;
خانواده و زناشویی

چرا زن و شوهرهای ژاپنی ترجیح می دهند که جدا از هم بخوابند!؟

جدا خوابیدن زن و شوهر ژاپنی: اگر چه ژاپن از جمله کشورهایی است که دارای آپارتمان ها و به تبع آن اتاق های بسیار کوچک است، اما این مسئله، دلیلی نمی شود که زن و مرد ژاپنی جدا از یکدیگر بخوابند. از سوی دیگر این موضوع به خاطر مشکلات خانوادگی یا عدم صمیمیت میان زن و مرد نیست. آنها فقط فکر می کنند خوب است که جدا بخوابند.

احتمالاً بپسندید: دوام رابطه عاشقانه: اگر این ۸ مهارت را یاد بگیری برای همیشه رابطه عاشقانه پایدار داری!

جدا خوابیدن زن و شوهر ژاپنی

در این مقاله از سری مقالات بخش خانواده مجله خبری چشمک خواهید فهمید که چرا زوج‌ها در ژاپن ترجیح می‌دهند جدا بخوابند!؟ استدلال های ارائه شده در مقاله جدا خوابیدن زن و شوهر ژاپنی است.

احتمالاً بپسندید: باید و نبایدهای مهم شب اول عروسی که هر خانم و آقایی باید بدانند!

آنها الگوهای خواب متفاوتی دارند.

اولین دلیلی که زوج‌های ژاپنی برای خوابیدن، تخت‌های جداگانه را انتخاب می‌کنند این است که ترتیب کاری متفاوتی دارند یعنی ممکن است ساعات کاری زوجین متفاوت باشد. بیدار کردن همسر، مانع از خواب با کیفیت او می شود. بنابراین، منطقی است که شب را در اتاق دیگری بگذرانید. این به هر دو طرف اجازه می دهد تا راحت تر بخوابند.

احتمالاً بپسندید: علل مجرد ماندن دختران: دختران با این ۷ ویژگی‌ مجرد می‌مانند!

جدا خوابیدن زن و شوهر ژاپنی

نوزادان با مادرشان می خوابند.

در ژاپن مادران با فرزندان خود می خوابند و این برای آنها بسیار مهم است. بنابراین، پدر باید بین یک تخت مشترک یا رفتن به اتاق دیگر، یکی را انتخاب کند. همچنین از نظر علمی ثابت شده است که خوابیدن کودک در کنار مادر و پدر به خواب راحت تر کودکان و والدین کمک می کند. این تضمین می کند که کودک دمای بدن و ضربان قلب ثابتی دارد (که در دوران نوزادی بسیار مهم است).

همچنین این کار، خطر ابتلا به سندرم مرگ ناگهانی نوزاد را کاهش می دهد. علاوه بر این، خوابیدن کنار مادر به افزایش عزت نفس کودک کمک می کند. به این ترتیب او سریعتر روی پای خود ایستاده و در مدرسه بسیار موفق خواهد بود.

احتمالاً بپسندید: متولدین کدام ماه‌ها برونگراترین و درونگراترین آدم‌ها هستند؟

برای ژاپنی ها، خواب جداگانه به معنای آرامش است.

اگرچه بسیاری از زوج هایی که شروع به خواب در تنهایی کرده اند فکر می کنند زمان طلاق فرا رسیده است، اما ژاپنی ها دیدگاه متفاوتی دارند. آنها به خواب اهمیت زیادی می دهند و نمی خواهند هنگام خواب، کسی مزاحمشان شوند. این مزاحمت ها گاهی می تواند خروپف یا لگد زدن همسر باشد و ….

جدا از هم خوابیدن زوج ها از گذشته به ارث رسیده است.

تشک ها با پنبه پر می شوند. این باعث خواب راحت می شود. در گذشته تنها از تخت های یک نفره به عنوان تخت استفاده می شد. بنابراین، حتی اگر می خواستند با عزیزانشان بخوابند، متوجه می شدند که بر روی زمین سرد بین ملحفه ها دراز کشیده و راحت نیستند. امروزه هنوز خانواده هایی هستند که از این نوع روتختی استفاده می کنند، به خصوص اینکه فضای زیادی را اشغال نمی کند و به راحتی قابل نگهداری هستند.

جدا خوابیدن زن و شوهر ژاپنی

احتمالاً بپسندید: اگه تمرکزت خوبه 3 تفاوت دو تصویر درخت با شکوفه های زیبا را در 10 ثانیه پیدا کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا