;
فیلم و سریال

بازیگر نقش باوان دختر ادریس بیرون “سریال نون خ” +عکس و بیوگرافی

مهرنوش طوسی بازیگر نقش باوان: مهرنوش طوسی بازیگر نقش باوان سریال نون خ در تلویزیون، متولد دهه هفتاد کرمانشاهی است. او بازیگر نقش باوان دختر ادریس در مجموعه بوم گردی سریال نون خ ۴ می باشد. با بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک و بیوگرافی مهرنوش طوسی بازیگر نقش باوان و جدیدترین عکس های این بازیگر خوش آتیه همراه باشید.

شاید بپسندید: استایل خفن و باکلاس بچه مهندس در حال سوارکاری+عکس و بیوگرافی

احتمالا بپسندید: بهنام کراش روناک “سریال نون خ” با همسر و دختر واقعی اش+ عکس و بیوگرافی

بیوگرافی مهرنوش طوسی بازیگر نقش باوان

مهرنوش طوسی بازیگر دهه هفتادی به تازگی وارد زمینه بازیگری شده است و در سریال نون خ در نقش باوان بازی کرده است. او نخستین بار با مجموعه سریال نون خ ۴ با بازی در نقش باوان یکی از دخترهای ادریس بازیگر نون خ به شهرت رسید و در این سریال نقش خانم دکتر روستا را بازی می کند.

سریال نون خ

نون خ نام مجموعهٔ تلویزیونی طنز ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و نویسندگی امیر وفایی است که از شبکه یک پخش می‌شود. عنوان نون خ سرواژهٔ نام شخصیت اصلی داستان، نورالدین خانزاده است که به همراه هم‌آبادی‌ هایش درگیر ماجراهایی می‌شود. تاکنون ۵ فصل از این مجموعه ساخته شده است که در نوروز سال‌های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ از شبکه یک پخش شده‌اند.

مهرنوش طوسی بازیگر نقش باوان

در فصل چهارم سریال به سراغ شکار گرگ‌ها رفته است. در فصل چهارم سریال نون خ گاو و گوسفندان روستاییان با حمله گرگ‌ها تار و مار می‌شوند و بزرگان ده برای تغییر شرایط شکار گرگ‌ها را پیشنهاد می‌کنند اما خودشان به دلایلی موفق به شکار نمی‌شوند و به همین خاطر تصمیم به استخدام شکارچی از ده بالا می‌گیرند، با این کار اختلافات قدیمی بین دو روستا سرباز کرده و ماجراهای جذابی شروع می‌شود.

این سریال به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است که فصل اول آن در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد. «نون خ» مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است که در این سریال با اتفاقات متفاوتی مواجه می شود چهره واقعی ادریس ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی کنار دختر معروفش باوان.

عکس های جدید مهرنوش طوسی

 

 

مهرنوش طوسی

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: بازیگر نقش شاهزاده سُریو خواهر دلسوز موهیول بیرون سریال سرزمین بادها بعد 16 سال+عکس

احتمالا بپسندید: زیباترین زنان از نظر منتقدین: در لیست 30 زیباترین زن جهان دو زن از ایران حضور دارند!

جالب خواهد بود: بازیگر نقش هیوبو در واقعیت چقدر باکلاسه+چقدره شبیه پروفسور سریال خانه کاغذی هست!

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال پایتخت که در 13 سال گذشته فوت شده اند+ عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 9 =

دکمه بازگشت به بالا