;
فرهنگ و هنر

وقتی هوش مصنوعی انیمیشن مردم کشورها را ترسیم می کند + بخش پایانی

انیمیشن مردم کشورها: استودیوهای انیمیشن پیکسار (به انگلیسی: Pixar Animation Studios) یک شرکت پویانمایی رایانه‌ای آمریکایی است که در سال ۱۹۸۶ توسط استیو جابز به قیمت ۵ میلیون دلار از جرج لوکاس خریده شد. پیکسار در آن زمان یکی از عجیب‌ترین گروه‌های متشکل از متخصصان و دانشمندان علوم رایانه‌ای بود. آن‌ها گروهی از مهندسان خلاق و مبتکر بودند که به ریاست ادوین کتمول، یک متخصص علوم رایانه‌ای و اهل یوتا، کار می‌کردند. این شرکت که حول بخش گرافیک رایانه‌ای لوکاس فیلم شکل گرفت، در کالیفرنیا قرار دارد.

جان لاستر در اواخر سال ۱۹۸۳ با عنوان «طراح رابط» به مدت یک هفته در تیم لوکاس فیلم قرار گرفت. او فیلم کوتاه ماجراهای آندره و والی بی را انیمیشن کرد. در چند سال آینده، یک طراح پیشنهاد کرد که یک رایانه ترکیبی دیجیتال جدید را “Picture Maker” نام‌گذاری کند. اسمیت پیشنهاد کرد که دستگاه مبتنی بر لیزر نام جذاب‌تری داشته باشد و “Pixer” را ارائه داد که پس از جلسه به “Pixar” تغییر یافت.

پیکسار یک دهه بعد با ساخت فیلم پیشروی «داستان اسباب‌بازی» که با مشارکت والت دیزنی ساخته شد، معروف و موفق گردید. در ۲۴ ژانویه سال ۲۰۰۶ شرکت والت دیزنی خبری از توافقات صورت گرفته برای خرید پیکسار به قیمت ۷٬۴ میلیارد دلار داد. شرکت پیکسار هم‌اکنون زیرمجموعهٔ شرکت والت دیزنی است.

در ۶ سپتامبر ۲۰۰۹، جایزهٔ شیر طلایی برای یک عمر موفقیت توسط جشنواره فیلم ونیز به مدیران پیکسار، جان لستر، بِرَد بِرد، پیت داکتر، اندرو استنتون و لی انکریچ اهدا شد. به عنوان بخشی از این مراسم، جایزه فیزیکی به بنیانگذار لویلم، جورج لوکاس اهدا شد.

شاید بپسندید: وقتی کمپانی پیکسار انیمیشن مردم کشورهای مختلف را طراحی می کند + عکس های بخش اول

انیمیشن مردم کشورها

انیمیشن‌های پیکسار پر از شخصیت‌های حیوان و اشیای بی‌جان هستند که در نقش‌های اصلی ظاهر می‌شوند، اما شخصیت‌های انسانی هم در این انیمیشن‌ها حضور دارند که به همان اندازه به یاد ماندنی هستند.  در این مطلب از سری مطالب تازه ها و فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک با طراحی انیمیشن مردم کشورها همراه باشید.

پیکسار! غول انیمیشن سازی و هدفمند دنیا که توانست صنعت کارتون سازی را دگرگون کند و دنیایی جدید را بسازد. این کمپانی از ابتدای کارش تا کنون سیاست‌های خاصی را در پیش گرفته و جهان بینی‌اش را در تمام آثارش به‌نمایش گذاشته است. Pixar پشت تمام انیمیشن‌هایش هدف دارد و فریم به فریم آن‌ها را برنامه‌ریزی شده می‌کشد و طراحی می‌کند. پیکسار متوجه شد که ما انسان‌ها در ناخودآگاه خود با چیزی به‌نام قصه و قصه‌گویی آشنا هستیم، پس این شرکت دست روی همین خصیصه‌ی مشترک انسان‌ها گذاشت و با مانور دادن روی این المان خودش را مطرح کرد.

در این انیمیشن‌ها ما علاوه بر ارزش قصه‌گویی شاهد یک‌سری مفاهیم مشترک نیز هستیم. عشق به خانواده، دوستی، لذت بردن از مسیری که در آن هستیم، همکاری، کنار آمدن با تضادها و… چیزهایی هستند که در این شرکت دست‌به‌دست بین انیمیشن‌ها می‌چرخند. دنیایی که پیکسار در آثارش می‌سازد صرفا جهانی کودکانه نیست بلکه او عادت دارد که مسائل یک جامعه‌ی جدی را به دنیایی کودکانه ببرد به طوری‌که هر بزرگسالی که به‌پای این انیمیشن‌ها می‌نشیند می‌تواند شبیه شخصیت‌ها، مکان‌ها و… را در دنیای واقعی ببیند.

شاید بپسندید: طراحی انیمیشن مردم کشورهای مختلف توسط پیکسار+عکس های بخش دوم

تصاویر انیمیشن مردم کشورها

 

شاید بپسندید: عکس های دیدنی پرنسس های دیزنی که وارد عرصه مُد شده اند+ بخش پایانی

 

شاید بپسندید: چهره بدون گریم بانو یئون بیرون از سریال جومونگ 2 که اصلا باورکردنی نیست + عکس ها

 

 

احتمالاً بپسندید: عکس های شخصی جونگ ریو وون بازیگر اصلی جومونگ 3

 

شاید بپسندید: عکس های جالب گدایان دوره قاجار، از گدای گاو سوار تا گدای سبیل دراز!

شاید بپسندید: عکس های تغییرات حیرت آور بازیگران سریال آوای باران!

 

شاید بپسندید: سرنوشت سوسانو، آیا در تاریخ سوسانو توسط جومونگ کشته شد!؟| عکس

 

 

احتمالا بپسندید: شیلا خداداد بازیگر مسافری از هند پس از 20 سال+زیبا و باکلاس!

 

شاید بپسندید:  عکس های حیرت آور از شباهت فوق العاده عجیب بازیگران معروف ایرانی با بازیگران ترک!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انیمیشن مردم کشورها

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید:  کمند امیر سلیمانی، شوهر پولدار و حقیقت جالبی که فاش شد!

احتمالا بپسندید: سرنوشت عجیب بازیگران سریال خانه سبز بعد از ۲۷ سال+فیلم و عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا