;
تفریح و سرگرمی

اگر در یک نگاه اشتباه تصویر مزرعه را پیدا کنی، نابغه ای!؟

آزمون با شناسایی اشتباه تصویر مزرعه: معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

دقت و توجه به جزئیات، امروز با رشد فناوری و افزایش دغدغه ها و دل مشغولی ها بسیار کم رنگ شده است. متاسفانه عدم توجه به جزئیات، سبب می شود که عملکرد مغز کاهش بیابد. این مسئله سبب می گردد که خود به خود در بسیاری از  امور که با تمرکز و دقت رابطه مستقیم دارد، شکست بخوریم. با آزمون با شناسایی اشتباه تصویر مزرعه با مجله خبری چشمک همراه باشید.

احتمالا بپسندید: تست قدرت بینایی: آیا می توانید اسب مخفی را در تصویر مرد بادیه نشین پیدا کنید!؟

آزمون با شناسایی اشتباه تصویر مزرعه

تصویر آزمون با شناسایی اشتباه تصویر مزرعه را با دقت نگاه کنید. در ابتدا آنچه را که در تصویر با واقعیت مطابقت ندارد پیدا کنید. به این چالش بپیوندید که بارها و بارها در شبکه های اجتماعی همرسانی شده است. هزاران کاربر اینترنت از اوقات فراغت خود برای انجام فعالیت ها و بازی های سرگرمی مختلف استفاده می کنند که یکی از آنها چالش های تصویری موجود در فیس بوک است. مانند این تصویر که در آن باید اشتباه موجود را در تصویر پیدا کنید. شما باید در نگاه اول این کار را انجام دهید. آیا با این توضیحات جرات شرکت در آزمون با شناسایی اشتباه تصویر مزرعه را دارید!؟

اگر آماده هستید، تصویر آزمون با شناسایی اشتباه تصویر مزرعه را نگاه کنید.

تصویر آزمون با شناسایی اشتباه تصویر مزرعه، یک مزرعه زیبا را نشان می دهد. خروس مشغول قوقولی کردن و بیدار کردن دیگر حیوانات مزرعه است. همه چیز عادی و طبیعی به نظر می رسد. اما اگر تیزبین باشید در همان نگاه اول اشتباه موجود در تصویر را می بینید. آماده هستید به تصویر نگاه کنید؟ امیدوارم شما هم از جمله تیزبین ها و جزئی نگرهای معدود این کره خاکی باشید.

شاید بپسندید: آزمون قدرت دید: بومرنگ زرد را بین موزها پیدا کنی، قدرت دید چشمات مثل عقابه!

آزمون با شناسایی اشتباه تصویر مزرعه

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون با شناسایی اشتباه تصویر مزرعه

آیا اشتباه آزمون با شناسایی اشتباه تصویر مزرعه را متوجه شدید!؟

با انتشار این تصویر در شبکه های اجتماعی،بسیاری از کاربران اطمینان دادند که تصویر هیچ خطایی ندارد. با این حال، این مسئله دور از واقعیت است، زیرا چیزی وجود دارد که با واقعیت انطباق ندارد.

اگر در یک نگاه متوجه شدید باید به قدرت بینایی و جزئی نگری خودتان آفرین بگوئید. اگر هنوز هم پیدا نتوانستید می توانید زمان بیشتر صرف کنید. همین که دقت و تمرکز کردید شما پیروز آزمون با شناسایی اشتباه تصویر مزرعه هستید. چرا که مغز خود را وادار به فعالیت بیشتر کردید. شما با انجام مستمر این گونه آزمون می توانید مهارت های شناختی خود را افزایش دهید. .

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون با شناسایی اشتباه تصویر مزرعه: اشتباه اصلی در پاهای اردکی خروس است. دقت کنید. سایه ساختمان هم با خود ساختمان مطابقت ندارد.این ازمون را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذرید و میزان جزئی نگری آنها را محک بزنید.

شاید بپسندید: شاه عباس و بلبل سخنگو: افسانه خواهران حسود و بلبلی که پرده از راز خواهران حسود برداشت!

آزمون شناسایی اشتباه تصویر مزرعه

امیدوارم از آزمون با شناسایی اشتباه تصویر مزرعه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

 تست هوش: واقعاً چه اتفاقی برای پالتوی مهماندار هواپیما افتاده است!؟

چیستان | بار اول و دوم رایگان داده می شود و بار سوم در ازای دریافتش پول پرداخت می کنید!؟

آزمون تمرکز: 3 تفاوت دو تصویر آکواریوم آبزی ها را پیدا کنید!

تست دقت ذهن: صندل لنگه به لنگه را بین صندل ها پیدا کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + دو =

دکمه بازگشت به بالا