;
تازه هادانش

تست فلامینگو برای شناسایی طول عمر | چه اندازه بدن سالمی دارید؟

می خواهید بیشتر زندگی کنید؟ ژست فلامینگو را بگیرید. چرا مهم است: بله، درست خواندید. تعادل یک شاخص قوی از سلامت کلی ما است و ما را از زمین خوردن و آسیب رساندن به خود، به ویژه با افزایش سن، باز می دارد. با تست فلامینگو  برای شناسایی طول عمر می توانید میزان سلامتی خود را مورد بررسی قرار دهید و اینکه این میزان سلامتی چقدر بر افزایش طول عمر شما تاثیر دارد. با بخش تازه ها چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: سوال هوش کلاه سبز پینوکیو در المپیاد برزیل: این چالش واقعا فسفر میسوزاند!

تست فلامینگو برای شناسایی طول عمر

در مطالعه جدیدی که در مجله British Journal of Sports Medicine منتشر شد، محققان از افراد بین 51 تا 75 سال خواستند تا به مدت 10 ثانیه روی یک پا ایستاده و تعادل خود را حفظ کنند. همزمان نیز سر خود را بالا و بازوهای خود را در کنار خود نگه دارند.

تست فلامینگو  برای شناسایی طول عمر

20 درصد از افراد شرکت کننده در این آزمون شکست خوردند. هنگامی که دانشمندان پس از هفت سال پیگیری و بررسی کردند، احتمال مرگ افرادی که در این آزمایش مردود شده بودند، 84 درصد بیشتر از کسانی بود که موفق شده بودند.

ژست یک پا کلیدی است، زیرا ما همیشه در زندگی خود با آن روبرو می شویم. مانند زمانی که از ماشین بیرون می آییم یا از پله ها بالا می رویم.

به یاد داشته باشید: زمانی که از 65 سالگی عبور می کنیم، زمین خوردن علت اصلی مرگ ناشی از آسیب است.

تست فلامینگو را امتحان کنید! اگر با آن دست و پنجه نرم می کنید، در اینجا چند راه ساده برای بهبود تعادل خود آورده ایم.

شیوه های بهبود تعادل

تمرین، تمرین، تمرین. در حالی که صندلی را در دست گرفته اید یا برای حمایت به دیوار تکیه داده اید، سعی کنید روی یک پا تعادل داشته باشید. سپس راه خود را به حالت ایستاده ادامه دهید.

پیاده روی یا دویدن. پاها و مغز شما را تقویت می کند. و همانطور که گزارش داده ایم، برای افراد بالای 60 سال، تنها 7000 قدم پیاده روی در روز می تواند به طور چشمگیری عمر را طولانی کند.

دوچرخه سواری. طبق مطالعات دانشکده پزشکی هاروارد، اگر می‌توانید، دوچرخه‌سواری روشی موثرتر از پیاده‌روی، آهسته دویدن یا دویدن است.

تای چی را تمرین کنید. این هنر رزمی باستانی چینی می تواند روی بدن سبک باشد و برای تمرین تعادل عالی باشد. اغلب کلاس های گروهی با قیمت مناسب در پارک های محلی یا مراکز سالمندان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: بیل گیتس این ۵ کتاب را برای شما توصیه کرده که در تابستان مطالعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

دکمه بازگشت به بالا