;
سینمافرهنگ و هنر

ضدحال خوردن سعید راد از دختری که عاشقش بود

همسر سعید راد: سعید راد بازیگر مطرح سینمای کشورمان پس از تحمل یک دوره بیماری، امروز یک مرداد 1403 تنها 3 ماه تا فوت کردن شمع 80 سالگی‌اش درگذشت. سعید راد که آخرین بازی او مربوط به سریال گیلدخت است، در برنامه دورهمی و گفتگو با مهران مدیری از ماجرای عاشق شدنش گفت که در ادامه این مطلب فرهنگ و هنر می خوانید.

بیشتر بخوانید: عکس باورنکردنی صابر ابر در صفحه الناز شاکردوست!

ماجرای عاشق شدن سعید راد

سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه دورهمی بخشی از خاطرات خود را تعریف کرد و به مهران مدیری درباره ماجرای عاشق شدنش چنین گفت:

من کلاس سوم دبیرستان بودم، خونمون شمرون بود و کوچه باغ قدیمی، یه دختر خانومی بود که روسری داشت و خیلی محجوب بود و از کنار دیوار همیشه میومد رد می‌شد،دل من شروع کرد به تپیدن و دو ماه و نیم حفظ کردم و زحمت کشیدم که این شجاعت رو پیدا کنم که وقتی ایشون رد میشن، من فقط دو بار در هفته می‌تونستم ایشون رو ببینم بهشون بگم سلام خانوم و گفتم و ایشون گفت کوفت. جرات نکردم دیگه به کسی بگم سلام دیگه بعد از اون عاشق شدم ولی دیگه سلام نگفتم.

همسر سعید راد

همسر سعید راد، احمد سعید حق پرست راد در چهارم آبان ماه سال 1323 در محله سنگ لج تهران به دنیا آمد. او بعد از 5 سالگی به همراه خانواده‌اش به محله‌ای در شمران نقل مکان کرد که در حوالی خانه جلال آل احمد، نیما یوشیج، علی آزاد و داریوش رفیعی بود،جلال مقدم دبیر انشا سعید راد در اول دبیرستان بوده است.

ازدواج و همسران سعید راد

سعید راد دو بار ازدواج کرد، او از همسراولش صاحب یک دختر و یک پسر شد که در حال حاضر در کانادا هستند، همسر دوم او بازیگر و خواننده مشهور بود که پس از 17 سال زندگی با سعید راد ایران را به قصد هندوستان ترک کرد و از سعید راد جدا شد.

بیشتر بخوانید: سعید راد بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون درگذشت+عکس همسر و فرزندان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا