;
فرهنگ و هنر

عکس ها و تغییرات بازیگران سریال مدیر کل پس از 29 سال!

تغییرات بازیگران سریال مدیر کل: سریال مدیر کل  با نام اصلی خاطرات مدیر کل (به عربی: یومیات مدیر عام) یک مجموعه تلویزیونی کمدی محصول سال ۱۹۹۵ سوریه است. نگارش فیلم‌نامه این مجموعه تلویزیونی از زیاد الریس، مونتاژ آن با خالد دهنی و کارگردانی آن نیز با هشام شربتچی است.

احتمالاً بپسندید: بازیگران زن ایرانی که خواستگار ندارند + علت خواستگار نداشتن این بازیگران از زبان خودشان!

سریال مدیر کل

سریال مدیر کل، سریالی با موضوع کمدی بود. داستان این مجموعه در مورد دکتری است که از سوی وزیر، به او پیشنهاد مدیریت یک اداره دولتی داده می شود. دکتر در ابتدا مخالفت می کند اما تحت فشار خانواده و اطرافیان خود قرار می گیرد. سپس این کار را قبول می کند و در ادامه سریال، به چالش های شغل جدید آقای مدیر کل پرداخته می شود.

او به محض ورود به این منصب، در می یابد که در این اداره، فساد بسیار زیادی وجود دارد. از این رو، برای اثبات این موضوع، مدیر کل تصمیم می گیرد با کمک دوست مورد اعتمادش به نام وحید، که کارگردان است، هر روز با گریمی جدید و داستانی متفاوت وارد اداره شود تا کارمندان خود را بیازماید.

علاوه بر این داستان، برخورد خانواده این مرد پس از مدیر کل شدن از جذاب ترین بخش های سریال به شمار می آید. بیشتر بخش کمدی سریال، به رفتار های همسر مدیر کل بر میگردد. زنی که  به یکباره به همسر مدیر کل تبدیل شده است. فخر فروشی ها، ولخرجی ها و طرز رفتار او، از بخش های شیرین این سریال بود.

سریال مدیر کل، به خوبی از پس نشان دادن فساد ها، فشار های خانواده و عدم مسئولیت پذیری بخش زیادی از کارمندان بر آمد؛ قالب طنز و کمدی این اثر، تاثیرگذاری آن را دوچندان کرد و این سریال را به یکی از ماندگار ترین مجموعه های کشور سوریه و عرب زبانان جهان تبدیل کرده است.

احتمالا بپسندید: جدیدترین عکس دختر رامبد جوان و نگار جوهریان | شباهت بیش از اندازه اش به مادر همه رو شوکه کرد!

بازیگران سریال مدیر کل

  • ایمن زیدان در نقش دکتر احمد عبدالحق، مدیر کل
  • خالد تاجا در نقش آقای ممدوح، معاون مدیر کل
  • نادین خوری در نقش حمیده، همسر مدیر کل
  • اندریه سکاف در نقش طارق، پسر مدیر کل
  • امیه ملص در نقش مها، دختر مدیر کل
  • زهیر عبدالکریم در نقش وحید، دوست و کارگردان کارهای مدیر کل
  • حسام عبه جی در نقش ابو حسام، باجناغ مدیر کل
  • سحر فوزی در نقش سمیره، خواهر حمیده
  • سامر المصری در نقش حسام، نامزد مها
  • رنده عید در نقش خواهر مدیر کل
  • محمد الراشی در نقش خواهرزاده مدیر کل
  • سعدالدین بقدونس در نقش ابو صالح، آبدارچی مدیر کل
  • توفیق العاشا در نقش طلال، رئیس دفتر مدیر کل
  • بسام لطفی در نقش ابو شریف، کارمند شرکت
  • صبحی آل الرفاعی در نقش ابو ممتاز، کارمند شرکت
  • ایمن رضا در نقش سلیم، کارمند شرکت
  • عارف الطویل در نقش اکرم
  • حسن عویتی در نقش ابو موفق، کارمند شرکت
  • احمد خلیفه در نقش عبدالعظیم واویا، کارمند شرکت
  • نزار ابو حجر در نقش صابر جابر، کارمند شرکت
  • ریاض شحرور در نقش ابو ظاهر، کارمند شرکت
  • مهدی پؤررضا در نقش ابو طاهر، کارمند شرکت
  • مأمون الفرخ در نقش فرهان، کارمند شرکت

بیشتر بخوانید: نکات جالب درباره شخصیت های هفت کوتوله که تاکنون نشنیده اید!

تغییرات بازیگران سریال مدیر کل

پخش سریال مدیر کل در ایران

سال ۱۳۸۱ این مجموعه تلویزیونی از سوی «امور دوبلاژ شبکهٔ ۲» در ۲۶ قسمت جهت انجام دوبله و صداگذاری به یکی از مدیران دوبلاژ (محمود قنبری) سپرده شد. در آغاز قرار بر پخش این مجموعه تلویزیونی در رمضان همان سال بود ولی پس از منتفی شدن این زمان، «مدیر کل» در نوروز ۱۳۸۲ به روی آنتن شبکهٔ ۲ رفت. این سریال سوری یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کمدی مورد علاقه ایرانی هاست، این سریال در زمستان ۱۴۰۱ از شبکه دوم سیما بازپخش شد.

در ادامه این مطلب در ادامه این مطلب در بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک به سرنوشت و تغییرات بازیگران سریال مدیر کل خواهیم پرداخت.

شاید بپسندید: بیوگرافی سوگل خلیق بازیگر سریال دفتر یادداشت+عکس های بیرون فیلم

تصاویر تغییرات بازیگران سریال مدیر کل

أیمن زیدان

أیمن غالب شکری الزیدانی یا أیمن زیدان در اول سپتامبر سال ۱۹۵۶ در شهر کوچکی با نام الرحیله در شمال شرق دمشق زاده شد. او در یک خانواده متوسط زاده شد، پدرش غالب زیدان پلیس بود. ایمن دوران کودکی خود را در روستای الرحیله گذراند. بعد از دوران نوجوانی به همراه خانواده بدلیل شغل پدرش به شهر دمشق نقل مکان کردند. او با بازیگر و هنرمند سوری نورمان أسعد ازدواج کرد و حاصل این ازدواج فرزند دختری با نام جودی بود.

شاید بپسندید: بیوگرافی شیوا بلوچی بازیگر نقش خاله رهی در سرزمین مادری+عکس های خفن بیرون سریال!

أیمن زیدان

خالد تاجا

خالد تاجا هنرپیشه مشهور سوری که محمود درویش شاعر بلند آوازه فلسطینی وی را آنتونی کویین عرب می‌نامید. تاجا در مجموعه‌های تلویزیونی فراوانی حضور داشت که مشهورترین کار وی برای مردم ایران حضور در نقش ممدوح معاون مدیر کل در سریال مدیر کل (مجموعه تلویزیونی) است. از دیگر کارهای مهم وی می‌توان به اسب، عجیب و رودخانه، رازهای شهر و صلاح الدین ایوبی اشاره کرد. خالد تاجا سرانجام در ۴ آوریل ۲۰۱۲ در سن ۷۲ سالگی بر اثر سرطان ریه درگذشت.

شاید بپسندید: بازیگران فوت شده سریال پس از باران + عکس و بیوگرافی

خالد تاجا

نادین خوری

وی متولد 1959 در سوریه است. بازیگری را در سال 1977 با ایفای نقش در سریال «سفر گمشدگان» آغاز کرد، اما خیلی زود با بازی در فیلم «عشق من، عشق من توت» به نقش های اصلی رسید. او از سال 1983 عضو سندیکای هنرمندان سوریه است.

شاید بپسندید: مادر و دخترهای هنرمندی که هر دو چهره های معروف سینما و تلویزیون هستند+عکس

نادین خوری

بسام لطفی

متولد ۱ ژانویه ۱۹۴۰  و درگذشته ۱۹ اوت ۲۰۲۲ هنرپیشه اهل سوریه بود که در تولکرم فلسطین به دنیا آمد و بزرگ شد. او را یکی از برجسته‌ترین بازیگران عرب می‌دانند و از نسل اول بازیگران سوری به شمار می‌رود. او در راه اندازی درام سوری ایفای نقش کرد و در ده ها سریال که به زبان عربی شهرت زیادی پیدا کرد، شرکت کرد. او به «رئیس نمایش سوریه» معروف است. بسام لطفی پس از جنگ 1948 به سوریه نقل مکان کرد. او در سال 1967 برای مدتی به تولکرم بازگشت، اما بازگشت تنها چند ماه طول نکشید و پس از اینکه اسرائیل کنترل کرانه باختری در ژوئن 1967 را به دست گرفت، دوباره به سوریه رفت.

بسام لطفی بازیگری را در تئاترهای دمشق در سال 1957 آغاز کرد و در تأسیس گروهی از مؤسسات هنری سوریه مانند سندیکای هنرمندان سوریه، باشگاه جوانان عرب، تئاتر ملی سوریه، تئاتر نظامی سوریه و تئاتر ملی فلسطین نقش داشت.

شاید بپسندید: عکس های جالب اسدالله یکتا به همراه همسر و فرزندان+ماشالله به پسراش، یکی از دیگری رعناتر!

بازیگران مدیر کل

اندریه سکاف

در 1 ژوئیه 1966 در زبدانی در حومه دمشق به دنیا آمد. او در (1992) از مؤسسه عالی هنرهای دراماتیک در (دمشق) فارغ التحصیل شد. شروع او در نقش (دولامه) در سریال کمدی تاریخی (ابو دولامه) محصول (مرکز هنری دبی) بود و همچنین با شخصیت (بهلول) در سریال (بهلول داناترین دیوانگان) شهرت داشت. ، هر سه قسمت و این اولین سریالی بود که در آن نقش اصلی را بازی می کرد.

بیشتر بخوانید: همسر و فرزندان فوتبالیست های‌ ایرانی+عکس و بیوگرافی

بازیگران مدیر کل

امیه ملص

پدرش محمد ملاس کارگردان و مادرش محقق موسیقی است.او متاهل و دارای دو فرزند است. فارغ التحصیل موسسه عالی هنرهای دراماتیک در دمشق،گروه بازیگری است.او در سال 1993 به سندیکای هنرمندان پیوست. همسر وی لقمان درکی فیلمنامه نویس و دو دختر دارد. پس از آغاز جنگ های داخلی در سوریه به همراه همسر و فرزندانش به فرانسه رفته و به عنوان پناهجو در این کشور زندگی می کنند.

شاید بپسندید: جدیدترین عکس از آرمین پسر تایلندی یوسف تیموری!

بازیگران سریال مدیر کل

زهیر عبدالکریم

زهیر عبدالکریم بازیگر و کارگردان سوری است که به عنوان بازیگر در تلویزیون و سینما و تئاتر فعالیت داشته است.او در سال 1960 در شهر معربه در حومه دمشق به دنیا آمد و در ایران بیشتر به خاطر نقش آفرینی اش در سریال مدیرکل شناخته شده است.

عبدالکریم و همسرش الصالح سه فرزند دارند: (مجد، ناور و سعد). آنها بین لاذقیه و دمشق زندگی می کند. او همچنین به دلیل تحصیل همسرش در آلمان به آلمان رفت و آمد می کند. ارتش آزاد سوریه در سال 2013 در ادامه ترور هنرمندان طرفدار دولت سوریه اعلام کرد که پس از ترور محمد رفیع هنرمند و چند روز پس از ترور هنرمند یاسین بقوش موفق به ترور عبدالکریم در دمشق شده است. این امر عبدالکریم را بر آن داشت تا در ویدیویی ظاهر شده تا شایعه را تکذیب کند و اینکه او در دمشق نبوده و در آلمان بوده است.

شاید بپسندید: معصومه کریمی بازیگر نقش سارا در سریال زیر آسمان شهر در آستانه 50 سالگی+عکس و بیوگرافی

بازیگران سریال مدیر کل

سعدالدین بقدونس

سعدالدین باکدونس (۲۰ آوریل ۱۹۲۴ – ۱۹ فوریه ۲۰۰۵)، بازیگر و کارگردان سوری، در محله صالحیه در پایتخت سوریه، دمشق به دنیا آمد و او را شیخ هنرمندان سوریه می نامند. او در تعداد زیادی سریال و آثار سوری از جمله «مدیر کل»، «خانواده پنج ستاره» و تعدادی فیلم برای بخش دولتی و خصوصی از جمله «ستارگان روز و شب» شرکت کرد.

او فعالیت هنری خود را از سال 1942 در تئاترهای دمشق آغاز کرد و در سال 1950 گروهی تئاتری را به نام خود تأسیس کرد و در سال 1958 در تأسیس تئاتر نظامی شرکت کرد و یکی از مهم ترین بنیانگذاران انجمن تئاتر آزاد به شمار می رود. او در سال 1963 به لبنان رفت و به مدت 5 سال در کانال 7 تلویزیون لبنان کار کرد و در این مدت تئاتر مردمی را در آنجا تأسیس کرد و در آنجا نمایشنامه های زیادی را ارائه کرد که در آنها راه را برای ظهور چهره های محبوب لبنانی هموار کرد. .

بازیگران سریال مدیر کل

حسام عبه جی

حسام عبه جی  (زاده 9 فوریه 1941 – درگذشته 24 نوامبر 2014) بازیگر سوری بود.فعالیت هنری او از دهه شصت آغاز شد و از جمله معروف ترین سریال هایی که در آنها حضور داشت می توان به سریال های عودت غوار، بیت جدی، لیالی الصالحیه، ایش المگنون و خانواده پنج ستاره و همچنین یاسر العزمه هنرمند اشاره کرد.

او از بنیانگذاران گروه تئاتر ملی سوریه در سال 1960 به شمار می رود و وزیر فرهنگ وقت سوریه، یوسف شاکرا، او را مأمور تشکیل گروه هنرهای دراماتیک وابسته به تلویزیون سوریه کرد. آن مرحوم علاوه بر ایفای نقش های روی صحنه در نمایشنامه های زندگی یک رویا، انگور ترش، شاه لیر، گردباد و غیره، در کارهای رادیویی نیز حضور پررنگی داشت که موضوعات ضروری و حساس اجتماعی را روشن می کرد.

بازیگران سریال مدیر کل

سحر فوزی

متولد 1962 دمشق، متاهل و دارای یک پسر و یک دختر است. او در بسیاری از تولیدات هنری سوریه در تئاتر، سینما و تلویزیون شرکت کرد. نقش های او از کارهای تلویزیونی، تئاتری و سینمایی متفاوت است. شروع هنری او اثر تاریخی «فیروز و قرارداد» بود. سحر فوزی در 20 آوریل 1987 به عضویت سندیکای هنری سوریه درآمد. یکی از برجسته ترین نقش های او نقش ام بشیر در فیلم باب الحره بود.

شاید بپسندید: عکس قدیمی و جدید از مرجانه گلچین دهه 60 و 1402 | خانم بازیگر هر روز جذاب تر از دیروز!

سحر فوزی

 

تغییرات بازیگران سریال مدیر کل

 

تغییرات بازیگران سریال مدیر کل

 

تغییرات بازیگران سریال مدیر کل

 

تغییرات بازیگران سریال مدیر کل

 

تغییرات بازیگران سریال مدیر کل

 

 

برایتان جالب خواهد بود

بیشتر بخوانید: بازیگر نقش کودکی دونگی در آستانه 25 سالگی اش بازیگر معروفی شده+عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا