;
فرهنگ و هنر

بازیگران زن ایرانی که با گذر زمان نه تنها پیر نشدند بلکه جذاب تر هم شدند+عکس

بازیگران زن ایرانی: در همه جای دنیا سلبریتی ها و هنرمندان در معرض توجهات زیادی هستند و به جهت انبوه طرفدارانشان تمام بخش های خصوصی و عمومی زندگی آن ها مورد قضاوت میباشد. در ایران نیز این رویه فارغ از درست و غلط بودن آن، برقرار است و اغلب طرفداران این هنرمندان دوست دارند جزئیات بیشتری از زندگی خصوصی آن ها بدانند.

احتمالاً بپسندید: بیوگرافی و عکس های جدید و خفن سوگل خلیق بازیگر سریال دفتر یادداشت!

بازیگران زن ایرانی

گذر زمان و تغییر چهره انسانها، اتفاقی انکارناپذیر است که همه ما در زندگی با آن مواجه میشویم. اما تاثیری که گذر زمان روی چهره افراد میگذارد همیشه هم بد نیست و بسیاری از افراد با گذر زمان و افزایش سن جذاب تر میشوند. بازیگران زن ایرانی نمونه بارزی برای این موضوع هستند، برخی از آنها با افزایش سن و پا گذاشتن به دهه های سوم و بیشتر زندگی اشان، چهره جذابتری پیدا کرده اند!

اگر علاقه مند به دیدن تصاویر بازیگران و چهره های مشهوری هستید که با گذر زمان جذابتر شده اند تا پایان مطلب بازیگران زن ایرانی با بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در محموعه فیلم و سریال همراه باشید.

احتمالا بپسندید: جدیدترین عکس همسر و فرزند هادی حجازی فر+بیوگرافی

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی

احتمالا بپسندید: سوگل طهماسبی بازیگر سریال نجلا بیرون سریال با استایلی شیک و با کلاس+عکس

نیکی کریمی

نیکی کریمی

نیکی کریمی یکی از بازیگران شاخص در این زمینه است. این بانوی هنرمند دچار تغییرات ظاهری زیاد نشده است اما هر روز جذاب تر و جوانتر از قبل میشود و همین موضوع برای بسیاری از طرفدارانش قابل توجه است.

شاید بپسندید: بازیگران زن ایرانی که خواستگار ندارند + علت خواستگار نداشتن این بازیگران از زبان خودشان!

میترا حجار

بازیگران زن ایرانی

میترا حجار یکی دیگر از بازیگران کشورمان است که نسبت به سالهای ابتدایی حضورش در دنیای هنر جا افتاده تر و جذاب تر شده است.

شاید بپسندید: اصغر حیدری در کنار دختر و پسر جوان و خوش تیپ‌اش + عکس

مهتاب کرامتی

بازیگران زن ایرانی

مهتاب کرامتی بازیگر سینما و تلویزیون برای اولین بار در سریال مردان آنجلس در سال 1375 نقش آفرینی کرد. مهتاب کرامتی در گذر زمان، تغییرات زیادی را نداشته و جذابی او روز به روز بیشتر می شود.

شاید بپسندید: کراش دخترای ترک و ایرانی، بوراک اوزچیویت در استخر + بیوگرافی و عکس

لیلا اوتادی

بازیگران زن ایرانی

لیلا اوتادی یکی دیگر از هنرمندانی است که با گذر زمان جذاب تر شد و با نگاهی به عکسهای قدیمی او می توان به این موضوع پی برد.

هدیه تهرانی

بازیگران زن ایرانی

هدیه تهرانی هنرمند دیگری است که اگر عکس های قدیمی او را با عکس های امروزش مقایسه کنید به خوبی متوجه تغییر چهره و جذابیت هرجه بیشترش می شوید.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی و عکس های جدید بازیگر داعشی سریال پایتخت 5

هانیه توسلی

بازیگران زن ایرانی

هانیه توسلی بازیگر پر کار این روزها برای اولین بار در فیلم شام آخر مقابل دوربین رفت و با سریال سیب ممنوعه به شهرت رسید. این بازیگر تغییرات محسوسی را در طی سالها داشته و جذابتر از قبل شده است.

احتمالا بپسندید: پست جنجالی پسر الهام چرخنده درباره مادرش که همه کاربران را شوکه کرد!

لیلا حاتمی

بازیگران زن ایرانی

لیلا حاتمی یکی دیگر از بازیگران کشورمان است که نسبت به سالهای ابتدایی حضورش در دنیای هنر جا افتاده تر و جذاب تر شده است.

لیلا زارع

بازیگران زن ایرانی

لیلا زارع یکی دیگر از بازیگران زن سینما و تلویزیون کشورمان است. تغییر چهره او در طول سالهای فعالیتش یکی از محسوس ترین تغییرات بود که با مقایسه عکس های او در سالهای ابتدایی فعالیتش و امروز کاملا قابل درک است.

 

 

برایتان جالب خواهد بود

احتمالا بپسندید: الناز ملک بازیگر نقش سیما در زخم کاری 2 + بیوگرافی و عکس های جدید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا