;
فرهنگ و هنرسینما

آنجلینا جولی و ۷ راز زیبایی و جذابیت این ستاره مشهور هالیوود

آیا می خواهید مانند آنجلینا جولی پوستی بی عیب و نقص داشته باشید؟ مرور بر عکس های بازیگران زن مورد علاقه ما به عنوان یک کنجکاوی به حساب می آید. البته تنها کنجکاوی نیست بلکه می خواهیم از سبک لباس  و  آرایش آنها الهام بگیریم. در واقع  بیشتر اوقات ما آرزوی داشتن چنین درخشش بی عیب و نقص را داریم و حتی سعی می کنیم از استایل آنها در طرز لباس پوشیدن و آرایش خود استفاده نماییم. همه ما رویای داشتن پوست زیبا و بدون منافذ و درخشندگی فوق العاده را در سر داریم.

اما زیبایی ظاهری چیزی است که اکثر طراحان و مکاپ آرتیست ها به تنهایی آن را توصیه نمی کنند. بلکه تغذیه مناسب است که بر زیبایی و درخشش صورت شما تاثیر می گذارد. این موضوعی  است که اکثر افراد مشهور یا سلبریتی ها آن را تصدیق می کند. وقتی صحبت از آنجلینا جولی، ستاره ۴۶ ساله هالیوود می شود، ما به یاد تمرین یک رویکرد جامع برای داشتن پوستی بی عیب و نقص  و ظاهر زیبا می افتیم. در این مطلب از سری مطالب فرهنگ و هنر بخش سینما در مورد آنجلینا جولی و رازهای زیبایی و جوانی او پرداخته شده است. با دانستن رازهای او شما هم می توانید از زیبایی و جوانی تان مراقبت کنید.

 بیشتر بخوانید: رازهای زیبایی و آرایش جیجی حدید، جذاب ترین سوپر مدل آمریکایی 

۱.مراقبت پوست از آغاز جوانی

مراقبت از پوست یک عمل بسیار مهم است که فرد باید با آن سازگاری پیدا نماید. مداوم بودن این عمل و توجه به رژیم غذایی و نحوه مراقبت از پوست، مواردی هستند که باید جز زندگی شما شوند. آنجلینا جولی خیلی زود مراقبت از پوست خود را آغاز کرد. او از همان دوره نوجوانی استفاده از کرم های ضد آفتاب، پاک کننده مناسب و ملایم با آنتی اکسیدان و گاهی اوقات اسید گلیکولیک را برای مراقبت از پوست خود استفاده می کرد.

آنجلینا جولی و رازهای زیبایی و جوانی او

۲.آنجلینا جولی و رازهای زیبایی و جوانی او، کم ترین آرایش

در بسیاری از مصاحبه ها و سخنرانی های خود آنجلینا جولی در جواب خبرنگاران تاکید می کند که به غیر از موارد کاری دیگر تمایلی به آرایش کردن ندارد. او می گوید حتی اگر آرایش کرده باشد، حتما قبل از رفتن به رختخواب آن را پاک می کند. به علاوه او همیشه تلاش می کند یک آرایش سبک انجام دهد.

۳.هرگز مراقبت از پوست را نادیده نگیرید

از آنجایی که این هنرپیشه موفق هالیوود بیشتر اوقاتش را در سفر میگذراند اما مطمئن می شود که در مراقبت از پوست خود سهل انگاری ننماید. مراقبت از پوستش در برنامه روزانه او همیشه گنجانیده می شود اگرچه باور این موضوع که بازیگران زن می توانند با آرایش نکردن کنار بیایند دشوار است. اما به رغم این او محصولات ضروری خود را در هنگام سفر نزد خود نگه می دارد. او بیشتر از محصولاتی با آنتی اکسیدان ها، آلفا هیدروکسیل ها و از ضد آفتاب آنتی اکسیدانی بدون مواد شیمیایی استفاده می کند.

 بیشتر بخوانید: رازهای جذابیت و هیکل زیبای جنیفر لوپز ۵۲ ساله + ۸ عادت رژیم غذایی او

آنجلینا جولی و رازهای زیبایی و جوانی او

۴.آنجلینا جولی و رازهای زیبایی و جوانی او، استفاده مداوم از ضد آفتاب

آنجلینا جولی در سنین پایین شروع به استفاده از کرم ضد آفتاب برای محافظت از پوست خود کرد. او همیشه می دانست که نور خورشید به طور کلی برای پوست مفید نیست و مشکلاتی مانند رنگدانه را بوجود می آورد. همچنین موقع بیرون رفتن از منزل از کلاه و مرطوب کننده ها جهت آبرسانی پوست استفاده می کند.

۵.ابروهای مرتب

اگر به آرایش علاقه دارید، یک نکته مهم را می توانید از این بازیگر زیبا الهام بگیرید. آنجلینا جولی هرگز از داشتن ابروهای مرتب کوتاهی نمی کند. ظاهر او در دهه ۹۰ را به خاطر می آورید؟ او همیشه ابروهای مرتب، پر و طبیعی دارد. زیرا ابروها می توانند ظاهری طبیعی و دلگرمی خاصی به شما بدهند و صورت شما را چند برابر جذاب و دلنشین می کند.

آنجلینا جولی و رازهای زیبایی و جوانی او

۶.تعادل رنگ لب و چشم

یکی از مهم‌ ترین مشکلاتی که خانم‌ها هنگام آرایش خود ایجاد می ‌کنند، ایجاد تعادل بین رنگ لب و رنگ چشم است. آنجیلانا جولی معمولا از رنگ های تیره لب برای تقویت یا برجسته کردن درخشش طبیعی چشمانش اجتناب می کند. یا اگر بیشتر به آرایش لب هایش تمرکز می کند آرایش چشمانش ساده تر است. بنابراین اگر لب‌هایتان تیره است، چشم‌ها را کم تر آرایش کنید و اگر چشم‌های دودی را انتخاب می‌کنید، از رژ لب‌های رنگ طبیعی استفاده کنید.

۷.آنجلینا جولی و رازهای زیبایی و جوانی او، زیبایی درونی مهم تر است

آنجلینا جولی بر این باور است که زیبایی درونی بسیار مهمتر از آنچه در بیرون وجود دارد، است. او بارها به اشتراک گذاشته است که چگونه یک شخص باید ابتدا روی زیبایی درونی خود تمرکز کند تا بیرونی. به همین دلیل او به مهربانی، انجام کارهای خیر و کمک رسانی به کودکان مشهور است. در واقع زیبایی درونی او هم همانند زیبایی ظاهری اش می درخشد.

 بیشتر بخوانید: راز جوانی و جذابیت تام کروز ۵۹ ساله + ۴ عادت غذایی سالم او

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا