;
فیلم و سریال

جدیدترین عکس های خاله شادونه بعد از 20 سال کنار دخترش + بیوگرافی

بیوگرافی خاله شادونه: ملیکا زارعی یا خاله شادونه در ۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ در روستای برزرود نطنز زاده شد. او خواهر کوچکتر مریلا زارعی هنرپیشهٔ سینما و تلویزیون است. وی رشته حقوق قضایی خوانده‌است. با جدیدترین عکس ها و بیوگرافی بیوگرافی خاله شادونه یا ملیکا زارعی یا خاله شادونه با بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در محموعه فیلم و سریال همراه باشید.

جالب خواهد بود: تیپ عقد محضری مریم مومن + عکس

بیشتر بخوانید: میز شامی که مادر شوهر آیسان آقاخانی برای عروسش ترتیب داد: مادر شوهر برای عروسش سنگ تموم گذاشت!

بیوگرافی خاله شادونه

او از سال سوم دبستان فعالیت هنری خود را با اجرا در برنامهٔ تازه‌ها از شبکه ۲ آغاز کرد و در سال ۱۳۸۲ در سریال «دوران سرکشی» یک سکانس بازی کرد و بعد در مجموعه «مهر خاموش» بازی کرد و از سال ۱۳۸۳ همزمان با قبولی در دانشگاه به عنوان مجری برنامه کودک و با نام خاله شادونه مشغول به کار شد. زارعی به خاطر صدای کودکانه‌اش خیلی زود در دل بچه‌ها جا باز کرد.

خاله شادونه چند سال پیش با یکی از عوامل طراح صحنه آشنا و در نهایت با هم ازدواج کردند که ثمره این زندگی موفق تنها یک دختر بنام «مانلی» متولد ۱۳۹۲ می باشد. تا مدت ها شایعه ازدواج ایشان با علی صادقی (بازیگر) در فضای مجازی دست به دست می شد که صحت نداشت.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی بازیگر “نقش هانیکو”، ازدواج و طلاق های متعدد و دختران زیبایش+عکس

جالب خواهد بود: زیر خاکی از جوانی محسن تنابنده وقتی که هنوز بازیگر نبود+چه صورت کشیده و لاغری داشته!

فعالیت هنری ملیکا زارعی

ملیکا زارعی رشته حقوق قضایی خوانده است، از سال سوم دبستان فعالیت هنری خود را با اجرا در برنامهٔ تازه ها از شبکه 2 آغاز کرد، و در سال 1382 در سریال دوران سرکشی یک سکانس بازی کرد و بعد در مجموعه مهر خاموش بازی کرد و از سال 1383 همزمان با قبولی در دانشگاه به عنوان مجری برنامه کودک و با نام خاله شادونه مشغول به کار شد.

به خاطر صدای کودکانه اش و صداقتی که در کلامش وجود دارد، خیلی زود در دل بچه ها جا باز کرد، او برای اینکه کودک درونش همیشه سرزنده باشد، دائم کتاب های ویژه کودکان را می خواند و سعی می کند تمام وقتش را با آنها سپری کند، او عاشق بچه هاست و به نظرش بچه ها پاک ترین موجوداتی هستند که خداوند آفریده است.

خاله شادونه خود می گوید، فعالیتم را زمانی که کلاس سوم دبستان بودم با اجرا در برنامه تازه ها از شبکه دو آغاز کردم و سال 81 یک سکانس را در سریال «دوران سرکشی» بازی کردم، زمانی که در سریال «مهر خاموش» بازی داشتم با کنکور دست و پنجه نرم می کردم، پس از ورود به دانشگاه در سال 83 به عنوان مجری «در باغ شادونه» کارم را آغاز کردم.

شاید بپسندید: رییس موپالمو سریال جومونگ بیرون سریال چه زن خوشگلی داره!

گفتگو با ملیکا زارعی

وقتی بچه بودم، خیلی اهل شیطنت نبودم و بچه حرف گوش کن و آرومی بودم. خیلی خوب بلد بودم که سرم رو گرم کنم و به تنهایی با خودم بازی کنم، بیشتر وقتم رو با عروسک هام پر می کردم، محبوب ترین بازی کودکی ام هم خاله بازی بود، خیلی از بچه ها براشون سوال بود که من چطور در تنهایی با خودم بازی می کنم و حوصله ام سر نمی رود، هر چند که من و مریلا به خاطر اختلاف سنی مون همبازی هم نبودیم ولی اون به عنوان خواهر بزرگ تر همیشه هوامو داشت…

وقتی بچه بودم، عاشق کاغذ کادو بودم به همین خاطر وقتی مراسم تولدی برگزار می شد، همه کاغذ کادوهارو جمع می کردم و با اون ها بازی می کردم، علاقه عجیب به کاغذ کادو و تلاش برای جمع کردنشون برای خودم خیلی جالب است.

در اون دوران به اجرای خانم الهه رضایی و خامنه ای خیلی علاقه مند بودم یادمه حرف های این دو عزیز رو موبه مو اجرا می کردم، از بین کارتون ها هم به مدرسه والت، خانواده دکتر ارنست و ایکیوسان علاقه زیادی داشتم یادمه در این کارتون یک زنگ تفریح پخش می شد در یکی از همین زنگ تفریح ها روی یک کاغذ تصویر یک قورباغه کشیده بودند و رویش یک پارچه انداختند و پس از چند لحظه آن نقاشی تبدیل به قورباغه شد، من هم این کار رو تو خونه انجام دادم و زمانی که دیدم نقاشی ام به قورباغه تبدیل نشد با وجود گریه کردم!

چند روز هم اصلا نمی تونستم این کارتون رو تماشا کنم! احساس می کردم به من دروغ گفتند و… آخه بچه ها فرق دروغ و صداقت رو به خوبی می فهمند.

من قبل از این برنامه رابطه خوبی با بچه ها داشتم اما مثل الان به بچه ها فکر نمی کردم، وقتی می خواستم اجرای خاله شادونه رو بپذیرم، سعی کردم از تجربه خواهرم و دوستانش و البته آقای علیپور استفاده کنم مریلا به من گفت:سعی کن دائم با بچه ها ارتباط داشته باشی و خودت رو درگیر اونها کنی تا از این طریق به علایق آنها پی ببری، آقای علیپور هم به من گفت که سعی کن با بچه ها به زبان خودشون ارتباط برقرار کنی… حرف های این دو دوست ملکه ذهنمن شد و باعث شد که من خیلی زودتر به شادونه برسم، شادونه به معنای پیام آور شادی، صلح و دوستی است.

خیلی ها ازم می پرسند از اینکه دائم مجبوری وقتت را با بچه ها بگذرانی و حتی در مهمانی بزرگسالان هم باید کنار بچه ها باشی خسته نمی شوی، من هم در جوابشون می گویم نه… وقتی می بینم اونها با همه صداقت بچگانه شان من را دوست دارند نسبت به آنها احساس وظیفه می کنم. اونها انتظار دارند خاله شادونه تحت هر شرایطی بهشون محبت کنه، گاهی وقت ها هم که در مهمانی های خانوادگی حواسم به بچه ها نیست، مادرم می گوید ملیکا جون حواست به فلان بچه باشه و بهش توجه کن….

شاید بپسندید: تیپ متفاوت المیرا شریفی مقدم در جشن تولد ۴۳ سالگی اش + عکس

احتمالا بپسندید: بیوگرافی متین ستوده بازیگر نقش ترانه “سریال لیسانسیه ها”+عکس ها میگه این واقعاً اون نیست!

عکس های ملیکا زارعی

در ادامه چند عکس جدید از این مجری محبوب کودکان برایتان به اشتراک میگذاریم که امیدوارم خوشتان بیاید:

 

 

 

 

 

 

بیوگرافی خاله شادونه

 

برایتان جالب خواهد بود

بیشتر بخوانید: بیوگرافی حامد شاکرنژاد قاری سرشناس و همسرش+عکس های شخصی

جالب خواهد بود:  ساناز کاشمری «عضو گروه موسیقی آریان» در آستانه 42 سالگی حسابی تغییر کرده و زیباتر شده!

شاید بپسندید: بیوگرافی شهرام عبدلی، عکس های خانوادگی و علت فوت!

احتمالا بپسندید: بیوگرافی آنتونی کوئین بازیگر نقش “حضرت حمزه در فیلم محمد رسول الله”؛ همسر، فرزندان+عکس

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا