;
تفریح و سرگرمی

حیوانی که خودش را بین پانداها مخفی کرده است را پیدا کنید!

آزمون تمرکز با شناسایی حیوان متفاوت:در این پازل تصویری تصویری، حیوانی متفاوت در میان پانداها پنهان شده است. این به شما بستگی دارد که پاندا را در 10 ثانیه تشخیص دهید. پازل های تصویری یک راه عالی برای آزمایش توانایی های حل مسئله و مهارت های مشاهده ای شما هستند. این پازل ها اغلب دارای آیتم ها یا الگوهای مخفی هستند که در نگاه اول به سختی قابل تشخیص هستند. این اقلام پنهان می تواند شامل هر جسم بی جان یا موجودات زنده ای مانند حیوانات و انسان باشد.

این پازل های آنلاین به طور علمی نشان داده اند که توانایی های شناختی، قدرت حافظه و توانایی های منطقی و مشاهده ای شما را تقویت می کنند. علاوه بر این، این مشکلات مغزی آزمایش شده و تقویت کننده خلق و خوی واقعی هستند. شما می توانید خود را آزمایش کنید و مهارت های خود را بهبود بخشید و در طول مسیر سرگرم شوید. این یک وضعیت برد-برد است.

معمایی تصویری که امروز برای شما آورده ایم تقریباً شبیه همه پازل هایی است که قبلاً برای شما ارائه کرده ایم. اگر می خواهید این معمای تصویری را حل کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که حیوانی متفاوت را که میان پانداها پنهان شده است را پیدا کنید. پس با مجله خبری چشمک و آزمون تمرکز با شناسایی حیوان متفاوت همراه باشید.

شاد بپسندید:خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو | داستان مردی که برای نجات جانش خود را به دیوانگی زد!

آزمون تمرکز با شناسایی حیوان متفاوت

در 10 ثانیه خیوانی که به لحاظ رنگ پوست با پانداها شبیه است را پیدا کنید. به این پازل تست تصویری خوب و طولانی نگاه کنید: در اینجا می توانید تعداد زیادی پاندا را در این تصویر مشاهده کنید که از بزرگ تا متوسط ​​تا کوچک را شامل می شود. یک حیوان متفاوت به خوبی خود را میان پانداها مخفی کرده است. ایین حیوان متفاوت را که در تصویر پنهان شده است را در بازه زمانی مشخص، پیدا کنید.

همانطور که اشاره شد شما فقط 10 ثانیه برای حل این معما خواهید داشت. بنابراین تایمر خود را تنظیم کنید و شروع کنید. وقتی 10 ثانیه شما تمام شد، به پایین بروید تا راه حل پازل تصویری را ببینید.

شاید بپسندید: با شناسایی پلنگ استتار شده تصویر اثبات کن که قدرت چشمات مثل عقابه!

آزمون تمرکز با شناسایی حیوان متفاوت

شاید بپسندید: دروغگوترین افراد، متولد چه ماهی هستند!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تمرکز با شناسایی حیوان متفاوت

در این پازل تست تصویری باید حیوان پنهان شده در میان پانداها را تشخیص می دادید. اگر نتوانستید آن را تشخیص دهید، ما پاسخ را ارائه کرده ایم. اما قبل از دیدن پاسخ بهتر است، تلاش دوباره انجام دهید.

بیشتر بخوانید:حکایت ضرب المثل شتر دیدی ندیدی | نه شترت را دیدم نه همسرت را!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: 3 تفاوت دو تصویر سگ بامزه را پیدا کنید!

پاسخ آزمون تمرکز با شناسایی حیوان متفاوت: حیوان متفاوت در این تصویر علامت گذاری شده است. آیا شما آن را در زمان مشخص شده پیدا کردید!؟

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که هرگز نمی ایستد و دائم در حال حرکت است!؟

جواب آزمون شناسایی حیوان متفاوت

امیدوارم از آزمون تمرکز با شناسایی حیوان متفاوت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: چیستان: نامی پسرانه است که اگر حرف اولش را برداریم نام یک سلسله ایرانی میشود!؟

 

برایتان جالب خواهد بود

با پیدا کردن اشتباه میز غذاخوری اثبات کنید که دست کمی از هرکول پوآرو ندارید!

تست هوش: کدامیک از این دو زن خانه دار، یک قاتل حرفه ای است!؟

داستان عشق به پستچی | داستان دختری 14 ساله که عاشق جوان پستچی محل‌شان شد!

آزمون تمرکز: به موش اولی کمک کنید تا خودش را به موش دوم برساند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا