 2023 سری به لیست سریال جدید نتفلیکس ۲۰۲۳ در حال انتظار بزنیم و ببینیم در این سال چه مجموعه‌هایی پخش خواهند شد.‌ به نظر شما بهترین سریال های نتفلیکس 2023 کدام عناوین خواهند بود؟

شاید بپسندید: هانده ارچل: ۱۰ حقیقت جالب در مورد او که از شنیدنش تعجب می کنید!

The Last of Us

تاریخ پخش: ۱۵ ژانویه سال ۲۰۲۳ (یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱)

پخش‌کننده: شبکه اچ‌بی‌او

آخرین بازمانده از ما یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که در سال ۲۰۲۳ توسط اچ‌بی‌او پخش خواهد شد. این مجموعه تلویزیونی بر پایهٔ سری بازی‌های آخرین بازمانده از ما ساختهٔ ناتی داگ ساخته شده‌است. این مجموعه بر پایهٔ یک ادبیات داستانی رستاخیزی و پسارستاخیزی می‌باشد و در ژوئیه ۲۰۲۱ در آلبرتا شروع به فیلم‌برداری شد و انتظار می‌رود تا ژوئن ۲۰۲۲ این تصویر برداری ادامه پیدا کند. نیل دراکمن نویسنده و کارگردان خود بازی نیز در این مجموعه به عنوان نویسنده حضور دارد.

پدرو پاسکال (Pedro Pescal) در سریال «آخرین بازمانده از ما» نقش جوئل را بازی می‌کند و در کنار او نیز بلا رمزی (Bella Ramsey) نقش الی را به تصویر می‌کشد. پس از مدت‌ها گمانه‌زنی و انتظار، شبکه اچ‌بی‌او پخش سریال در اوایل سال ۲۰۲۳ میلادی را تایید کرده است.

این سریال که گفته می‌شود بزرگ‌ترین تولید تلویزیونی در تاریخ کانادا است، از ژوئیه ۲۰۲۱ تا ژوئن ۲۰۲۲ در آلبرتا فیلمبرداری شد. این اولین سریال اچ‌بی‌او است که بر اساس یک بازی ویدیویی ساخته شده‌است و محصول مشترک تلویزیون سونی پیکچرز، پلی استیشن ناتی داگ. مایتی مینت. ورد گیمز می‌باشد. فصل اول شامل ده قسمت خواهد بود که توسط کریگ مازن و نیل دراکمن نوشته شده‌است. آهنگساز اصلی بازی گوستاوو سانتائولالا مسئولیت موسیقی متن را بر عهده دارد فصل اول این سریال در سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد.

مطلب مرتبط: لیندا اوانجلیستا سوپر مدل: پس از نابودی زیبایی اش با روسری برگشت!

The Mandalorian

تاریخ پخش: فوریه ۲۰۲۳ (بهمن ۱۴۰۱)

پخش‌کننده: سرویس آنلاین دیزنی پلاس

The Mandalorian

سریال «مندلورین» به عنوان اولین سریال لایو اکشن از فرنچایز جنگ ستارگان (Star Wars) به شمار می‌رود که با استقبال بسیار خوبی از سوی طرفداران و بینندگان روبه‌رو شد و فصل‌های اول و دوم آن نیز از جمله آثار پر بازدید سرویس آنلاین دیزنی پلاس بودند.

سریال با نظر مثبت منتقدان و تماشاگران همراه بود و به خصوص شخصیت گروگو بسیار مورد توجه قرار گرفت. همچنین حضور دوباره شخصیت‌های سری جنگ ستارگان در این سریال توانست علاقهٔ خیلی از بینندگان را به خود جلب کند.

مدت‌ها است که طرفداران منتظر فصل سوم سریال «مندلورین» هستند، هر چند، برای اینکه بتوان درک بهتری از اتفاقات فصل سوم داشت، بهتر است ابتدا فصل اول سریال کتاب بوبا فت (The Book of Boba Fett) را دید.

سریال «کتاب بوبا فت» در سال جاری میلادی از دیزنی پلاس پخش شده بود و در بخشی از آن، شخصیت‌های مندو و گروگو حضور داشتند. به دنبال اتفاقات پایانی سریال «کتاب بوبا فت»، گروگو به همراه مندو با بازی پدرو پاسکال به سراغ ماجراجویی‌های تازه در کهکشان می‌روند.

مطلب مرتبط: ۱۰ جذاب ترین بازیگر مرد سینمای ایران

Secret Invasion

تاریخ پخش: بهار ۲۰۲۳

پخش‌کننده: سرویس آنلاین دیزنی پلاس

Secret Invasion

شخصیت نیک فیوری با بازی ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) از جمله کاراکترهای ثابت آثار دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود. آخرین حضور وی مربوط به فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه (Spider-Man: Far From Home) است که در آن، نیک فیوری در حال گذراندن تعطیلاتی در کهکشان‌های دور نشان داده شده بود.

سریال «تهاجم مخفی» داستان نژادی از بیگانه‌ها به نام اسکرول‌ها را دنبال می‌کند که توانایی تغییر شکل را دارند. این موجودات برای اولین بار در فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) معرفی شده بودند. آن‎ها برای سال‌ها به زمین آمده‌اند و خود را در سازمان‌های مختلف و به عنوان مقام‌های برجسته جا زده‌اند.

به عنوان مثال، در فیلم «مرد عنکبوتی: دور از خانه» اسکرولی به نام تالوس با بازی بن مندلسون (Ben Mendelsohn) خودش را به عنوان نیک فیوری معرفی کرده بود. البته او در اینجا نیتی خیرخواهانه داشته بود اما ظاهرا قصد و نیت آن‌ها در سریال «تهاجم مخفی» اصلا دوستانه نیست.

علاوه بر ساموئل ال جکسون، بازیگران برجسته و شناخته شده دیگری نیز در سریال «تهاجم مخفی» نقش‌آفرینی می‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان امیلیا کلارک (Emilia Clarke) و اولیویا کولمن (Olivia Colman) را نام برد.

مطلب مرتبط: 15 سلبریتی معروف که در فقر بزرگ شدند!

The Mandalorian

تاریخ پخش: تابستان ۲۰۲۳

پخش‌کننده: سرویس آنلاین دیزنی پلاس

Loki

فصل اول سریال «لوکی» برای اولین بار به معرفی مسئله مولتی‌ورس در دنیای سینمایی پرداخت. در این سریال به مسائل دیگری همچون نسخه‌های متفاوت از شخصیت‌های اصلی، جهان‌های چندگانه و همچنین توانایی سفر بین جهان‌های مختلف اشاره شده بود.

همین موضوعات مرتبط به مولتی‌ورس نیز پایه و اساس فاز چهارم، پنجم و ششم دنیای سینمایی مارول به شمار می‌روند و در فیلم‌ها و سریال‌های بعدی نیز به آن‌ها پرداخته شد. حالا فصل دوم سریال «لوکی» نیز قرار است بیشتر بیننده‌ها را به درون مولتی‌ورس ببرد.

در فصل دوم سریال «لوکی»، تام هیدلستون (Tom Hiddleston) بار دیگر نقشش به عنوان لوکی را بازی می‌کند و حالا او باید با پیامدهای اتفاقات پایانی فصل اول و همچنین شخصیت شرور و خطرناکی به نام کانگ فاتح روبه‌رو شود.

مطلب مرتبط: آنجلینا جولی و ۷ راز زیبایی و جذابیت این ستاره مشهور هالیوود

The Witcher

تاریخ پخش: زمستان ۲۰۲۳

پخش‌کننده: سرویس آنلاین نتفلیکس

The Witcher

بسیاری از طرفداران انتظار داشتند که در زمستان سال ۲۰۲۲ میلادی شاهد فصل سوم سریال فانتزی «ویچر» با نقش‌آفرینی هنری کویل (Henry Cavill) در نقش گرالت از ریویا باشند. با این حال، سرویس آنلاین نتفلیکس اعلام کرده بود که فصل سوم سریال در زمستان سال ۲۰۲۳ میلادی پخش می‌شود و در زمستان سال ۲۰۲۲، نسخه فرعی این سریال تحت عنوان ویچر: خاستگاه خون (The Witcher: Blood Origin) پخش خواهد شد.

یکی از بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2023 که در تابستان این سال منتشر می‌شود و هنوز تاریخ دقیق پخش آن مشخص نشده، سریال ویچر است. تاکنون 2 فصل و 16 قسمت از ویچر پخش شده است. این سریال داستان شخصیتی به نام گرالت ریویایی را روایت می‌کند که یک شکارچی هیولا و جادوگر است و می‌خواهد جایگاهش را در جهانی پر ظلم پیدا کند.

در فصل سوم سریال «ویچر»، گرالت همچنان سعی دارد تا از سیری در مقابل نیروهای بسیار خطرناکی محافظت کند که به دنبال بدست آوردن قدرت‌های او هستند. ینفر نیز در همین حین به سیری برای کنترل قدر‌ت‌های جادویی‌اش آموزش می‌دهد. با توجه به اتفاقات مهم فصل دوم، هیجان و اشتیاق برای فصل سوم بسیار زیاد است.

مطلب مرتبط: چهره واقعی سلبریتی ها: عکس های بدون آرایش سلبریتی های مشهور جهان

The Boys

تاریخ پخش: سال ۲۰۲۳

پخش‌کننده: سرویس آنلاین آمازون پرایم

The Boys

فصل سوم سریال «پسران» در تابستان سال جاری میلادی، جنبه‌ای خونین‌تر و خشن‌تر از ابرقهرمانان را برای مخاطبان به نمایش گذاشت و مطمئنا این روند در فصل چهارم سریال نیز ادامه خواهد داشت، به خصوص آنکه حالا هوملندر و رایان در کنار یکدیگر هستند.

فصل‌های قبلی سریال «پسران» همگی در فاصله زمانی یک ساله پخش شدند و از همین رو، امید می‌رود که فصل چهارم سریال نیز از همین روند پیروی کند و بیننده‌ها در سال ۲۰۲۳ میلادی شاهد فصل چهارم این اثر ابرقهرمانی و جذاب باشند.

در راتن تومیتوز، فصل اول بر اساس ۹۹ نظر، با میانگین امتیاز ۷٫۷۲ از ۱۰، دارای امتیاز تأیید ۸۴٪ است. در نگاه اجمالی وبگاه آمده‌است: «اگرچه مسافت پیموده شده بیننده ممکن است متفاوت باشد، اما لذت و تمایل شدید پسرها برای درگیر شدن با مضامین سنگین و مرتبط مطمئناً باعث خوشحالی کسانی می‌شود که به دنبال گروه جدیدی از ضد قهرمانان هستند تا ریشه‌یابی کنند.» در مورد متاکریتیک، این نمره میانگین ۷۴ از ۱۰۰ را دارد، بر اساس بررسی ۱۹ منتقد، که نشان‌دهندهٔ «بررسی‌های معمول مطلوب» است.

مطلب مرتبط: ۱۲ مهم ترین ترفندهای زیبایی آیشوریا رای که هر کسی می تواند انجام دهد!

Vikings: Valhalla

فصل مورد انتظار: فصل دوم

سازندگان: مایکل هرست (Michael Hirst) و  جب استوارت (Jeb Stuart)

بازیگران: سام کورلت، فردیا گوستافسون، یوهانس هویکور یوهانسون و…

تاریخ احتمالی پخش: سال 2023

Vikings: Valhalla

واکینگ‌ها: والهالا از سریال های 2023 نتفلیکس اکشن خواهد بود. این سریال تاریخی درباره حوادث بعد از دوران سریال واکینگ‌ها ساخته شده است و طی یک فصل و 8 قسمت پخش شد. احتمال انتشار این اثر از بهترین سریال های نتفلیکس 2023 وجود دارد.

وایکینگ‌ها: والهالا یک مجموعهٔ تلویزیونی در حال پخش در ژانر درام تاریخی است که توسط جب استوارت برای نتفلیکس ساخته شده و درباره تاریخ وایکینگ ها می باشد که حوادث صد سال بعد از مجموعهٔ وایکینگ‌ها را روایت می‌کند . این مجموعه در ۲۵ فوریه ۲۰۲۲ در نتفلیکس به نمایش درآمد. این سریال آغازی بر پایان عصر وایکینگ‌ها را روایت می‌کند که با کشتار سنت برایس در سال ۱۰۰۲ شروع شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا