;
تازه ها

گیاهانی که خوش شانسی می آورند: ۱۰ گیاهی که ثروت، سلامتی و عشق را به خانه می آورد

گیاهانی که خوش شانسی می آورند: انتخاب گیاهان به زیبایی و چشم اندازی که می خواهید در خانه خود ایجاد کنید بستگی دارد. البته بحث اندازه و شرایط نگهداری گیاهان هم بسیار مهم است. مطمئنا نمی خواهید گیاهی را در خانه نگهداری کنید که به راحتی پژمرده می شود، زیرا این باعث ایجاد حس منفی در شما می شود.

فضای سبز در خانه نه تنها به هوای پاکیزه کمک می کند، بلکه برخی گیاهان به گیاهان خوش شانسی معروف اند و ثروت، سلامتی و عشق را به خانه می آورند. فنگ شویی، هنری است که از نگهداری گیاهان در خانه حمایت می کند.

نگران نباشید، اگر تازه شروع به کشف شگفتی های این مفهوم بی ضرر کرده اید، این مطلب به شما بینشی در مورد برخی از گیاهان دوستدار خانه ارائه می دهد. این گیاهان به شما کمک می کنند تا در حفظ تعادل زیست محیطی تلاش کنید و در عین حال مقدار عظیمی از ثروت و خوشبختی را برای شما به ارمغان می آورد. در بخش تازه ها به ۱۰ بهترین گیاهانی که خوش شانسی می آورند، پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: ۱۴ بهترین گیاه برای اتاق خواب که کمک می کند آرام بخوابید!

بهترین گیاهانی که خوش شانسی می آورند

۱.پالم

قطعاً درختان شبیه نخل ها معروف به این است که خوش شانسی می آوزند. پالم یک گزینه عالی است که می توانید آن را در خانه نگهداری کنید. پالم کمی جذابیت طبیعی را با احساس نسیم و گرمسیری خود به خانه تزریق می کنند. جدا از جذب انرژی خوب، این گیاه هر عنصر فنگ شویی گم شده را در اتاق فعال می کنند. آنها همچنین در از بین بردن عناصر مضر گرد و غبار برخاسته از فرش وهوای بیرون عالی هستند.

پالم

۲.درخت پاچیرا

گیاهانی که خوش شانسی می آورند، خوب، همه ما با افسانه “گیاه پول برای خانه خوش شانس است” آشنا هستیم. با این حال، درخت پول پاچیرا گیاهی است که معمولا در فنگ شویی استفاده می شود و اعتقاد بر این است که خوش شانسی و جذب ثروت را به همراه دارد.

افسانه های بومی آمریکای مرکزی و جنوبی، حاکی از آن است که یک کشاورز فقیر از تایوان برای ثروت دعا کرد و این گیاه را پیدا کرد. او آن را به فال نیک گرفت و آن ها را فروخت تا پول درآورد و ثروتمند شود. درختان پول اغلب به هم بافته می شوند و برای این که شانس به دست بیاید باید سه تا پنج گیاه بافته داشته باشید. توصیه می شود از عدد چهار دوری کنید. علاوه بر این، برگها باید پنج یا بیشتر انگشت داشته باشند تا برای شما خوش شانس باشند.

درخت پاچیرا

۳.درخت پول

گیاهانی که خوش شانسی می آورند، چند بار از مردم پرسیده اید که “کدام گیاه برای خانه خوش شانس است؟” و همه پاسخ داده اند که گیاه پول. خب، به گفته فنگ شویی، گیاه پول علاوه بر خوش شانسی و پول، وجود انسان را با محیط اطراف هماهنگ می کند.

این گیاه که به داشتن ریشه های عمیق و رشد پر جنب و جوش معروف است، انرژی مثبت ترشح می کند. گیاه پول دارای برگ های صاف و لبه های گرد است که به صورت خوشه ای هستند که به گفته فنگ شویی نشانه بسیار خوبی از شانس است.

بیشتر بخوانید:  ۷ گیاه زیبا برای سرویس بهداشتی کم نور و بدون نور + عکس

درخت پول

۴.بامبو خوش شانس

گیاهانی که خوش شانسی می آورند، فرهنگ آسیایی همیشه گیاه بامبو را نمادی از خوشبختی می دانسته است. چینی ها بامبو خوش شانس را فو گوی ژو می نامند با سه نماد که نشان دهنده فو – شانس و ثروت، گوی – قدرت و افتخار و ژو – بامبو است.

بامبو لاکی هماهنگی را در پنج عنصر کلیدی فنگ شویی – آتش، زمین، چوب، آب و فلز به ارمغان می آورد و در نتیجه تجربیات مثبت زندگی را در خود جای داده و پرورش می دهد. بنابراین، مطمئن شوید که روی گیاه خوش شانس بامبو برای خانه خود سرمایه گذاری کرده اید. چیدمان گیاه نیز نشان دهنده آرامش، اقبال، سلامتی، عشق و اقبالی است که جذب می کند.

ایده آل است که گیاه را در شرق قرار دهید تا روی خانواده یا جنوب شرقی که هسته ثروت است تمرکز کنید. البته نکته قابل توجه این است که نگهداری آن بسیار کم است و بهترین انتخاب برای کسانی است که نمی توانند مهارت های نگهداری از گیاهان را تمرین کنند.

بامبو خوش شانس

بیشتر بخوانید: 5 بهترین گیاهان دارویی برای بهبود عملکرد مغز و افزایش تمرکز و حافظه!

۵.گیاه مار

گیاهانی که خوش شانسی می آورند، زمانی که گیاه مار در موقعیت ایده آلی قرار می گیرد، گیاه مار که به زبان مادرشوهر نامیده می شود، گیاه خوش شانسی تلقی می شود. زیرا گازهای سمی موجود در هوا را جذب می کند و سموم را از بین می برد و همچنین انرژی محافظتی قوی از خود ساطع می کند. ساکنان را از انرژی منفی محافظت می کند.

این گیاه اغلب در محافل فنگ شویی به عنوان یک گیاه بد در نظر گرفته می شود، اما هنگامی که در یک منطقه خلوت در یک خانه شلوغ قرار می گیرد، این گیاه یک حس مثبت قوی در محیط ایجاد می کند. این گیاه همچنین کیفیت هوای داخل خانه را با حذف سموم موجود در هوا بهبود می بخشد.

گیاه مار

۶.گیاه یشم

گیاهانی که خوش شانسی می آورند، یکی دیگر از گیاهان با برگ های گرد، گیاه یشم، دریچه ای به سوی رفاه و موفقیت است. این گیاه که به طور سنتی اغلب به صاحبان مشاغل هدیه داده می شود، اندازه متوسطی دارد و برای قرار دادن در ورودی خانه ها نیز مناسب است. این گیاه توانایی جذب ثروت و موفقیت را دارد. بنابراین می توان آن را در ورودی خانه ها قرار داد تا برای صاحب خانه ها مطلوب باشد.

بیشتر بخوانید: ۱۰ حقیقت جالب و باور نکردنی درباره کاکتوس ها که قبلا نمی دانستید!

گیاه یشم

۷.ارکیده گلدانی

گیاهانی که خوش شانسی می آورند، یکی از زیباترین گیاهان گلدار، ارکیده ها فقط عناصر طراحی نیستند. به گفته فنگ شویی، ارکیده ها توانایی بی نظیری برای به ارمغان آوردن شانس و اقبال در عشق دارند. از همه مهمتر شانس یافتن عشق و شریک زندگی را افزایش می دهد. یکی دیگر از ویژگی های مفید این گیاه در شب خود را نشان می دهد. این گیاه در شب اکسیژن آزاد می کند و به افراد خواب شبانه خوبی می دهد.

ارکیده

بیشتر بخوانید: ۷ دمنوش گیاهی شفابخش که حتما در آشپزخانه داشته باشید!

۸. ریحان

ریحان یک گیاه بومی آسیا است. به خصوص گیاهی مورد احترام در شبه قاره هند که در آیین هندو مقدس به شمار می رود و انواع مختلفی در بازار موجود است. منجاری، لاکشمی تولسی، کریشنا تولاسی، رام تولاسی، کاپور تولسی، تریتاوو تولسی از جمله مواردی هستند که خانواده‌های هندی برای قرن‌ها در حال رشد و پرستش بوده‌اند.

شکی نیست که این گیاه اهمیت مذهبی و اساطیری فوق العاده ای در فلسفه هندو دارد. اما ریشه این اهمیت، خواص تصفیه، ریشه کن کردن انرژی منفی، کشتن باکتری ها و تحریک مثبت بودن آن است. همچنین اعتقاد بر این است که مراقبه در مقابل گیاه می تواند شور و اشتیاق را در انسان بیدار کند و هنگام خوردن آن حس آرامش را ایجاد می کند.

ریحان

۹.لیلی صلح

گیاهانی که خوش شانسی می آورند، زنبق صلح که گیاه بومی مناطق گرمسیری آمریکا است، طبق فنگ شویی به عنوان یک گیاه ثروت در نظر گرفته می شود. قابلیت پاکسازی انواع آلودگی های محیطی را دارد. در سایه بهترین رشد را دارد و به نور بسیار کمی نیاز دارد. این گیاه همچنین در نور مصنوعی به خوبی رشد می کند و گل های سفید تولید می کند و تقریباً هفته ای یک بار باید آبیاری شود.

بیشتر بخوانید: قاتل قند خون: ۶ دمنوش گیاهی که در درمان قند خون معجزه می کند

فیکوس الاستیکا

۱۰. فیکوس الاستیکا

گیاهانی که خوش شانسی می آورند، گیاه فیکوس که عمدتا به دلیل ریاضت و فرخنده بودن به عنوان ثروت شناخته می شود، می تواند در هر نقطه ای قرار گیرد تا سودمند باشد. این گیاه دارای برگ های گرد است که در فنگ شویی نماد پول و رفاه است. هنگامی که این گیاه در خانه قرار می گیرد، ثروت، فراوانی و افزایش ثروت را تقویت می کند.

از نظر فنگ شویی، هر گیاه گرمسیری به حذف سموم از هوا کمک می کند و در نتیجه باعث تحریک مثبت، رفاه و صلح می شود. سبز شدن یک انتخاب است و طبیعت به هر شکلی، در فضای بسته یا باز، ویژگی منحصر به فردی به فضای اطراف خود می بخشد.

بیشتر بخوانید: 5 گیاه آپارتمانی که بمبهای اکسیژن برای تصفیه هوای خانه شما هستند!

گیاهانی که خوش شانسی می آورند

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. چرا نوشتید گیاهانی که خوش شانسی میارن. اصلا شانس معنی نداره. دیگه چه برسه به این حرفها که واقعیت داشته باشه. لطف کنید مطلب را حذف کنید

    1. درکل این مطالب خرافاته،اخه یعنی چی درخت یا گیاهی که پول یا شانس میاره.و شانس رو هم میشه تقدیر معنا کرد،تو وقتی بخوای از توی کیسه ای که ۵ تا سنگ با رنگای مختلف هست یکیو برداری به شانست مربوط میشه،براساس تلاشت که مثلا رنگ سفید بهت نمیوفته.شانس هم وجود داره،روشن فکر بازی درنیارین

  2. عزیزم شانس وجود داره یه نگاه به اطرافت بکن میبینی وجود داره .مثلا شما در خانواده ثروتمند به دنیا بیایی یا باهوش وتوانمند یا خیلی چیزها .همین آقای فوتبالیست معروف دنیا اگه تو یکی از کشورهای در حال توسعه به دنیا آمده بود نهایتا شاگر اتوبوس یا لبو فروش یا زباله جمع کن می‌شود الکی نگو شانس وجود نداره .این شانس تو بوده که الان صاحب چی باشی صد البته که پشتکار وچاشنی شانس باید باشه

  3. نداره !!!والا من تو یه خانواده ثروتمند به دنیا آمدم آنقدر ثروت برای من گذاشتند که خودم میگم‌ به خودم خیلی خوش‌شانس هستم.اگه نبود که الان نهایت لبو فروش سر چهار راه یا رفتگر یا چه میدنم‌مثل بیشتر مردم‌تا نصف شب سر کار برای یه لقمه نون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا