;
فیلم و سریال

بیوگرافی تینا آخوندتبار از بازیگری تا قهرمانی ورزش بوکس+عکس

بیوگرافی تینا آخوندتبار: تینا آخوندتبار  متولد ۵ خرداد ۱۳۶۶ هنرپیشه و بوکسور است. تینا آخوندتبار مدرک کارشناسی خود را در رشته حسابداری از دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب دریافت نمود و پس از آن یک دوره ۶ ماهه در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان تعلیم دید. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در محموعه فیلم و سریال با بیوگرافی تینا آخوندتبار همراه شوید.

شاید بپسندید: بیوگرافی امیر مقاره، زندگی شخصی، ازدواج و ناگفته ها+عکس های شخصی

احتمالا بپسندید: استایل باکلاس رضا پروانه سریال پوست شیر در 44 سالگی+عکس و بیوگرافی

بیوگرافی تینا آخوندتبار

آخوندتبار بازیگری را با فیلم طلاق به سبک ایرانی در سال ۱۳۸۸ آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم سینمایی هرچی خدا بخواد به کارگردانی نوید میهن‌دوست در سال ۱۳۸۹ به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم‌های سینمایی رسوایی در سال ۱۳۹۱ به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و متل قو به کارگردانی مسعود نوابی به شهرت رسید. وی از بازیگری فاصله گرفته و به ورزش بوکس می‌پردازد. وی از سال ۱۳۹۳ به ورزش حرفه‌ای بوکس پرداخت و در سینما گزیده‌تر و محدودتر فعال شد و شروع به تمرین تنیس کرد و دو سال این ورزش را ادامه داد.

وی به واسطه فیلمنامه‌ای که به او پیشنهاد شده بود با ورزش‌های رزمی آشنا شد و از سال ۱۳۹۵ به شکل حرفه‌ای بوکس تمرین می‌کند و در سطح جهانی مسابقه می‌دهد.

او در ایران با سرمربی تیم ملی بوکس مردان تمرین می‌کرد اما به دلیل فضای نامناسب تمرین بوکس حرفه‌ای برای زنان، ایران را ترک کرد و به عضویت باشگاه فنرباغچه ترکیه درآمد و تمرین‌ها و مسابقات خود را در این باشگاه ادامه داد.

او اولین مسابقات حرفه‌ای خود را با عضویت در تیم فنر باغچه ترکیه آغاز کرد. وی دوره‌هایی در باشگاه‌های چین، اوکراین، سن پترزبورگ هم زیر نظر مربیان بین‌المللی به تمرین بوکس پرداخت است. مهم‌ترین بازی او با «سوفیا اوچیگاوا» قهرمان دو دوره المپیک و دارنده دو کمربند بوکس تیرماه سال ۱۴۰۰ در مسکو برگزار شد که بعد از ده راند با اختلاف امتیازی، قهرمانی جهان را واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: جمشید هاشم پور و آزاده زارعی بازیگر سریال آوای باران در مهمانی شبانه + عکس

عکس های تینا آخوندتبار

 

شاید بپسندید: زندگی شخصی محمود احمدی نژاد: عکس عاشقانه محمود احمدی نژاد و همسرش + فرزندانش

تینا آخوندتبار (زاده ۵ خرداد ۱۳۶۶) هنرپیشه و بوکسور اهل ایران است.[۱] زندگی‌نامه تینا آخوندتبار مدرک کارشناسی خود را در رشته حسابداری از دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب دریافت نمود و پس از آن یک دوره ۶ ماهه در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان تعلیم دید.[۲] آخوندتبار بازیگری را با فیلم طلاق به سبک ایرانی در سال ۱۳۸۸ آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم سینمایی هرچی خدا بخواد به کارگردانی نوید میهن‌دوست در سال ۱۳۸۹ به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم‌های سینمایی رسوایی در سال ۱۳۹۱ به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و متل قو به کارگردانی مسعود نوابی به شهرت رسید. وی از بازیگری فاصله گرفته و به ورزش بوکس می‌پردازد.[۳][۴][۵] فعالیت ورزشی وی از سال ۱۳۹۳ به ورزش حرفه‌ای بوکس پرداخت و در سینما گزیده‌تر و محدودتر فعال شد و شروع به تمرین تنیس کرد و دو سال این ورزش را ادامه داد.[۶] وی به واسطه فیلمنامه‌ای که به او پیشنهاد شده بود با ورزش‌های رزمی آشنا شد و از سال ۱۳۹۵ به شکل حرفه‌ای بوکس تمرین می‌کند و در سطح جهانی مسابقه می‌دهد.[۷] او در ایران با سرمربی تیم ملی بوکس مردان تمرین می‌کرد[۸] اما به دلیل فضای نامناسب تمرین بوکس حرفه‌ای برای زنان، ایران را ترک کرد و به عضویت باشگاه فنرباغچه ترکیه درآمد و تمرین‌ها و مسابقات خود را در این باشگاه ادامه داد.[۹] مسابقات او اولین مسابقات حرفه‌ای خود را با عضویت در تیم فنر باغچه ترکیه آغاز کرد.[۱۰] وی دوره‌هایی در باشگاه‌های چین، اوکراین، سن پترزبورگ هم زیر نظر مربیان بین‌المللی به تمرین بوکس پرداخت است.[۱۱][۱۲][۱۳] بیوگرافی تینا آخوندتبار

شاید بپسندید: بیوگرافی سارا رسول زاده از حضور در تیم هندبال تا بازیگری سینما و تلویزیون، زندگی شخصی و ….+عکس

احتمالا بپسندید: بیوگرافی سوتلانا سوپیلنیاک بازیگر اوکراینی سریال سرجوخه،همسر و عکس های شخصی بیرون سریال!

بیوگرافی تینا آخوندتبار

شاید بپسندید: بیوگرافی کامل دیبا زاهدی بازیگر “فیلم بادیگارد”+عکس های جدید شخصی

احتمالا بپسندید:  عکس های “بازیگر نقش بانو هن سریال جواهری در قصر” پس از 21 سال + مثل قالی کرمون میمونه، زیباتر و جذاب تر!

 

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: عکس های دخترکشی بازیگر نقش بابا پنجعلی “سریال پایتخت” در 71 سالگی!

احتمالا بپسندید: بیوگرافی ماهره حفیظ خان بازیگر زیبای پاکستانی + عکس های جدید!

بیشتر بخوانید: عکس های قدیمی بازیگران سینما و تلویزیون که شوکه می شوید+پیر شدند اما باکلاس و جذاب شدند!

جالب خواهد بود: بیوگرافی جورج آنسارا “بازیگر نقش ابوسفیان در فیلم محمد رسوال الله”، همسران و فرزندانش+عکس های شخصی

شاید بپسندید: بیوگرافی بهزاد خلج بازیگر “سریال آقای قاضی”، همسر و فرزندانش+عکس های شخصی

احتمالا بپسندید: بیوگرافی غلامعلی کویتی پور، رازهای خصوصی و سرنوشت تنها دخترش + عکس ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا