;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت بینایی: آیا می توانید اسب مخفی را در تصویر مرد بادیه نشین پیدا کنید!؟

آزمون دقت ذهن با یافتن چهره اسب: کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

در صورتی که در اوقات فراغت خود هستید و می خواهید به تمرین مهارت های شناختی خود ادامه دهید، در جای مناسبی هستید. ما به شما اطمینان می دهیم که این چالش تصویری شما را بیش از حد لازم به فکر وادار می کند، زیرا نه تنها باید ناظر خوبی باشید، بلکه باید تمام تخیل خود را برای تشخیص اینکه چهره دیگر در کجای تصویر قرار دارد به کار ببرید. اگر در پایان نتوانستید، ما راه حل را در پایین برای شما می گذاریم. با آزمون دقت ذهن با یافتن چهره اسب با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون قدرت دید: بومرنگ زرد را بین موزها پیدا کنی، قدرت دید چشمات مثل عقابه!

آزمون دقت ذهن با یافتن چهره اسب

باید بدانید که به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

در تصویر آزمون دقت ذهن با یافتن چهره اسب، مرد بادیه نشین عربی را می بینید که به همراه شتر خودش در بیابان حضور دارد. اما نکته مهم در این چالش تصویری این است که ما باید روی یافتن چهره حیوان دیگری که در این تصویر ظاهر می شود تمرکز کنیم. برای رسیدن به این هدف، ممکن است لازم باشد که از مسیرهای مختلف استفاده کنیم. در واقع برای موفقیت در این چالش تصویری، کافی نیست که یک ناظر خوب باشید، زیرا باید بهترین تخیل خود را نیز به نمایش بگذارید.

به یاد داشته باشید که در این چالش فقط 6 ثانیه فرصت دارید تا مکان دقیق هدف را پیدا کنید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر آزمون دقت ذهن با یافتن چهره اسب نگاه کنید و چهره مخفی اسب را پیدا کنید.

شاید بپسندید: شاه عباس و بلبل سخنگو: افسانه خواهران حسود و بلبلی که پرده از راز خواهران حسود برداشت!

آزمون دقت ذهن با یافتن چهره اسب

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر از جستجو منصرف شده اید و علیرغم تلاش ها نتوانستید مکان چهره دوم یک حیوان را پیدا کنید، ما پاسخ را به شما نشان خواهیم داد.

پاسخ آزمون دقت ذهن با یافتن چهره اسب

در این پازل بصری چالش برانگیز چگونه عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

دکتر آرفناکیس از موسسه فناوری ایلینویز توضیح می‌دهد: «ناهمسانگردی انتشار بالاتر در بیماران مسن که فعالیت‌های شناختی مکرر دارند، نشان می‌دهد که این افراد دارای ویژگی‌های مغزی شبیه به افراد جوان‌تر هستند». بنابراین فعال نگه داشتن مغز خود با پازل هایی مانند این ممکن است به جوان نگه داشتن مغز شما بدون توجه به سن شما کمک کند.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: واقعاً چه اتفاقی برای پالتوی مهماندار هواپیما افتاده است!؟

حیوان مخفی دقیقا در اینجا قرار دارد.

آزمون دقت ذهن با یافتن چهره اسب

امیدوارم از آزمون دقت ذهن با یافتن چهره اسب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان | بار اول و دوم رایگان داده می شود و بار سوم در ازای دریافتش پول پرداخت می کنید!؟

آزمون تمرکز: 3 تفاوت دو تصویر آکواریوم آبزی ها را پیدا کنید!

تست دقت ذهن: صندل لنگه به لنگه را بین صندل ها پیدا کن!

آزمون هوش: در تصویر چند مربع وجود دارد!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا