;
تفریح و سرگرمی

با پیدا کردن ارزش عددی هر حیوان، مجموع عددی ارزش حیوانات را درعبارت آخر پیدا کنید!

سوال ریاضی با شناخت ارزش حیوانات: در این چالش ریاضی دانش ریاضیاتی و میزان عملکرد شما در تحلیل داده های ریاضی ارزیابی خواهد شد. برای کشف راه حل سوال ریاضی با شناخت ارزش حیوانات، باید استدلال عالی، حس منطقی خوب و مهارت های تحلیلی استثنایی داشته باشید. پس در این سوال تصویری منتظر یک تجربه ذهنی خارق العاده باشید. اگر فکر می‌کنید که برای انجام این تست، آمادگی لازم را دارید، دست به کار شده و آن را انجام دهید.

در این پازل جذاب شما یک چالش جدی برای یافتن ارزش عددی حیوانات دارید. در تصویر عملیات جمع و ضرب حیوانات را به وضوح مشاهده می کنید. ارزش این حیوانات به طور خاص با اعداد باید تعیین شوند. شما باید شناسایی کنید که ارزش عددی که به هرکدام از حیوانات تصویر که شامل خوک، گاو و سگ است چند است؟ سپس با پیدا کردن ارزش عددی هر حیوان، قادر خواهید بود که آخرین عملیات را محاسبه کرده و پاسخ دهید. با مجله خبری چشمک و سوال ریاضی با شناخت ارزش حیوانات همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون هوش: با دلیل بگوئید که کدامیک از این دو مرد، گزینه مناسب ازدواج دختر خانم است!

سوال ریاضی با شناخت ارزش حیوانات

برای انجام همه این کارها فقط 20 ثانیه فرصت خواهید داشت. بنابراین، چشمان خود را ببندید و با دقت فکر کنید تا در حساب های خود اشتباه نکنید. اگر بتوانید راه حلی برای حل این عملیات پیدا کنید، همه چیز را برنده خواهید شد. از یک طرف، شما این فرصت را خواهید داشت که سرگرم شوید و از سوی دیگر، این شانس را خواهید داشت که توانایی های شناختی خود را ارزیابی کرده و حتی آن را تمرین دهید.

به عبارت دیگر تلاش برای یافتن راه حل برای این تست به شما این امکان را می دهد که مغز خود را آموزش دهید تا به روشی خلاقانه، تحلیلی و استراتژیک تر فکر کند. علاوه بر این، تمرین و ارزیابی مهارت های ذهنی تاثیری شگرف در بهبود حافظه شما خواهد داشت. انجام و حل آزمون هایی شبیه سوال ریاضی با شناخت ارزش حیوانات، تمرکز و دقت تان را افزایش داده و مهارت های حل مسئله شما را هم روی کاغذ و هم در زندگی روزمره تقویت می کند. پس اگر آماده هستید این آزمون را حل کنید.

شاید بپسندید: آزمون هوش: اگر رمزگشایی ات خوبه پاسخ عبارت آخر را بدست آورید!؟

سوال ریاضی با شناخت ارزش حیوانات

شاید بپسندید: محسن تمام اعداد از 300 تا 400 را روی یک کاغذ نوشت | او رقم 3 را چند بار نوشته است!؟

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: با پیدا کردن ارزش عددی گربه، جغد و پاندا پاسخ عبارت آخر را بدست آورید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: سوال هوش: پاسخ عبارت 345+1=؟ چند می شود؟

پاسخ سوال ریاضی با شناخت ارزش حیوانات

آیا توانستید ارزش هر حیوان را تعیین کنید؟ برای قبولی در این تست هوش باید حس مشاهده و منطق خوبی داشت. اینها سلاح های اصلی شما در تعیین ارزش هر حیوان هستند. شما همچنین باید پایه خوبی در ریاضیات و حساب داشته باشید. اگر تاکنون موفق به حل آزمون نشده اید، بهتر است بیشتر تلاش کنید. فرصت اضافه در اختیار شما قرار می گیرد.

احتمالا بپسندید: باهوشا جواب بدن: مجموع عددی حیوانات وحشی در عبارت آخر چند می شود!؟

.

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: سوال هوش: با دلیل بگوئید که کدام یک از کودکان تصویر”3 مادر” دارد!؟

حیوان به حیوان محاسبه خود را ادامه دهید. با توجه به محاسبات خود به آنها یک ارزش اولیه بدهید. هر مقدار را به خاطر بسپارید و از آن برای حل آخرین معادله استفاده کنید. شما باید 23 را به عنوان پاسخ ارائه می کردید.

شاید بپسندید: سوال هوش: کدامیک از این بچه ها صاحب گربه است!؟

جواب سوال ریاضی با ارزش عددی حیوانات

امیدوارم از سوال ریاضی با شناخت ارزش حیوانات استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی کشاورز فقیر | داستان کشاورز فقیری که خر شانس بود اما فکر می کرد بد شانس است!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان: نام حیوانی است که دو حرف اول آن نام عضوی از بدن و سه حرف آخرش نام دخترانه است!

معمای هوش: با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد تصویر گدا نیست!

 تست هوش: چند دایره در تصویر وجود دارد!

آیا می توانید تفاوت های دو تصویر راسوی بدبو را پیدا کنید!

 

نوشته های مشابه

10 دیدگاه

  1. جواب عدد ۵۰ در قسمت اول اشتباه است ، اگر عدد ۵ را برای هر خوک در نظر بگیریم زمان محاسبه طبق اولویت ها عمل کنیم یعنی اول عمل ضرب بعد جمع عداد جواب بدست آمده عدد ۳۰ می شود

  2. دوستان از نظر قوانین ریاضی این معادله مشکل داره زیرا طبق قانون اولویت در هر معادله ریاضی اول ضرب محاسبه میشود و چنانچه بخواهیم جمع را جدا محاسبه کنیم حتماً باید آن جمله را در پرانتز قرار دهیم یعنی
    ۵۰=۵×(۵+۵) و چنانچه جمله به این شکل بدون پرانتز نوشته شود ۵×۵+۵ جواب عدد ۳۰ میشود یعنی ابتدا ضرب محاسبه میشود و سپس جمع

  3. این سوال قبلاً هم آمده بود که متأسفانه 50 معادله خوک ها باید 30 میشد که اصلاح نشده دوباره گذاشن حداقل دیدگاه ها را بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا