;
فیلم و سریال

بیوگرافی بازیگر “نقش هانیکو”، ازدواج و طلاق های متعدد و دختران زیبایش+عکس

یوکی سایتو بازیکر نقش هانیکو: یوکی سایتو (انگلیسی: Yuki Saito (actress)؛ زادهٔ ۱۰ سپتامبر ۱۹۶۶) بازیگر معروف سریال داستان زندگی می باشد. وی در این سریال نقش دختری به نام هانیکو را بازی کرده است. اما حالا چندین سال از این سریال گذشته و او حالا 60 سال دارد. می توان گفت که هانیکوی این سریال نه تنها پیر و شکسته نشده بلکه جذاب تر و باکلاس تر هم شده است. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال  مجله خبری چشمک با بیوگرافی و عکس های جدید دختران یوکی سایتو بازیکر نقش هانیکو همراه باشید.

بیشتر بخوانید: شغل دوم برخی از معروفترین بازیگران ایرانی که متعجب خواهید شد+عکس

جالب خواهد بود: حدیث میر امینی از بازیگری در سریال ستایش تا مدلینگ+عکس های جدید

بیوگرافی بازیگر نقش هانیکو

یوکی سایتو (Yuki Saito) در ۱۰ سپتامبر سال ۱۹۶۶ در ژاپن متولد شده است. وی دوران تحصیلیش را در دبیرستان دولتی سپری کرد. در سال ۱۹۸۴ در حالیکه در مقطع دبیرستان تحصیل می کرد موفق شد در سومین مسابقه سالیانه بزرگ مجله دوشیزه برنده شود. در سال ۱۹۹۴ با Nobuyasu Isarai ازدواج کرد و حاصل زندگی مشترکش یک پسر و دو دختر می باشد.

شاید بپسندید: این دختر خوش چهره در 52 سالگی اش، بازیگر معروفی شده+عکس های بزرگسالی و بیوگرافی

احتمالا بپسندید: بیوگرافی سارا بهرامی بازیگر نقش “الهام در فیلم هزار پا”، همسر و زندگی شخصی+عکس های جدید شخصی

دختران یوکی سایتو بازیکر نقش هانیکو

سریال هانیکو سال 1986 در کشور ژاپن ساخته شد و در ایران هم طرفداران زیادی داشته . بازیگر نقش اول این سریال یعنی هانیکو ” یوکی سایتو ” نام دارد . او 10 سپتامبر 1966 در کاناگاوای ژاپن به دنیا آمد .

او یکی از خوانندگان خوش صدای ژاپن نیز می باشد . یوکی همچنان در کار بازیگری فعال و پرکار است . جدیدترین سریال او ” سانادو مارو ” نام داشت که از شبکه NHK اوایل سال 2016 پخش شد.

شاید بپسندید: نگین صدق گویا “بازیگر به کجا چنین شتابان” در 54 سالگی جوان و خوش اندام !+ عکس

درباره سریال داستان زندگی

داستان زندگی با نام اصلی هانیکو (ژاپنی: はね駒 روماجی: Hanekonma) از مجموعه سریال‌های صبحگاهی (آسادورا) شبکهٔ ان اچ کی ژاپن با محوریت زنان است که در سال ۱۹۸۶ و در ۱۵۶ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای از ساعت ۸٫۱۵ تا ۸٫۳۰ صبح از همین شبکه پخش گردیده‌است.

این مجموعه، ژاپنِ در حال گذار از سنت به مدرنیتهٔ دوران میجی و تایشو را به تصویر می‌کشد و داستان دختری به نام رین (هانیکو) را روایت می‌کند که با تشویق استاد و سرسختی خودش موفق به ادامهٔ تحصیل شده و به عنوان اولین خبرنگار زن ژاپنی به استخدام یکی از روزنامه‌های آن دوران در می‌آید.

همزمان با ورود او به یکی از شاخصه‌های اصلی دنیای مدرن یعنی دنیای خبر، اطلاعات، کلمات و روزنامه نگاری، ژاپن نیز متحد با آلمان هیتلری، وارد جنگ جهانی دوم می‌گردد. برادر هانیکو هم که به دیگر ویژگی مهم مدرنیته، یعنی میل و علاقه مفرط به فیلمسازی و جهان تصویر مجهز است، حین فیلمبرداری در این جنگ کشته می‌شود. می‌تسو خواهر کوچک‌تر هانیکو، قربانی سنت، در سنین کم ازدواج می‌کند و به دلیل سخت گیری خانواده همسر کشاورزش و مادرشوهر سنگدل خود، بی‌هیچ اعتراض و مبارزه‌ای، تسلیم سرنوشت شده و در جوانی بدون اینکه آینده‌ای روشن (فرزندش) را ببیند، از دنیا می‌رود.

این سریال با نام داستان زندگی برای اولین بار از شبکه ۲ در برنامه تصویر زندگی پخش می‌شد. هرچند به اندازه اوشین تاثیرگذار نبود، به هر صورت توانست مخاطبان بسیاری را جذب کند.

شاید بپسندید: بازیگر خردسال فیلم طوطیا در 32 سالگی اش، استاد دانشگاه شده+عکس بزرگسالی و بیوگرافی

احتمالا بپسندید: بازیگران سریال های ماه رمضان که دیگر در بین ما نیستند+عکس

زندگی شخصی، دختران یوکی سایتو بازیگر نقش هانیکو

هانیکو  (یوکی سایتو) در سال ۱۹۹۱ با بوتاکا اوزاکی که یک خواننده بود ، در ارتباط بود که پس از جدایی از وی ، این خواننده در سال ۱۹۹۲ درگذشت . البته گفته شده که این خواننده متاهل بوده و همسر و فرزند داشته ، اما مشخص نیست که یوکی سایتو از این ماجرا اطلاع قبلی داشته یا نه !

یوکی سایتو برای بار دوم با مایو کاوازاکی وارد رابطه شد و این رابطه نیز سرانجامی جز جدایی نداشت . سرانجام او در سال ۱۹۹۴ پس از دو رابطه نا موفق با نوبویاسو ایسارای ، یک فرد غیر مشهور ، ازدواج کرد و صاحب یک پسر و دو دختر شد. آنها در سال ۱۹۹۹ صاحب یک دختر ، سال ۲۰۰۳ صاحب یک پسر و سر انجام در سال ۲۰۰۴ صاحب دومین فرزند دختر خود شدند .

شاید بپسندید: تیپ جدید و لاکچری رحمان رحیم پایتخت در حضور شبنم مقدمی + عکس

احتمالا بپسندید: چهره الهه حمیدی خواننده آهنگ تیتراژ مجموعه علی کوچولو پس از 40 سال + عکس و آهنگ

دختران یوکی سایتو بازیکر نقش هانیکو

از آنجایی که نوبویاسو ایسارای ، یک فرد غیر مشهور می باشد ، عکس های زیادی از وی در فضای مجاری منتشر نشده!

شایعات در مورد خیانت و طلاق

همچنین شایعات زیادی در مورد خیانت یوکی سایتو  در سال ۲۰۱۷ به همسرش در فضای مجازی  منتشر شده بود که گمان میرفت زندگی آنها به جدایی و طلاق بیانجامد ، ولی ظاهرا این دو همچنان در کنار یکدیگر زندگی می کنند و خبری از جدای و طلاق نیست !  در سال ۲۰۱۷، رابطه یوکی سایتو با یک دکتر ۵۰ ساله کشف شد ! این دو هفت سال پیش، زمانی که یوکی سایتو به همراه خانواده اش به کلینیک پزشک مراجعه کردند، با هم آشنا شدند.  رابطه آنها پنج سال به طول انجامید، زیرا رابطه آنها دو سال پس از آشنایی آنها آغاز شد . و در کمال تعجب در آن زمان عکسی از دکتر با شلوار یوکی سایتو لو رفت…

پدر و برادر یوکی سایتو

پدر یوکی سایتو صاحب یک فروشگاه قدیمی و معتبر اوبی است و برادرش بازیگر ریوجی سایتو است.

عکس های جدید یوکی سایتو بازیکر نقش هانیکو

یوکی سایتو بازیکر نقش هانیکو

 

 

 

دختران یوکی سایتو بازیکر نقش هانیکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا