;
فرهنگ و هنر

نکات جالب درباره شخصیت های هفت کوتوله که تاکنون نشنیده اید!

حقایق جالب درباره هفت کوتوله: در داستان سفید برفی، شاهزاده خانم دیزنی توسط هفت کوتوله گرفته می شود. هر کوتوله شخصیت خاص خود را دارد و در کنار سفید برفی در جنگل زندگی می کند. ویژگی های آنها نشان دهنده نام آنها در فیلم ها است، اما به غیر از این، ما اطلاعات زیادی در مورد اینکه آنها از کجا آمده اند نداریم.

شاید بپسندید: مهدی سلوکی کلن یه آدم دیگه شده و چهره اش زمین تا آسمان فرق کرده+عکس

حقایق جالب درباره هفت کوتوله

آیا تا به حال فکر کرده اید که چه کسی هفت کوتوله را خلق کرده است؟ در اینجا حقایق جالب درباره هفت کوتوله که در فیلم ها دیده نمی شوند آورده شده است. با بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک همراه شوید.

شاید بپسندید: بیوگرافی سوگل خلیق بازیگر سریال دفتر یادداشت+عکس های بیرون فیلم

اگرچه داک رهبر است، اما اغلب ضعیف ترین است.

داک به عنوان پدر هفت کوتوله دیده می شود زیرا او مسن ترین و عاقل ترین است. اوست که گروه را برای رسیدن به کار سازماندهی می کند و بیشتر تصمیمات گروه را می گیرد. با این حال، همانطور که از لکنت زبان و عادت به درهم ریختن کلمات مشاهده می شود، او همیشه قوی ترین شخصیت نیست.

شاید بپسندید: جدیدترین تصاویر از خاله شادونه بعد از 19 سال کنار دخترش + بیوگرافی

حقایق جالب درباره هفت کوتوله

هنگامی که دکتر تحت فشار قرار می گیرد، اغلب حملات پانیک خفیف را تجربه می کند و آنقدر آشفته می شود که نمی تواند فکر کند. در یکی از نسخه های اصلی سفید برفی و هفت کوتوله که در نوامبر 1935 ساخته شد، داک یک شخصیت نبود. بعدها بود که شخصیت داک تثبیت شد و با گرامپی جفت شد. این دو دست به دست هم می‌دهند، زیرا Grumpy هنگامی که آشفته است و با اکراه به Doc نگاه می‌کند، کلمات Doc را تغذیه می‌کند.

شاید بپسندید: بیوگرافی شیوا بلوچی بازیگر نقش خاله رهی در سرزمین مادری+عکس های خفن بیرون سریال!

خوشبخت کوتوله ای است که بیشترین خشم را نشان می دهد.

اگرچه نام او شاد است و شخصیتش با نامش صادق است، اما گاهی اوقات می تواند بسیار عصبانی شود. مانند اکثر شخصیت ها، او احساسات طبیعی را نشان می دهد، اما در بیشتر مواقع در حال خنده، لبخند و شادی دیده می شود. با این حال، زمانی که خطری برای گروه ایجاد می شود، او می تواند خشن شود.

شاید بپسندید: همسر و فرزند ارسطوی پایتخت بیرون سریال+عکس

حقایق جالب درباره هفت کوتوله

به عنوان مثال، در سفید برفی و هفت کوتوله، شاد اولین کسی است که وقتی یک مزاحم در خانه آنها وجود دارد، به یک نقشه می‌پرد. ایده او این بود که یواشکی به سمت “هیولا” برود و آن را در خواب بکشد. مثال دیگر زمانی است که ملکه به سفید برفی حمله می کند و شاد خشمگین می شود و چهره ای از خشم آماده مبارزه است. این نشان دهنده شخصیت خشن هپی و توانایی او در تجربه احساسات دیگر به جز شاد بودن همیشه است.

شاید بپسندید: خاله کوچیک رهی در سرزمین مادری بیرون سریال+بیوگرافی و عکس!

آلبرت هرتر الهام بخش بسیاری از صحنه ها بود که بر اسنیزی متمرکز بود.

اگرچه هر هفت کوتوله در سفید برفی نمایش داده شد، کوتوله‌های خاصی از بقیه برجسته‌تر شدند. آلبرت هرتر اولین طراح اسکیس الهام بخش بود که در والت دیزنی کار کرد و به خاطر کار بر روی سفید برفی و هفت کوتوله مشهور بود. به طور خاص، طرحی خشن از یک کوتوله با ریش‌هایش دور بینی‌اش الهام‌بخش شخصیت اسنیزی و بسیاری از صحنه‌های فیلم اصلی بود.

شاید بپسندید: عکس جذاب شیرین پس از باران، این اون نیست + بیوگرافی و همسر واقعی اش!

حقایق جالب درباره هفت کوتوله

همه کوتوله ها نشان دهنده احساسات مختلف بودند، بنابراین اسنیزی اولین کسی بود که یک عمل را نشان داد.

خجالت زده عاشق پیشه گروه است.

خجالت زده لبخند می زند و به صورت برافروخته به نظر می رسد و ریشش را می کشد. هفت کوتوله همگی ویژگی های متفاوتی را با احساسات کلیدی به تصویر می کشند و تنها یکی از آنها به عاشقانه علاقه نشان می دهد.

شاید بپسندید: عکس تغییر چهره بازیگر نقش کریم پسر ناصر قصاب در سرزمین مادری|چقدر خوش تیپ و بزرگ شده!

حقایق جالب درباره هفت کوتوله

Bashful تنها کوتوله ای است که از چیزهای زنانه تر مانند گل ها و داستان های عاشقانه قدردانی می کند. وقتی سفید برفی می‌خواهد داستانی تعریف کند، این خجالت‌آور است که یک داستان عاشقانه را درخواست می‌کند. او به خاطر گونه های سرخ شده اش شناخته شده است، و این زمانی که او به سفید برفی علاقه نشان می دهد بیشتر می شود.

بیشتر بخوانید: شباهت فوق العاده عجیب چهره بازیگران معروف ایرانی با بازیگران ترک+عکس

بدخلق از جادوگران می ترسد.

بدخلق ترین در میان این دسته است، با شخصیت بداخلاق. این ممکن است باعث شود فکر کنید که چون او یک کوتوله عصبانی است، هیچ ترسی ندارد. با این حال، بدخلق به زنان بی اعتماد است، که در سراسر فیلم سفید برفی و هفت کوتوله دیده می شود.

شاید بپسندید: عکس های دیدنی از شباهت باور نکردنی مهران غفوریان به پدرش | سیبی که از وسط نصف شده!

حقایق جالب درباره هفت کوتوله

او عقیده قوی دارد که هر زن جادوگر است و با جادوی سیاه مرتبط است. او به احتمال زیاد این ارتباط را از شنیدن داستان هایی در مورد ملکه شیطان ایجاد کرد. این ترس از او است که در فیلم برجسته شده است اما توضیح داده نشده است. در اواخر فیلم، پارانویای گرامپی نسبت به جادوگران تغییر می کند زیرا او متوجه می شود که سفید برفی شیطان نیست.

هر نقاشی اسلیپی حداقل یک چشم کوچکتر داشت تا بر خواب آلودگی او تأکید کند.

برای به تصویر کشیدن دقیق کوتوله ها، باید بر ویژگی های شخصیتی تأکید کرد. آلبرت هرتر، اسلیپی را با دهان باز ترسیم کرد که انگار در حال خمیازه کشیدن است. این انیماتور فرد مور الهام بخش شد تا با انیمیشن Sleepy افراطی تر عمل کند. او مطمئن شد که هر نقاشی، هر صحنه ای که حاوی Sleepy باشد، او را تا حد امکان خواب آلود نشان دهد.

احتمالا بپسندید: سحر بازیگر خردسال سریال خانه به دوش در 26 سالگی! +عکس و بیوگرافی

شخصیت هفت کوتوله

اسلیپی هر زمان که ظاهر می شود، حداقل یک چشمش بزرگتر از چشم دیگر است تا بر خستگی خود به عنوان یک شخصیت تأکید کند.

دوپی همیشه قرار نبود بی صدا بماند.

دوپی جوانترین از تمام هفت کوتوله است. او تنها کوتوله ای است که ریش ندارد، چشمان آبی دارد و صحبت نمی کند. در اصل دوپی یک کوتوله سخنگو بود و مل بلان به عنوان صدای دوپی استخدام شد. مل بلان به خاطر صداپیشگی اش شناخته شده بود، او به مدت 50 سال صداپیشگی Bugs Bunny بود و می توانست صدای عالی برای Dopey را بسازد.

سپس تهیه کنندگان تصمیم گرفتند که Dopey باید بی صدا باشد، بنابراین بلان دیگر مورد نیاز نبود. شخصیت او نیازی به صدا نداشت زیرا نقش او بازنمایی یک کودک یا حتی یک سگ خانگی بود. اگرچه دوپی صحبت نمی کند، صداهای صوتی می دهد، ناله می کند، سکسکه می کند و حتی سعی می کند فریاد بزند، اما هرگز سعی نکرده صحبت کند. شکست دوپی در تلاش برای صحبت کردن، توانایی او در صحبت کردن را به یک راز تبدیل می کند.

سخن پایانی

هفت کوتوله همه دارای ویژگی ها و شخصیت های منحصر به فردی هستند که هم احساسات و هم علایق آنها را منعکس می کند. آنها برای اولین بار در سفید برفی و هفت کوتوله زمانی که سفید برفی در جنگل گم شده بود، دیده شدند. هر یک از کوتوله ها نماد یک احساس، عمل یا حالت ذهنی است و این از طریق تعامل با سفید برفی و یکدیگر نشان داده می شود.

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: بیوگرافی و عکس های بیرون سریالی بازیگر نقش مرجان سریال نون خ!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا