;
تفریح و سرگرمی

با حل عبارت 5+6÷2×2-2=؟ ثابت کن ریاضی ات خوبه! | فکر نکن ساده است!

سوال هوش ریاضی با پاسخ عبارت خاص: شما در تصویر یک معادله را می بینید که شما باید بتوانید پاسخ این معادله را در 8 ثانیه حل کنید. بازی فکری حل معادله می تواند به خوبی هوش ریاضی شما را ارزیابی کنید. این معادله تصویری یک بازی فکری هیجان انگیز است که مردم باید درباره آن فکر کنند و آن را حل کنند. افراد باید مشکل را شناسایی کرده و به آن پاسخ دهند. فقط افراد با قدرت فکری بالا می توانند آن را حل کنند! با مجله خبری چشمک و سوال هوش ریاضی با پاسخ عبارت خاص همراه شوید.

بازی های فکری معماهایی هستند که با تفکر جانبی قابل حل هستند. افرادی که از حل پازل های پیچیده و راه حل های آنها لذت می برند، قطعا باید سعی کنند بازی های فکری را حل کنند. آیا خود را در حل این بازی های فکری چالش برانگیز متخصص می دانید؟ با حل بازی های فکری می توانید دانش و استعدادهای خود را مورد آزمایش قرار دهید. عبارت 5+6÷2×2-2=؟ در مطلب سوال هوش ریاضی با پاسخ عبارت خاص ارائه شده است که پاسخگویی به آن، آسان به نظر می رسد. شما باید در 8 ثانیه آن را حل کنید. با مجله خبری چشمک و سوال هوش ریاضی با پاسخ عبارت خاص همراه شوید.

شاید بپسندید: تست بینایی سنجی: حیوان مخفی تصویر را شناسایی کنید!

سوال هوش ریاضی با پاسخ عبارت خاص

فعال نگه داشتن ذهن از طریق این بازی های فکری به شما امکان می دهد سطح استرس و خستگی را کاهش دهید. منطق را با هوش خود ترکیب کنید و پاسخ را ارائه دهید. معماها، بازی های فکری و توهمات متعددی وجود دارد. سعی کنید مواردی را که در حوزه مورد علاقه شما هستند حل کنید تا مغز خود را تمرین دهید. برای یافتن راه حل از منطق و هوش استفاده کنید.

حل پازل های ریاضی لذت بخش است اما نیاز به کار ذهنی دارد. این بازی های فکری از ما می خواهند که از توانایی های شناختی خود و همچنین تفکر خلاق استفاده کنیم. در نتیجه این موضوعات در گفتگوهای سالم مطرح می شوند. حتماً از قانون ریاضی در کلاس برای حل طیفی از مسائل و عبارات ریاضی استفاده کرده اید. در این مورد نیز همین امر صادق است.

معادله یا عبارت ریاضی 5+6÷2×2-2=؟ را حل کنید و به همه اثبات کنید که واقعا یک ریاضیدان قهار هستید. با سوال هوش ریاضی با پاسخ عبارت خاص، مجله خبری چشمک را همراهی کنید.

بیشتر بخوانید: آزمون بینایی سنجی: آیا می توانید جغد پنهان شده بین درختان را پیدا کنید؟

سوال هوش ریاضی با پاسخ عبارت خاص

شاید بپسندید: اگر در یک نگاه ساندویج متفاوت را پیدا کنی، چشمات مثل شاهین تیزه!

.

.

.

.

 

احتمالا بپسندید:با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد ایستگاه اتوبوس، خون آشام است!؟  

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: داستان بز حسود و الاغ سخت کوش | حکایت بز حسودی که حسادت، سرش را به باد داد!

پاسخ سوال هوش ریاضی با پاسخ عبارت خاص

بازی های فکری مفاهیم ساده ای هستند. اگر با دقت در مورد آنها فکر کنید، راه حل ها را پیدا خواهید کرد. پازل ریاضی و پاسخ آن در اینجا ارائه شده است. اما قبل از دیدن پاسخ بهتر است که بیشتر معادله را بررسی کنید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن چتر پنهان در تصویر شتر مرغ ها اثبات کنید که چشمان تیزبین دارید!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: قدرت دید و چابکی ذهنی ات را با پیدا کردن عدد 59 اثبات کنید!

پاسخ سوال هوش ریاضی با پاسخ عبارت خاص: اگر می خواهید ضریب هوشی خود را افزایش دهید، باید آن را امتحان کنید. بازی های فکری شما را دیوانه می کند، اما از راه حل های آنها شگفت زده خواهید شد. پاسخ با توجه به اولویت ها ارائه شده است و پاسخ عدد 9 می باشد.

بیشتر بخوانید: با حل کردن این معمای ریاضی، خودت را ارزیابی کن!

جواب سوال ریاضی با پاسخ عبارت خاص

امیدوارم از سوال هوش ریاضی با پاسخ عبارت خاص استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: با پیدا کردن خرس‌های کامل تصویر، قدرت تمرکزتان را ارزیابی کنید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: سوال هوش: با توجه به دیگر عبارت ها، پاسخ عبارت 5+8=؟ چند می شود!؟

 

برایتان جالب خواهد بود

آیا می‌توانید چهره مخفی را در تصویر گرگ شناسایی کنید!

تست شخصیت: خلاق‌اید یا رویا پرداز | با انتخاب یکی از 5 پرنده تصویر متوجه شوید!

چیستان: پدر و دختر دارند، اما ننه از آن بی بهره مانده است!؟

آزمون تمرکز: حروف متفاوت را بین حروف X شناسایی کنید!

نوشته های مشابه

25 دیدگاه

  1. سلام
    جواب ۴/۵ میشه نه ۹
    اولویت در ریاضی اول با پرانتزه بعد توان بعد ضرب بعد تقسیم بعد جمع و در آخر هم تفریق
    پس با این حساب ۲ در ۲ میشه ۴، بعد ۶ تقسیم به ۴ میشه ۱/۵، بعد ۵ بعلاوه ۱/۵ میشه ۶/۵ بعد ۲ تا ازون کم میکنیم میشه ۴/۵

  2. نیمی از ریاضی سر کاری و با اعداد بازی کردن است در صورتی که میتوان ریاضی را ساده و روان آموزش داد تا دانش آموزان و دانشجویان از ریاضی فراری نباشند بعضی از دبیران ریاضی را دوست دارند با سلیقه خودشان تدریس کنند که این باعث کسالت و متوجه نشدم دانش آموز میشود

  3. نیمی از ریاضی سر کاری و با اعداد بازی کردن است در صورتی که میتوان ریاضی را ساده و روان آموزش داد تا دانش آموزان و دانشجویان از ریاضی فراری نباشند بعضی از دبیران ریاضی را دوست دارند با سلیقه خودشان تدریس کنند که این باعث کسالت و متوجه نشدن دانش آموز میشود

  4. گالیله چون تقسیم اوله اول تقسیم بعد ضرب پس میشه ۳=۲÷۶ بعد ۶=۲×۳بعد ۱۱=۶+۵ ودر آخر هم ۹=۲_۱۱

  5. ترتیب ریاضی در این معادله ابتدا ضرب و تقسیم است درست اما هر دو اینها از چپ به راست الویت میشه یعنی ۶ تقسیم بر ۲ میشه ۳ ضرب بر ۲ میشه ۶ و + ۵ میشه ۱۱ و منها ۲ میشه ۹.
    وسلام دیگه چرت و پرتی نگید

  6. خیر اولویت ضرب و تقسیم یکسانه پس باید از چپ به راست حساب کنی بعد جمع و تفریق هم باهم برابره که بازم بعد ضرب و تقسیم از چپ به راست حساب میکنی

  7. محمد رضا جان خودت گفتی که اولویت اول با پرانتزه بعد توان و تقسیم و ضرب و… ولی نا اینجا پرانتزی نداریم پس از چپ به راست شروع به حل میکنیم پس اول ۶ تقسیم بر ۲ میشه که میشه ۳ ، بعد ضربدر ۲ میشه میشه ۶
    تا الان ضرب و تقسیم هامون تموم شد پس میریم سراغ جمع و تفریق از چپ به راست ۵ را به علاوه ی ۶ میکنیم میشه ۱۱ و بعد منهای ۲ میکنیم میشه (۹)

  8. همه اینا درست ولی اینم هستش که اولویت از چپ به راسته ینی اول ۶÷۲ که جواب میشه ۳ بعد ۳×۲

  9. جواب میشه ۴/۵ . در این عبارت ۳ جمله وجود دارد .
    ۵ و ۲×۲÷۶ و ۲_ که مقدار جمله وسط میشه ۱/۵ . چون ضرب بر تقسیم اولویت داره

  10. هرچی گفتی درست فقط ریاضی رو کامل از چپ به راست می‌خونن
    نه ضرب و تقسیم از راست بقیه از چپ

  11. آقای باهوش ریاضی دانی که کامنت گذاشتی جواب نه نمیشه

    لطفاً اول ریاضی یاد بگیر بعد نظر
    اولیت ضرب با تقسیم یکیه به اضافه اینکه ریاضی از سمت چپم…

    دیگه خودت بفهم

  12. با سلام
    اولویت در ریاضی ۱_پرانتز،۲_توان، ۳_ضرب و تقسیم و ۴_جمع و تفریق می‌باشد
    لازم به توضیح است اولویت ضرب و تقسیم و همچنین جمع و تفریق یکسان است و در محاسبه اول علامتی که در سمت چپ قرار گرفته محاسبه میشود یعنی با در نظر گرفتن اولویتها باید عبارت را از چپ به راست محاسبه کنیم ..لذا حاصل عبارت 9 است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا