;
فیلم و سریال

طراحی پرنسس های دیزنی در سبک و استایل زنان فرانسوی مدرن+عکس

پرنسس های دیزنی به سبک زنان مدرن:هنرمند 25 ساله که در گویان فرانسه زندگی می کند، تصمیم گرفته است که به این دختران و پسران متحرک درخششی مدرن بدهد. دگرگونی‌های زیبای دیزنی توجه زیادی را در رسانه‌های اجتماعی به خود جلب کرد، جایی که او قبلاً 630.9 هزار دنبال کننده و 13 میلیون لایک در TikTok و همچنین 17.4 هزار دنبال کننده در حساب اینستاگرام خود داشته است.

مهم نیست که چقدر همه ما بل یا آریل را دوست داریم، برخی از شخصیت های نمادین دیزنی این روزها تا حدی قدیمی به نظر می رسند. The Beauty اولین بار در سال 1991 به روی پرده های سینما رفت و اولین حضور پری دریایی مو قرمز به سال 1989 برمی گردد. لذا طبیعی است که این پرنسس ها، سبک آرایش، لباس و …شبیه زنان همان دوره باشد. در بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک می توانید آثار این هنرمند فرانسوی در طراحی پرنسس های دیزنی به سبک زنان مدرن را ببینید.

شاید بپسندید: سرنوشت بازیگران سریال قصه های مجید پس از 34 سال+زمان پخش مجدد سریال

طراحی پرنسس های دیزنی به سبک زنان مدرن

عادت کرده ایم که شاهزاده خانم هایمان را شاد ببینیم، اما در زندگی واقعی، همه چیز همیشه زیبا و آسان نیست. همه ما فراز و نشیب هایی داریم. از این رو، تصویرگر مجموعه‌های مدرن فرانسوی پرنسس های دیزنی خود را  در محیط‌های واقع‌گرایانه گسترش داد. مطمئناً این مجموعه چیزهای زیادی برای فکر کردن به ما می‌دهد. پس بیایید برخی از زیباترین و قابل تامل ترین بازسازی های را در زیر ببینیم.

Cinderella (Cinderella)

«سیندرلا»[۱] یا «کفش شیشه‌ای کوچک» یک داستان عامیانه است که عنصری از ستم و پاداش پیروزمندانه را تجسم می‌کند. این داستان، یک پدیده جهانی است. شخصیت اصلی داستان، دختری است که در شرایط سختی با نامادری و خواهران ناتنی ظالم خود زندگی می‌کند و به خاطر شرایطی که در زندگی داشت، اتفاق‌های خوبی برای او می‌افتد. داستان رودوپیس که جغرافی‌دان یونانی استرابون، بین هفت سال پیش از میلاد مسیح و ۲۳ سال پس از میلاد بازگو کرده‌است؛ دربارهٔ یک دختر بردهٔ یونانی است که با پادشاه مصر ازدواج می‌کند؛ قدیمی‌ترین روایت شناخته‌شدهٔ داستان، سیندرلا است.

سیندرلا

 

Kida Nedakh (Atlantis)

پرنسس های دیزنی به سبک زنان مدرن

 

Anna (Frozen)

آنا

 

Snow White (Snow White)

پرنسس های دیزنی به سبک زنان مدرن

 

Wendy (Peter Pan)

پرنسس های دیزنی به سبک زنان مدرن

 

Giselle (Enchanted)

پرنسس های دیزنی به سبک زنان مدرن

 

Colette Tatou (Ratatouille)

پرنسس های دیزنی به سبک زنان مدرن

 

Jane Porter (Tarzan)

پرنسس های دیزنی به سبک زنان مدرن

 

Elsa (Frozen)

السا (به انگلیسی: Elsa) شخصیتی خیالی است که در پنجاه و سومین فیلم استودیو انیمیشن والت دیزنی یخ‌زده و دنباله آن یخ‌زده ۲ ظاهر می‌شود. السا مورد استقبال مثبت منتقدان بسیاری قرار گرفته و آن‌ها شخصیت پیچیده و آسیب‌پذیر وی را ستوده‌اند. منزل نیز به دلیل اجرای آوازی خود در السا، به ویژه اجرای ترانهٔ «رهایش کن»، بسیار مورد ستایش قرار گرفته‌است.

پرنسس های دیزنی به سبک زنان مدرن

 

 

Mother Gothel (Tangled)

پرنسس های دیزنی به سبک زنان مدرن

 

Belle (Beauty and the Beast)

بل (به انگلیسی: Belle) یک شخصیت خیالی از دیو و دلبر (۱۹۹۱) سی‌اُمین فیلم پویانمایی بلند والت دیزنی پیکچرز است. بل دختر ناسازگار یک مخترع است که آرزو دارد در ازای ماجراجویی، زندگی روستایی قابل پیش‌بینی خود را رها کند. وقتی پدرش موریس توسط یک دیو خونسرد زندانی می‌شود، بل به او آزادی خود را در ازای آزادی پدرش پیشنهاد می‌کند و در نهایت یادمی‌گیرد که دیو را با وجود ظاهر ناخوشایند دوست داشته باشد.

پرنسس های دیزنی به سبک زنان مدرن

 

Elsa (Frozen)

پرنسس های دیزنی به سبک زنان مدرن

زیبایی هاهای دیزنی

دنیای دیزنی لند با پرنسس‌های مختلف، به تنوع فرهنگی و جذابیت‌های مختلفی اشاره دارد. این تنوع باعث می‌شود که هر کودک به شخصیتی ارتباط برقرار کند که با ویژگی‌ها و زمینه‌ای که به آن مربوط است، هم‌دست و هم‌سر شود.

پرنسس‌های دیزنی لند علاوه بر جذابیت‌های خود، پیام‌های مثبتی را نیز به کودکان منتقل می‌کنند. از ارادت به خانواده تا تلاش برای رسیدن به آرزوهای خود، این پیام‌ها به مخاطبان کوچک کمک می‌کنند تا ارزش‌های مهم زندگی را یاد بگیرند.

با وجود جذابیت‌های زیاد پرنسس‌های دیزنی لند، برخی از انتقادات نیز مطرح شده است. از جمله تصویری نمایشی از زنان در برخی موارد تا تبلیغ تصویر زنانه‌ای از زیبایی.

دنیای پرنسس های دیزنی لند با داستان‌های شیرین، شخصیت‌های قوی و پیام‌های مثبت، همچنان در قلب کودکان و بزرگتران ادامه دارد. این داستان‌ها نه تنها سرگرمی را فراهم می‌کنند، بلکه ارزش‌های مهم زندگی را نیز آموزش می‌دهند.

 

برایتان جالب خواهد بود

گلادیاتورهای معروف روم باستان، از بردگی تا داشتن زندگی اشرافی+عکس

مادر بزرگ “هانیکو” در 100 سالگی اش، جوان و قبراق مثل خانمای 50 ساله+عکس و بیوگرافی

مرتضی پورعلی گنجی به همراه عروس زیباش+عکس های عروسی و بیوگرافی

هما سعادت “سریال پایتخت” با استایل کت و شلوار اصلا یکی دیگه شده+عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا