;
فیلم و سریال

عکس های گلنار معشوقه اسماعیل “سریال گیل دخت” بیرون سریال+زیباتر و جذاب تر

بیوگرافی میترا رفیع: میترا رفیع بازیگر سینما،تلویزیون و تئاتر متولد آذرماه سال 1373 است و بازیگری را از دوران کودکی و زمانی که تنها 6 سال داشت آغاز کرد. این بازیگر بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و در نمایش های زیادی از جمله نمایش نقطه چین های متصل به تو، دوزخ، خانه برنارد آلبا ،اسب های پشت پنجره، کافه پولشری، باغ آلبالو ، لانه خرگوش ، آسمان زرد و … به ایفای نقش پرداخته است.

در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک با بیوگرافی میترا رفیع بازیکر نقش گلنار در سریال گیل دخت و جدیدترین عکس های او همراه باشید.

جالب خواهد بود: عکس زیر خاکی از نوزادی هدیه بازوند بازیگر نقش روژان “سریال نون خ”

بیشتر بخوانید: استایل شیک و دختر کش امپراتور گوموا بیرون سریال جومونگ+عکس

بیوگرافی  میترا رفیع

همان طور که اشاره شد میترا رفیع متولد سال 1373 در تهران است که در رشته تحصیلی بازیگری و نمایش تحصیل کرده و دارای مدرک کارشناسی ارشد بازیگری از دانشکده هنر تهران می باشد. میترا رفیع هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

شاید بپسندید: ۱۰ پولدارترین بازیگر زن جهان معرفی شدند + عکس

احتمالا بپسندید: این بازیگران در کودکی معروف شدند+عکس و بیوگرافی

فعالیت های هنری

میترا رفیع برای اولین بار در سن شش سالگی پا به عرصه هنر گذاشت و بعد از ورود به کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان با تشویق خانواده توانست خیلی زود و پس از 6 سال یعنی در سن دوازده سالگی موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره تئاتر تک نفر نیاوران گردد.

میترا رفیع اولین تجربه بازیگری خود در جشنواره فجر را در 14 سالگی (سال 1387 ) با نمایشی به نام نقطه چین ها به کارگردانی امیرحسین شفیعی به دست‌آورد و در سال 1391 موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن تئاتر دانشگاهی و یک سال بعد جایزه بهترین بازیگر و کارگردان زن جشنواره مونولوگ دانشگاه هنر را از آن خود نمود.

میترا رفیع بازیگری در تئاتر را با نمایش نامه های باغ آلبالو، مونولوگ کافه پولشری، اسب های پشت پنجره، دوزخ و نقطه چین ها تجربه کرده است.

کارگردانی میترا رفیع

میترا رفیع، علاوه بر بازیگری در تئاتر، تاکنون کارگردانی نمایش نامه های بکی شارپ، از این تاریکی، یه جوری مثل… را انجام داده است که نمایش یک جوری مثلِ … برای جشنواره پاکستان نیز دعوت شده بود.

ورود میترا رفیع به سینما

میترا رفیع سال 1396 با فیلم کلمبوس به‌صورت حرفه ای بازیگری در سینما را آغاز کرد و بعد از آن در فیلم کوتاه LADY و سینمایی من می ترسم و مجدلیه مقدس حضور موفقی داشت.

درخشش میترا رفیع در تلویزیون

میترا رفیع با بازی در سریال از سرنوشت در سال 1398 در نقش مه لقا در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد. او در سریال آخرین پناه نیز حضور موفقی داشته و به تازگی در سریال بی همگان نیز در کنار بازیگران مشهوری چون مهدی سلطانی، کمند امیر سلیمانی، سمیرا حسن‌پور و… به ایفای نقش پرداخته است.

میترا رفیع در سریال از سرنوشت

از سرنوشت سریالی به کارگردانی محمدرضا خردمند و علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان است که در سه فصل به نگارش درآمد. میترا رفیع در این سریال نقش مه لقا را ایفا نموده، زنی که به تازگی از زندان آزاد شده و به دنبال پسرش می گردد اما….

در این سریال بازیگرانی چون حسین پاکدل، پوریا پورسرخ، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، مجید واشقانی، فریبا نادری، امیر رضا فرامرزی، سید مهرداد ضیایی، مهدی صبایی، مائده طهماسبی، علیرضا آرا، فاطیما بهارمست، دارا حیایی، نسیم فروغ، مونا کرمی و حبیب دهقان نسب به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال گیل دخت

گیل‌دخت سریالی ایرانی در ژانر درامِ تاریخی به کارگردانی مجید اسماعیلی، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی مجید آسودگان است که در سکوت خبری از ابتدای سال ۱۳۹۸ تا آبان ۱۴۰۰ در گیلان و تهران تصویربرداری شد. این سریال در ۶۰ قسمت تولید شده‌است. گیل‌دخت از ۱۹ آبان ۱۴۰۱ در شبکه یک و شبکه آی‌فیلم پخش می‌شد و تا ۱۲ خرداد سال ۱۴۰۲ روی آنتن بود. این سریال در مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی سازمان صدا و سیما تولید شده‌است.

عکس های جدید میترا رفیع

 

 

 

بیوگرافی میترا رفیع

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: ماجرای خواستگاری بازیگر نقش هدیه “سریال پژمان” از شوهر واقعی اش + عکس

احتمالا بپسندید: بیوگرافی پژمان جمشیدی و همسرش+عکس

بیشتر بخوانید: قیافه پژمان جمشیدی و سام درخشانی در تگزاس 3+ بازیگران

جالب خواهد بود:  خاله الیویا «سریال قصه‌های جزیره» پس از ۳۴ سال+عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا