;
تفریح و سرگرمی

آزمون بینایی سنجی: آیا می توانید جغد پنهان شده بین درختان را پیدا کنید؟

آزمون بینایی سنجی با جغد: به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

جغد علفی آفریقایی در این عکس آنقدر خوب استتار کرده است که تشخیص آن تقریبا غیرممکن است. این جغد کاملاً استتار شده به طور یکپارچه خود را با درختان ترکیب کرده است. جغد یک جغد افریقایی است، جغد آزمون بینایی سنجی با جغد که فقط در جنوب صحرای آفریقا یافت می‌شود و تشخیص آن در حالی که روی شاخه درخت نشسته است، تقریبا غیرممکن است. در آزمون بینایی سنجی با جغد که توسط بخش سرگرمی وب سایت چشمک ارائه شده است، قدرت دقت، تمرکز و بینایی شما به چالش فرا خوانده می شود.

بیشتر بخوانید: با حل کردن این معمای ریاضی، خودت را ارزیابی کن!

آزمون بینایی سنجی با جغد

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

این تصویر در آفریقای جنوبی، گرفته شده است. او متوجه شد که جغد به خوبی خود را در میان درختان استتار کرده است. او سپس این عکس را با دوستان خود به اشتراک گذاشت تا آنان جغد را در تصویر شناسایی کنند. اما بیشتر افراد معتقد بودند که پرنده ای در این عکس وجود ندارد. شما چه فکر می کنید. شما به عکش آزمون بینایی سنجی با جغد نگاه کنید!

شاید بپسندید: آیا می‌توانید چهره مخفی را در تصویر گرگ شناسایی کنید!

آزمون بینایی سنجی با جغد

شاید بپسندید: تست بینایی سنجی: حیوان مخفی تصویر را شناسایی کنید!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: در نگاه اول چی دیدی تا بگم وِیژگی شخصیتی جذاب شما از نظر دیگران چیه!؟

پاسخ آزمون بینایی سنجی با جغد

هنوز در تلاش برای تشخیص جغد مشکل دارید؟ اگر از نزدیک به مرکز تصویر نگاه کنید، ممکن است بتوانید آن را تشخیص دهید.

شاید بپسندید: داستان بز حسود و الاغ سخت کوش | حکایت بز حسودی که حسادت، سرش را به باد داد!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: خوش بینی یا بدبین!؟ | یکی از نمادها را انتخاب کن تا بفهمی!

پاسخ آزمون بینایی سنجی با جغد: جغد آفریقایی آنقدر کاملاً استتار شده است که دیدن آن تقریباً غیرممکن است. با بررسی دقیق تر، می توانید طرح کلی پرنده را ببینید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: خلاق‌اید یا رویا پرداز | با انتخاب یکی از 5 پرنده تصویر متوجه شوید!

آزمون بینایی سنجی با جغد

و این هم یک عکس از جغد آفریقایی

پاسخ بینایی سنجی با جغد

امیدوارم از آزمون بینایی سنجی با جغد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالا بپسندید:با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد ایستگاه اتوبوس، خون آشام است!؟  

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: با پیدا کردن خرس‌های کامل تصویر، قدرت تمرکزتان را ارزیابی کنید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز: کدام آب نبات چوبی با بقیه فرق دارد!؟

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان: پدر و دختر دارند، اما ننه از آن بی بهره مانده است!؟

آزمون تمرکز: حروف متفاوت را بین حروف X شناسایی کنید!

با پیدا کردن عدد مناسب در جدول، ضریب هوشی خودت را ارزیابی کن!

کدامیک از دو زن تصویر شاغل است | خیلی ها جواب درست ندادند!؟

نوشته های مشابه

8 دیدگاه

  1. با سلام خدمت دوستان
    هرچقدر دقت کردم دیدم اون تصاویر بالا که گذاشتن جغد را تشخیص و پزدا کنیم با تصویر نهایی که خودش دورش خط کشیده کاملا متفاوته و مارو سر کار گذلشته بودن چوت در تصاویر بالا اصلا جغدی وجود نداره و در تصویر پایین که همون قسمتی که دورس دایره کشیده در تصاویر بالا به هیچ وجه وجود ندارد.
    شاید منظورشون این بوده بدونن کسی از این کلکشون مطلع میشه..😁😁😊😊

  2. ملت رو مسخره کردین با این تصویر بی کیفیت بیاین من تصویر طوطی رو هم بهتون نشون میدم
    اینا همش ساخته و پرداخته ذهنن
    چرا که تصویر کیفیت نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا