;
فیلم و سریال

عکس های “بازیگر نقش بانو هن سریال جواهری در قصر” پس از 21 سال + مثل قالی کرمون میمونه، زیباتر و جذاب تر!

یانگ می کیونگ بازیگر نقش بانو هن (به کره‌ای: 양미경 به انگلیسی: Yang Mi-kyung) (زاده ۲۵ ژوئیه ۱۹۶۱)بازیگر و خواننده و مدل کره جنوبی است. او به دلیل بازی در مجموعه تلویزیونی جواهری در قصر با بازی در نقش بانو هن شناخته شد. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال با بیوگرافی یانگ می کیونگ بازیگر نقش بانو هن و عکس های جدید او همراه باشید.

شاید بپسندید: نگین عبداللهی بازیگر “سریال ترش و شیرین” در آستانه 40 سالگی اش کاملا تغییر کرده+عکس و بیوگرافی

احتمالا بپسندید: عکس های دخترکشی بازیگر نقش بابا پنجعلی “سریال پایتخت” در 71 سالگی!

عکس های جدید یانگ می کیونگ بازیگر نقش بانو هن

یانگ می‌گیونگ که نقش بانو هن را سال ۲۰۰۳ نقش بانو هن را در سریال جواهری در قصر «یانگوم» بازی می کرد، در حال حاضر ۶۲ سال سن دارد. در ادامه جدیدترین عکس های او را مشاهده می کنید.

شاید بپسندید: بازیگران سریال گرگ و میش کنار اعضای خانواده شان+ عکس

شاید بپسندید: تیپ متفاوت بهاره رهنما و دوستانش در کربلا + عکس

احتمالا بپسندید: تیپ خفن بازیگران در عروسی دختر نون خ، سعید آقاخانی + عکس

شاید بپسندید: استایل خفن و چهره متفاوت بازیگر نقش منصوره “سریال سه دونگ سه دونگ”پس از 12 سال+عکس و بیوگرافی

احتمالا بپسندید: استایل خاص ماهی سریال در انتهای شب، هدی زین العابدین در یک مراسم + عکس

یانگ می کیونگ بازیگر نقش بانو هن

احتمالا بپسندید: تغییر چهره عجیب نفیسه روشن در حاشیه اکران مردمی “فیلم کوچه ژاپنی ها”+ عکس

بیوگرافی یانگ می کیونگ بازیگر نقش بانو هن

یانگ می‌کیونگ با نام‌های مستعار یونی، ستاره درخشان و می‌کیونگی متولد ۲۵ ژوئیه ۱۹۶۱ در ججو-دوی کره جنوبی است.او برنده جایزه ویژه بازیگری تلویزیونی در نقش درام و برنده دو جایزه تک‌آهنگ سال ۲۰۰۱ است و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی موسیقی و هنرهای زیبا از دانشکده هنر و معماری دانشگاه ایندوک درکره جنوبی است و به زبان‌های کره ای،ژاپنی و کمی ایتالیایی تسلط دارد.

این بازیگر متاهل،۱۶۳ سانتی‌متر قد و ۴۴ کیلوگرم وزن دارد و دوست صمیمی کوانگ چو خواننده بزرگ کره جنوبی است. او علاقه زیادی به گل آرایی ، بافندگی و قلابدوزی دارد و در ۱۷ سالگی نفر اول مسابقات بافتنی در مدرسه و منطقه خودشان می‌شود و به خاطره همین موضوع، تصمیم می‌گیرد که یک نمایشگاه کوچک از کارهایش را هم در خانه و هم در دبیرستان به اجرا بگذارد که با استقبال زیادی رو برو نمی‌شود.

اما در همین جمعیت کم، شخصی به نام هو سونگ ریونگ به دیدنش می‌آید و با اولین سوالش شیفتهٔ شیطنت کلامی اش می‌شود و وقتی که می فهمد حتی جورابهایش را هم خودش بافته است کلی به او می خندد و در نهایت به او پیشنهاد کار می‌دهد، و این دریچه‌ای برای او می‌شود که به نقل از خودش اولین بار حضور بر روی صحنه تئاتر مثل رفتن زیر گیوتین است.

بازی در این نمایش ( به عنوان:جورابی برای بابانوئل ) پلهٔ بلندی برای او می‌شود که واقعاً به او کمک می‌کند تا نقش‌پذیری را یاد بگیرد .او در آن نمایش، فقط یک گل، به عنوان هدیه دریافت کرد.او همچنین در سریال جواهری در قصر نقش بانوهن را ایفا کرد و در طی مصاحبه‌ای اعلام کرد:عاشق آشپزی است و دوست دارد برای اعضای خانواده اش خودش آشپزی کند.

وهم چنین گفته‌است:اکنون آشپز ماهری شده‌است و از آشپزی‌هایی که در این سریال انجام داده است بهره بسیاری برده است و آشپزی‌هایی که الان انجام می‌دهد با آنچه قبل از آن انجام می‌داد تفاوت بسیاری کرده‌است و در بین غذاهای کره‌ای در پختن کیمچی و کیک شیفون مهارت زیادی دارد[۲] و هم چنین می‌گوید بزرگترین دستاورد این سریال برای او یک افتخار بزرگ بود و مسیر زندگی او را تغییر داد.

چون به دیدگاه تازه‌ای در زندگی اش رسید (که مهم نیست دیگران از انسان چه انتظاری دارند باید انسان خودش جایگاهش را پیدا کند). او به سرودن شعر هم علاقه زیادی دارد و یک دموی بیست دقیقه‌ای هم براساس اشعار خودش ساخته است. یانگ می‌کیونگ یک خواهر و یک برادر هم دارد،او مسیحی و پیرو مذهب کاتولیک است.

شاید بپسندید: بازیگری که بدجور دل مازیار لرستانی را برده + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا