;
تفریح و سرگرمی

کدامیک از این سه نفر، صاحب سگی است که بیرون کتابخانه ست!؟

سوال تصویری با شناسایی صاحب سگ: یکی از اقسام بازی های فکری که در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است، مجموعه تصاویری چالشی است که شما باید بر اساس نشانه ای که در تصویر موجود است، به پاسخ سوال دست پیدا کنید. مجله خبری چشمک با انتشار سوال تصویری با شناسایی صاحب سگ از کاربران خود می خواهد که تمام مهارت های شناختی خود را برای بررسی و ارائه پاسخ متمرکز کنند. در این آزمون باید صاحب سگ شناسایی شود.

پس از انتشار آزمون شناسایی صاحب سگ در فیس بوک، بلافاصله این تصویر بارها همرسانی شد و هر یک از افراد تلاش داشتند با کمک این آزمون سطح دقت و توانائیهای خود و اطرافیان خود را مورد سنجش قرار دهند. امروز نیز با مجله خبری چشمک و سوال تصویری با شناسایی صاحب سگ همراه باشید. شما باید بتوانید در 4 ثانیه فرد صاحب سگ را شناسایی کنید. استدلال منطقی خود را فعال کنید و بر این چالش ذهنی که پیچیدگی بالایی دارد غلبه کنید.

شاید بپسندید: حکایت همسر ناسازگار: اعتماد بیش از حد مرد به همسرش عاقبت جانش را گرفت!

سوال تصویری با شناسایی صاحب سگ

غلبه بر این معمای تصویری آسان است، اما برای دادن پاسخ صحیح باید بسیار ماهر باشید. آیا در اولین تلاش می توانید پاسخ صحیح را بدهید؟ به زودی خواهیم دانست. اگر مهارت های خوبی داشته باشید قادر خواهید بود این معمای تصویری مرموز را در زمان مشخص شده حل کنید. پس با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی صاحب سگ همراه باشید.

این آزمایش تصویری شامل تشخیص این نکته است که کدام فرد حاضر در سالن صاحب سگ است؟ چند فرد در سالن کتابخانه حضور دارند. یکی از افراد صاحب سگی است که بیرون کتابخانه است. کدام یک از این سه نفر صاحب سگ هستند. شما فقط 4 ثانیه فرصت دارید تا این چالش را که ‘کابوس’ برخی افراد در شبکه های اجتماعی است، حل کنید.

شاید بپسندید: با شناسایی اشتباه پارک، اثبات کنید که نبوغ و هوش بالایی دارید!؟

سوال تصویری با شناسایی صاحب سگ

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال تصویری با شناسایی صاحب سگ

چطور گذشت؟ امیدواریم در اولین تلاش توانسته باشید این معمای شدید را حل کنید، اما اگر برعکس این اتفاق افتاد، پس باید تلاش دوم خود را آغاز کنید.

.

.

.

 

 

پاسخ سوال تصویری با شناسایی صاحب سگ: به قلاده سبز رنگ دور گردن سگ نگاه کنید. طنابی که به این قلاده وصل است، نزد مرد وسطی است. به تصویر علامتگذاری شده نگاه کنید. صاحب سگ بیرون کتابخانه، فرد وسطی است.

شاید بپسندید:با دلیل بگوئید که کدامیک از این دو زن، همسر واقعی آقای داماد است!؟

سوال تصویری با شناسایی صاحب سگ

امیدوارم از سوال تصویری با شناسایی صاحب سگ امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد

حکایت شاهین پادشاه که پرواز نمی کرد | گاهی برای پیشرفت، باید شاخه‌های زیر پا را برید!

 اگر هوش منطقی بالا داری، در یک نگاه فرد دروغگو را شناسایی کن!

 اصطلاح سنگ کسي را به سينه زدن از کجا آمده است+داستان جالب و خواندنی

 اگه نکته سنجی، سریع بگو پدر دختر کوچولو کدوم یکی از مرداست!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا