;
ریپورتاژ آگهی

مریک وان مرجع فروش تجهیزات آشپزخانه با 4 شعبه فعال

خرید تجهیزات آشپزخانه مانند انواع گاز صفحه ای ، سینک ظرفشویی ، هود و فر توکار و یا شیرآلات ظرفشویی یا انواع مایکروویو در بازار امروز که سایت ها و فروشگاه های زیادی وجود دارند امری دشوار و سخت شده است. مواردی از قبیل اصالت کالا، داشتن گارانتی فعال، خرید با قیمت منصفانه، تضمین سالم بودن محصول و دیگر مواردی که امکان دارد در زمان خرید بوجود آید از دلایل این موضوع است.

انتخاب یک فروشگاه معتبر که بتوان با خیال راحت محصولی با اصالت را بهترین قیمت و بیشترین تخفیف و همچنین شرایط اقساطی خرید گزینه ای است که شما می توانید در مریک وان آن را پیدا نمایید.

در مریک چه برندهایی وجود دارد

البته که برندهای زیادی در بورس تجهیزات آشپزخانه وجود دارند. اما نکته ای که مهم است این است که یک برند دارای چه شناسنامه و رزومه ای بوده و آیا توان تولید را با تجهیزات روز دارد یا خیر.

با توجه به به اینکه نرخ تورم در کشورمان زیاد است خرید یک کالای آشپزخانه با قیمت گزافی مواجه می شود و این در زمانی که قرار است انتخاب را با تجربه اشتباه عوض کنیم حتی دوبرابر نیز می شود.

یک برند معتبر باید توان تولید در تیراژ را داشته باشد و با بهره گیری از دانش و ماشین آلات نوین محصولات خود را روانه بازار کند. در ادامه به ترتیب برترین و معروف ترین برند های تولید کننده اشاره خواهیم کرد.

مریک وان مرجع فروش تجهیزات آشپزخانه

  1. اخوان» لوازم آشپزخانه اخوان اولین و مهم ترین مارک در این صنعت بوده و محصولات متنوع و با کیفیتی را به بازار عرضه کرده است. مهمترین مزیت اخوان نیز داشتن تنوع بالا و قیمت رقابتی است.
  2. استیل البرز» این برند مطرح که رده دوم تولید را در بازار داشته با سابقه بیش از 20 سال و دارا بودن صفر تا صد متریال و تجهیزات مدرن محصولی در خور مصرف کننده ایرانی را روانه بازار کرده است.
  3. کن» برند کن نیز که بیشتر ما آن را با هود می شناسیم در این عرصه فعالیت قابل قبولی داشته و بیش از 10 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است. مهمترین مزیت محصولات کن نوآوری و خلاقیت در محصولاتش است.
  4. بیمکث» بیمکث نیز نام یک برند باسابقه است که مهمترین مزیتش را می توان در کیفیت قطعات در محصولاتش جستجو کرد. بیمکث توانسته در سال های اخیر با نوسازی خط تولید خود محصولاتی نوین را به بازار عرضه کند.
  5. میلان» برند میلان برنز که در واقع جدیدترین برند در صنعت آشپزخانه شناسایی می شود خیلی زود توانسته پله های ترقی را طی کند و در بین 5 برند مطرح بازر قرار گیرد. از جمله مزیت های این مارک می توان به قیمت مناسب، تنوع بالای محصول و فروش گسترده اشاره کرد.

چرا مریک به عنوان مرجع فروش تجهیزات آشپزخانه تلقی می شود؟

مریک 1 در واقع بخش کوچکی از هولدینگ بزرگ است که سابقه حضورشان در این صنعت به بیش از 30 سال می رسد. این مجموعه که بزرگترین بنک دار و پخش تجهیزات آشپزخانه است، به عنوان عامل فروش و نماینده رسمی برندهای مطرح در 4 شعبه در سراسر تهران می باشد.

نکته ای که در مورد مریک وان و مجموعه هلدینگش باید بدانید این است که این فروشگاه تقریبا به نیمی از مغازه داران و سایت های اینترنتی محصول می فروشد.

آدرس فروشگاه ها و مجموعه سایت های اینترنتی که با مریک در یک هولدینگ قرار دارند به شرح زیر است.

شعبه شرق تهران

تهران، بزرگراه رسالت، خیابان بنی هاشم، خیابان فرجادی کوشا، کوچه کیماسی – خانه اخوان

تلفن» 26305001، 26305002، 26145003، 26145004

آدرس سایت فروش» https://akhavanhome.com https://alborzmarkazi.com

شعبه غرب تهران

تهران، شهر زیبا، خیابان آیت اله کاشانی، انتهای خیابان، فروشگاه مریک وان
تلفن» 02126143150، 02146143168

آدرس سایت فروش» https://meric1.com

شعبه جنوب تهران

میدان امام خمینی خیابان فردوسی جنوبی کوچه طبس پاساژ 110 طبقه همکف پلاک 7

02166712826 – 02166730860 – 02136613050

آدرس سایت فروش» https://akhavancenter.com

شعبه مرکزی

خیابان فردوسی جنوبی کوچه هنر بن بست ۳ پلاک ۳

02136613055 — 09123994217

آدرس سایت فروش» https://milancoshop.com

منبع: مریک وان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − سه =

دکمه بازگشت به بالا