;
تفریح و سرگرمی

با تغییر یک چوب کبریت در صورت معادله، آن را اصلاح و ضریب بالای هوشی‌ات رو اثبات کن!

معمای ریاضی جذاب: یکی دیگر از معماهای جذاب ریاضی که طرفداران زیادی در شبکه های اجتماعی پیدا کرده است را با شما به اشتراک می گذاریم. شما در معمای ریاضی جذاب، باید با حرکت دادن یک چوب کبریت، معادله را اصلاج کنید. پاسخ معادله صحیح است و باید صورت معادله تصحیح شود. پس ضریب هوشی خود را تست کنید. فقط یک نابغه می تواند در کمتر از 10 ثانیه با یک حرکت این معادله را حل کند!

بر همین اساس آیا فکر می کنید IQ بالاتر از حد متوسط دارید؟ دانش خود را با این پازل سرگرم کننده چوب کبریت آزمایش کنید. آیا می توانید تنها 1 چوب را در کمتر از 10  ثانیه حرکت دهید؟ به خود فشار بیاورید تا ببینید آیا می توانید ساعت را شکست دهید و هوش خود را ثابت کنید! به پازل روز مجله خبری چشمک خوش آمدید! همه ما یک بازی فکری خوب را دوست داریم، و معمای ریاضی جذاب امروز نیز از این قاعده مستثنی نیست.

شاید بپسندید: سمت کدوم حیوون جذب شدی تا بگم بهترین ویژگی های شخصیتی ات چیه!| نتایج شگفت زده ات می کنه!

معمای ریاضی جذاب

این معادله ممکن است در نگاه اول درست به نظر برسد، اما در واقع اشتباه است: 6+2-8=4. آیا می توانید خطا را پیدا کنید و در کمتر از 10  ثانیه آن را حل کنید؟ تست‌های IQ و پازل‌ها ده‌ها سال است که وجود دارند و هنوز هم محبوب هستند. شبکه‌های اجتماعی اغلب مملو از چالش‌ها و بازی‌های فکری از همه نوع هستند.

آیا برای بازی فکری که نیاز به تمرکز و توجه دارد آماده هستید؟ آیا فکر می کنید می توانید خارج از چارچوب فکر کنید و پازل را حل کنید؟ ما از شما دعوت می کنیم تا با معادله روز مقابله کنید، جایی که باید فقط یک چوب کبریت را حرکت دهید تا معادله درست شود. می توانید مهارت های حل مسئله خود را امتحان کنید و راه حل را بیابید. حل یک پازل به چیزی بیش از دانش نیاز دارد، بلکه نیاز به استفاده از ذهن و خلاقیت شما دارد. تصویر معمای ریاضی جذاب را با هم مرور می کنیم.

شاید بپسندید: در آزمون شناسایی پدر پسر بچه، بگوئید که کدامیک پدر پسربچه است!؟

معمای ریاضی جذاب

شاید بپسندید: می دونی راست مغزی یا چپ مغز، فقط بگو اول شیر نظرت رو جلب کرد یا ببر!؟

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: اگه فکر می کنی آخر بادقتا و تیزبینایی، قهوه جوشای متفاوت بدون دسته را در تصویر پیدا کن؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: اگه تیزبینی خیلی سریع تفاوت های تصویر پرنده سمت راست و چپ را پیدا کن!

پاسخ معمای ریاضی جذاب

برای تکمیل چالش باید به دقت نگاه کنید و تمرکز کنید. از شما دعوت کردیم که این پازل را با حرکت دادن تنها یک چوب کبریت کامل کنید. فقط 10 ثانیه فرصت داشتید. زمان شما به پایان رسید. از قرصت دوم خود استفاده کنیئ.

احتمالاً بپسندید: یه شکل را انتخاب کن تا نکته های جالبی را درباره خودت بفهمی! | این تست خیلی عجیبه!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: فقط آدمای تیزبین میتونن تو 5 ثانیه حرف های متفاوت را بین Y ها ببینند!

 

 

 

شاید بپسندید: معمای شناسایی چه کسی دروغ می گوید: آیا مرد تصویر، واقعاً به خانمش خیانت کرده!؟

پاسخ معمای ریاضی جذاب: آیا توانستید پاسخ را بفهمید؟ تصویری را در زیر قرار داده ایم تا به شما در یافتن راه حل کمک کند. جواب 8+2-6=4 است.

شاید بپسندید: حکایت ماستمالی کردن!

معمای ریاضی

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی مادر پسربچه: مادر پسربچه کدوم یکی از این دو زن هست!؟ پری دریایی یا زن شناگر!؟

امیدوارم ازمعمای ریاضی جذاب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود: قابل توجه باهوشا: با جابجایی دو چوب کبریت، بزرگترین عدد ممکن را بدست بیاورید!

 

 

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: اگه قدرت دیدت مثل عقاب باشه، 3 تا تفاوت بین دو تصویر پلنگ را پیدا می کنی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: فقط افراد چشم عقابی و زبل میتونن، تو 7 ثانیه تفاوت های تصویر میمونای بامزه را پیدا کنند!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: یکی از این دو خواستگار قصد صدمه زدن به دختر بیچاره را داره، کدومیکی هست!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: فقط چشم عقابیا می تونن 888 را بین 808 ها در 6 ثانیه پیدا کنند؟ فقط 10 درصد افراد موفق میشن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

برایتان جالب خواهد بود: دونستن نقاط قوت‌ات تو روابط اجتماعی سبب پیشرفت میشه،اگه ازشون خبر نداری یه منظره رو انتخاب کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید برایتان جالب باشد

فقط آدمای دقیق با بینایی عقاب میتونن حرف دی برعکس رو تو تصویر پیدا کنند!

 اگه هوش منطقی و تحلیلی ات عالیه، سریع بگو کدوم پدر یا مادر واقعاً دلسوزه!

مایکل برای دیدن همسرش یک قرار عاشقانه ترتیب داد اما نامزدش با خواهر دوقلوش اومد، نامزدش کیه!؟

 یکی از نمادها را انتخاب کن تا بگم دقیقا چه جور آدمی هستی!؟| نتیجه شگفت زده ات می کنه!

گه 3 تا تفاوت تو تصویر مادر و کودک را پیدا کنی، حتماً حتماً برا خودت اسپند دود کن!

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا