;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: کودک ربا را در تصویر شناسایی کنید!

آزمون با شناخت رباینده کودک: آزمون با شناخت رباینده کودک چشمک یکی دیگر از سوالات و معماهای تصویری است که توجه هزاران نفر را در فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی به خود جلب کرده است. ایا شما نیز از کسانی هستید که معتقدید در شناسایی و پاسخ دهی به معماها و سوالات تصویری یک نابغه تمام عیار هستید. محدودیت زمانی 5  ثانیه ای برای حل آزمون شناخت رباینده کودک، این معما را سخت تر نموده است. شما با این آزمون می توانید توانایی هایی نظیر خوب دیدن، خوب دقت کردن و خوب تحلیل کردن را امتحان کنید!

لذااگرخود را نابغه حل سوالات معمایی تصویری می دانید، در جای خوبی قرار گرفته اید. آزمون با شناخت رباینده کودک می تواند توانائی ها و قابلیت های شما را به چالش بکشد و شما با آزمون با شناخت رباینده کودک می توانید ثابت کنید که دارای توانائیهایی بالایی در جرئی نگری و نکته سنجی هستید.. با چشمک و بخش سرگرمی این وب سایت و آزمون با شناخت رباینده کودک همراه باشید.

شاید بپسندید: راز این معما چیست؟| اسم برادر شهردار شهر “جان” است. اما آقای جان می‌گوید، که هیچ برادری ندارد!

آزمون با شناخت رباینده کودک

سوالات تصویری می توانند سببب افزایش فعالیت مغز شود. این مسئله نقش مستقیم در توسعه قابلیت های های شناختی شما دارند. توجه به نکات ریز و جزئیات از دستاوردهای انجام مستمر و منظم بازی های فکری است. مغز عادت می کند جزئیات را تجزیه و تحلیل کند و این روند در افزایش جزئی نگری موثر است. آزمون شناخت رباینده کودک که امروز در بخش سرگرمی چشمک منتشر شده است به خوبی شما و توانائیهای شما را به چالش می کشد. با ما همراه باشید.

همانطور که اشاره شد برای پیروزی در آزمون با شناخت رباینده کودک چشمک، توانایی دید، دقت و تمرکز نقش مهمی دارند. شما باید در کمتر از 5 ثانیه این معمای تصویری را حل کنید. اگر در زمان تعیین شده آزمون با شناخت رباینده کودک را تحلیل و بررسی کردید، باید گفت که شما یک متخصص موفق در انجام سوالات هوش تصویری هستید.

در تصویر، شاهد دو تصویر مجزا هستید. در یکی از تصاویر، فرد بزرگسال تلاش می کند تا کودک را برباید. آیا شما می توانید این رباینده را در کمتر از 5 ثانیه شناسایی کنید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر آزمون با شناخت رباینده کودک نگاه کنید.

شاید بپسندید: باهوشا جواب بدن: در 10 ثانیه مجموع ارزش عددی مرغ، ماهی و خرگوش را پیدا کنید!

آزمون با شناخت رباینده کودک

شاید بپسندید: حکایت معلم بیچاره ای که می خواست مردم یک روستا را باسواد کند!

.

.

.

.

 

.

.

.

.

پاسخ آزمون با شناخت رباینده کودک

اگر به این قسمت از متن آزمون با شناخت رباینده کودک رسیده اید، احتمالاً تاکنون نتوانسته اید به پاسخ آزمون با شناخت رباینده کودک دست پیدا کنید. لذا به شما یک فرصت دیگر داده می شود که بار دیگر جزئیات را بررسی کنید.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت بزی که می خواست الاغ را خر کند اما خودش به فنا رفت!

اگر به تصویر نگاه کنید متوجه خواهید شد که کودک سمت راستی با مادر خود است. کودک از چیزی ناراحت است و احتمالا به همین خاطر گریه می کند و نمی خواهد به حرف مادرش گوش دهد. اما اگر به تصویر سمت چپ، دقت کنید، نگاه توأم با تعجب کودک به مرد را می بینید که چگونه می خواهد او را بوسیله یک عروسک خرسی گول زده و بدزدد.

شاید بپسندید: داستان شرط عجیب ازدواج دختر کشاورز: دم گاوی که شرط ازدواج بود!

آزمون شناخت رباینده کودک

امیدوارم از آزمون با شناخت رباینده کودک استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان | بچه ای است که وقتی به مادرش می رسد ناپدید می شود!؟

با دلیل بگوئید که کدامیک از دزدهای بانک تصویر، یک زن است!؟

 با جابجایی یک چوب کبریت عبارت ریاضی صحیح ایجاد کن!

نابغه های ریاضی بگن: مجموع ارزش عددی سه میوه در عبارت آخر چند می شود!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − یک =

دکمه بازگشت به بالا