;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

رابعه اسکویی با عکس جدیدش در نوروز 1403 کاربران را غافلگیر کرد | خانم بازیگر 18 ساله شده!

بیوگرافی رابعه اسکویی: این هنرمند سینما و تلویزیون در سال 1345 متولد شده است. وی دوره بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان گذرانده‌است. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال با بیوگرافی رابعه اسکویی و جدیدترین عکس های این بازیگر را مرور خواهیم کرد.

جالب خواهد بود: خاطره بازی عجیب بهنوش بختیاری با سحرهای ماه رمضان!

بیشتر بخوانید: تغییر چهره آتوسا سریال دیوار به دیوار پس از 7 سال+عکس و بیوگرافی

بیوگرافی رابعه اسکویی

همان گونه که اشاره شد رابعه اسکویی متولد 1345 در تهران است. رابعه اسکویی گرچه در تهران به دنیا آمده اما پدرش اهل گیلان و مادرش کرمانی است.او در یکی از گفتگوهایش در مورد اسم دوم خود در خانواده صحبت کرده و گفته اسم من بنا به خواسته مادربزرگم رابعه گذاشته شده اما چون سخت بود،در خانواده لاله صدایم می زدند.

رابعه اسکویی جزو بازیگران مجرد سینما و تلویزیون می باشد، در برخی از رسانه ها نام همسر رابعه اسکویی را علی مذنب زاده اعلام نموده اند اما خانم بازیگرخبری درباره همسر و ازدواجش را تاکنون منتشر نکرده است. او دیپلم دارد و دوره های بازیگری را زیر نظر مرحوم حمید سمندریان گذرانده است.

ورود رابعه اسکویی به دنیای هنر

رابعه اسکویی از کلاس گریم وارد عرصه تئاتر شد، او پس از مرگ مادرش برای رهایی از افسردگی به کلاس های گریم رفت و در همین کلاس ها از طریق دستیارحمید سمندریان برای تئاتر دعوت شد که بعد از تست اولین بار تجربه بازی در روی صحنه را به دست آورد.

رابعه اسکویی در سال 1375 با بازی در سریال صد سال به این سال ها به کارگردانی بیژن صمصامی جلوی دوربین رفت و سپس در سریال های ببخشید، دردسر بزرگ، مهربانی و…بازی کرد.

جالب خواهد بود:اگر مجسمه های معروف حرف می زدند…. + عکس های جالب و خنده دار

بیشتر بخوانید:دونگی با انتشار این عکس ها از استادش در هنر بازیگری تشکر کرد+عکس

بیوگرافی رابعه اسکویی

اولین حضور رابعه اسکویی در سینما مربوط به فیلم سگ کشی به کارگردانی بهرام بیضایی است، این فیلم دوسال بعد اکران شد و خانم بازیگر برای این نقش در جشنواره فیلم فجر کاندیدای بهترین نقش مکمل زن شد.

شوخی کردم،ویلای من،سریال موچین، دیو و ماه پیشونی از جمله آثار نمایش خانگی است که رابعه اسکویی در آنها بازی کرده است.

شهرت رابعه اسکویی به بازی او در طنز 90 شبی مهران مدیری بازز می گردد. این بازیگر توانست در سریال پلاک 14 مهران مدیری نقش شبنم را به خوبی ایفا نماید و به شدت مشهور و محبوب شود.

احتمالا بپسندید: زوج های دیزنی که بسیار محبوب‌اند، چه کسانی هستند+عکس

بیشتر بخوانید: جدیدترین عکس های سونگ هه کیو زیباترین بازیگر کره+عکس

چاقی رابعه اسکویی

رابعه اسکویی علت اضافه وزن خود را توجه خانواده و نگرانی های آنها اعلام نموده و گفته است که اختلاف سنی او با برادر کوچکترش تنها 10 ماه است و برای اینکه دچار کمبودمواد غذایینشود بیشتر از حد معمول به تغذیه او توجه شده است.

بیشتر بخوانید: دونگی با این عکس ها، صنعت مد و پوشاک را یک تنه جابجا کرد!+عکس

جالب خواهد بود: مهران مدیری بالاخره از همسرش رونمایی کرد+عکس

احتمالا بپسندید: استایل شیک و با کلاس ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین در سریال نون خ+عکس و بیوگرافی

جالب خواهد بود: استایل خاص مرجان سریال نون خ در باشگاه سوارکاری+عکس و بیوگرافی

 رابعه اسکویی

این روزها لاغری و کاهش وزن و همچنین جوانی چهره رابعه اسکویی ایفاگر نقش «طلا» (جادوگر قبیله) در مستوران بسیار مورد توجه فضای مجازی قرار گرفته است، بازیگر سریال‌های نوروز رنگی و بیدار باش درباره چگونگی کاهش وزن خود گفته است که برای رسیدن به وزن کنونی‌ام زحمت بسیاری کشیدم و پزشکان متبحر و حاذقی کنارم هستند و بودند که به من امکان دادند که به این نقطه برسم.

ماجرای رفتن به خارج و بازگشت به ایران

رابعه اسکویی در سال 1394 ایران را به قصد فعالیت در خارج از کشور ترک کرد، اوبعد از دو سال حضور در خارج از کشور ابراز پشیمانی کرد و در 4 بهمن 1396 به ایران بازگشت و از بازگشتش احساس خوشحالی نمود و مورد استقبال گسترده بازیگران قرار گرفت، او مدتی ممنوع اتصویر بود و بعد از آن در سریال گاندو ایفای نقش نمود.

بیوگرافی رابعه اسکویی

حضور در دو سریال محبوب

رابعه اسکویی در فیلم و سریال های زیادی ایفای نقش نموده که در ادامه به نقش او در برخی از این آثار می پردازیم.

شاید بپسندید: نوزاد فیلم دو نفر و نصفی در 34 سالگی اش+عکس و بیوگرافی

رابعه اسکویی در مستوران

سریال مستوران به کارگردانی سید علی هاشمی عاشقانه ای برگرفته از قصه ها و افسانه های کهن ایرانی است که فصل دوم آن در ادامه فصل اول ساخته شده و و در آن لطفعلی در سیزدهمین روز فروردین، ماه منیر دختر حاکم مستوران را دیدار می کند و عشقی زیبا و پر ماجرا با جنگی طولانی رخ می دهد و….رابعه اسکویی در مستوران ایفاگر نقش «طلا» (جادوگر قبیله) در کنار بازیگرانی چون کاوه خداشناس،محیا دهقانی،رویا میرعلمی،فاطمه گودرزی، فرهاد آئیش، ثریا قاسمی،بهنام تشکر و… است.

رابعه اسکویی در نوروز رنگی

نوروز رنگی سریال طنز به کارگردانی علیرضا مسعودی است که داستان یک خانوادهٔ قشر متوسط نشین مشهدی در نوروز سال 1367 را روایت می‌کند. در این مجموعه که رابعه اسکویی نقش اعظم خانم را در کنار بازیگرانی چون جواد خواجوی، یوسف تیموری،ماهان عبدی، شهرام قائدی، سینا رازقی و… بازی کرده است.

عکس های جدید رابعه اسکویی

 

 

بیوگرافی رابعه اسکویی

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: عکس عاشقانه هادی کاظمی و همسرش سمانه پاکدل زیر باران!

احتمالا بپسندید: مرجانه گلچین برای همیشه از دنیای بازیگری خداحافظی کرد+ویدیو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا