;
تفریح و سرگرمی

با پیدا کردن دو موش مخفی در تصویر شیر اثبات کن که خیلی زبل و تیزی!

تست قدرت دید با موش و شیر: امروز مهارت های شناختی خود را بار دیگر با تست قدرت بینایی شیر مجله خبری چشمک امتحان کنید. معمای تصویری امروزی، از این نظر، به دنبال این است که با یک تست ساده اما پیچیده به تمام حواس شما هشدار دهد که تا چه اندازه می تواند فریب بخورد. تنها کاری که باید در چالش تصویری که در زیر با شما به اشتراک می گذاریم انجام دهید این است که با دقت به تصویر نگاه کنید تا زمانی که دو موش را که در تصویر شیر پنهان شده اند را پیدا کنید. با مجله خبری چشمک و تست قدرت دید با موش و شیر همراه باشید.

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

دکتر آرفناکیس از موسسه فناوری ایلینویز توضیح می‌دهد: «ناهمسانگردی انتشار بالاتر در بیماران مسن که فعالیت‌های شناختی مکرر دارند، نشان می‌دهد که این افراد دارای ویژگی‌های مغزی شبیه به افراد جوان‌تر هستند». بنابراین فعال نگه داشتن مغز خود با پازل هایی مانند این ممکن است به جوان نگه داشتن مغز شما بدون توجه به سن شما کمک کند.

شاید بپسندید: اگه بین این همه آشغال و ضایعات، گربه رو پیدا کردی واقعا چشات عقابیه!

تست قدرت دید با موش و شیر

با دقت به تصویر تست قدرت دید با موش و شیر نگاه کنید. حل معماهای تصویری چندان آسان نیست.احتمالاً برای یافتن دو موش به بیش از 7 ثانیه زمان نیاز خواهید داشت، بنابراین بهتر است فوق العاده متمرکز باشید. نگویید ما به شما هشدار ندادیم. همانطور که ما انجام می دهیم چشمان خود را کاملا باز کنید و به توانایی خود اعتماد کنید. اگر تست قدرت دید با موش و شیر مجله خبری چشمک را در کمتر از 7 ثانیه حل کنید، دارای قدرت دید، تمرکز و دقت عالی هستید.

در زیر تصویری شیری را در حال غرش می توان دید. در تصویر دو موش وجود دارد که تجسم آنها بسیار دشوار است. برای بالا بردن سطح دشواری پازل تصویری، تنها هفت ثانیه فرصت دارید تا آنها را پیدا کنید. آیا فکر می کنید می توانید آن را انجام دهید؟ با دقت به تصویر نگاه کنید!

شاید بپسندید:2 معمای هوش که افراد با ضریب هوشی بالای 125 قادر به رمزگشایی آن هستند!

تست قدرت دید با موش و شیر

 احتمالاً بپسندید:  تا حالا دیده بودی کبریت چطور ساخته میشه، اگه نه این فیلمو ببین+ویدیو

.

.

.

 

شاید بپسندید: یه آبشار رو انتخاب کن تا بفهمی موقع عصبانیت‌، چه جوری کنترلش می کنی!

 

 

 

.

احتمالاً بپسندید: اگه هند رفتی و هوس زولبیا کردی بی خیال شو | میخوای بدونی چرا، این فیلم رو ببین!

پاسخ تست قدرت دید با موش و شیر

اگر به این قسمت از یادداشت رسیده اید، به این دلیل است که هنوز در تلاش برای یافتن مکان دو موش در تصویر هستید. بدون استرس از شما دعوت می کنیم تا در اسرع وقت حل تست قدرت بینایی شیر بخش سرگرمی مجله خبری چشمک را ببینید. همانطور که در ابتدای چالش به شما گفتیم، این تست یکی از پیچیده ترین تست هایی است که در حال حاضر در شبکه های اجتماعی وجود دارد.

شاید بپسندید:همیشه ادعا می کنی در دوستی بهترینی، برای اثباتش این تست شخصیت رو انجام بده!

 

 

.

احتمالاً بپسندید: باهوشا جواب بدن: مجموع عددی ماسک ها در معادله آخر چند می شود!؟

 

.

 

شاید بپسندید:چیستان: آن چیست که سه چشم و یک پا دارد!؟

آیا توانستید موش ها را پیدا کنید. اگر آنها را پیدا نکردید می توانید به تصاویر ذیل مراجعه کنید. آیا معمای تصویری این هفته را دوست داشتید؟ برای شما خیلی راحت بود؟ خوب، اگر توانستید با چالش روبرو شوید، به شما تبریک می‌گوییم. و اگر نه، پس ما شما را تشویق می کنیم که به آزمایش خود با این نوع چالش ها در مجله خبری چشمک ادامه دهید. آیا می خواهید چالش های بیشتری مانند این ببینید؟

شاید بپسندید: آدم صادقی هستی یا ریا کار!؟ | فقط بگو اول تو تصویر چی دیدی تا پاسخ رو بفهمی!

پاسخ تست قدرت دید با موش و شیر

شاید بپسندید: تست شخصیت: چه ارتباطی میان سبک مویتان و شخصیت تان وجود دارد!؟

امیدوارم از تست قدرت دید با موش و شیر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: چیستان: کدوم بچه‌ است که وقتی به مادرش می‌رسه ناپدید می‌شه!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: اگه مثل هرکول پوآرو باهوش و دقیق باشی، قاتل را در یک نگاه پیدا می کنی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

داستان خر بیار باقلا بار کن!

 

شاید برایتان جالب باشد

اگه آهوی تصویر رو تو یک نگاه پیدا کنی چشات مثل عقاب تیزه!

کدام تصویر عشق واقعی را منعکس می کند!؟ | پاسخ به پرسش، شخصیت شما را افشا می کند!

اگه تو 5 ثانیه معادله رو با حرکت دادن یه چوب کبریت اصلاح کنی، نابغه ای!

داستان ضرب المثل ریگ به کفش داشتن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا