;
تفریح و سرگرمی

باهوشا جواب بدن: با شش عدد چوب کبریت 4 تا مثلث بسازید!

سوال ریاضی با ساخت مثلث: آیا می توانید در 10 ثانیه یا کمتر 4 مثلث را با 6 عدد چوب کبریت بسازید؟ پس هی نابغه، آیا برای چالش آماده ای؟  چالش امروز ساختن 4 مثلث تنها با استفاده از 6 چوب کبریت است. بیان مشکل در تصویر زیر خلاصه شده است. از طریق این پازل می‌توانیم توانایی‌های حل مسئله و مهارت‌های تفکر منطقی خود را آزمایش کنیم. وقت آن است که مغز خود را به کار بگیرید و ببینید آیا می توانید این چالش را از بین ببرید یا خیر!

آزمون های منطق و تفکر توسط کارفرمایان هنگام استخدام کارکنان جدید و همچنین توسط روانشناسان برای ارزیابی هوش و توانایی حل مسئله استفاده می شود. آنها یک فرصت واقعی برای نشان دادن استعداد شما برای حل پازل ارائه می دهند، بنابراین وقت خود را صرف کنید و بهترین عکس را به دست آورید! با مجله خبری چشمک و سوال ریاضی با ساخت مثلث همراه شوید.

شاید بپسندید: باهوشا جواب بدن: هر کدام از چمدان های سبز برای کدام مسافر است!؟

سوال ریاضی با ساخت مثلث

فقط با استفاده از 6 کبریت، شما وظیفه ایجاد 4 مثلث را دارید. این چالش در سطح متوسطی است و باید به دقت در نظر بگیرید که چگونه و کجا مسابقات را برگزار کنید. ممکن است برای رسیدن به نتیجه دلخواه تلاش زیادی لازم باشد. برای شروع، ممکن است بخواهید سعی کنید یک مثلث بسازید، سپس دو و به همین ترتیب تا زمانی که 4 مثلث داشته باشید.

با تمرین و صبر می توان این چالش را حل کرد. آموزش ذهن منطقی شما برای حل پازل هایی مانند این ضروری است. توانایی تفکر انتقادی، تجزیه و تحلیل یک مشکل و ارائه راه حل های خلاقانه مهارتی است که می تواند با تمرین توسعه یابد. وقتی صحبت از ساخت 4 مثلث با 6 چوب کبریت انجام می شود، باید بسیار فکر کنید. شما باید از منطق خود برای شناسایی الگوها، استنتاج راه حل های ممکن و آزمایش برای یافتن بهترین رویکرد استفاده کنید. این نوع حل مسئله شما را تشویق می‌کند که خارج از چارچوب فکر کنید و راه‌حل‌های غیرمتعارف ارائه دهید.

شاید بپسندید: مرد فقیر خیالباف و کوزه روغن | حکایت مرد فقیری که یک کوزه روغن داشت و هزار آرزو !

سوال ریاضی با ساخت مثلث

شاد بپسندید: کدومیک از این دو خانم تلاش می کند که رازش را پنهان کند!

.

.

.

.

 

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون قدرت تمرکز: کلمه متفاوت را بین کلمات BAT پیدا کنید!

پاسخ سوال ریاضی با ساخت مثلث

همه ما می‌خواهیم ذهن خود را تیز نگه داریم و یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار، ورزش کردن با بازی‌های فکری است. حل منظم چالش های بازی فکری به بهبود مهارت های حل مسئله، حافظه و تمرکز کمک می کند. همچنین ما را به چالش می کشد که خارج از چارچوب فکر کنیم و دیدگاه های خود را گسترش دهیم. بازی‌های فکری همچنین این پتانسیل را دارند که منبعی عالی برای سرگرمی باشند و به ما اجازه می‌دهند از یک چالش سرگرم‌کننده با دوستان یا خانواده لذت ببریم. هنوز به دنبال پاسخ هستی. بیشتر فکر کن!

شاید بپسندید:  با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد تصویر قرار عاشقانه دارد!؟.

.

.

.

.

.

 

شاید بپسندید: آزمون قدرت تمرکز: عدد متفاوت را بین اعداد 8831 پیدا کنید!

پاسخ سوال ریاضی با ساخت مثلث: ما راه حل داریم: با کبریت ها یک هرم بسازید! یک هرم با 6 کبریت ایجاد کنید. هر یک از 4 وجه آن نشان دهنده یک مثلث است. برای جزئیات بیشتر در مورد راه حل، به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: باهوشا جواب بدن: مجموع عددی حیوانات وحشی در عبارت آخر چند می شود!؟

جواب ریاضی با ساخت مثلث

امیدوارم از سوال ریاضی با ساخت مثلث استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: معما: پسر مادربزرگ و پدربزرگ شماست، اما عموی شما نیست!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: چیستان:به گردی یک تابه است و به گودی یک تشت، ولی با آب اقیانوس هم نمی‌توان آن را پر کرد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:  آزمون ریاضی: پاسخ عبارت 48÷2 (9+3)=؟ چند می شود!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

آیا زن تصویر واقعاً یک جاسوس است!؟

با پیدا کردن عدد مناسب به جای علامت سوال،اثبات کن که باهوش نابغه ای!

با پیدا کردن عدد 219 اثبات کن چشمان قوی مثل عقاب داری! | فقط 5 ثانیه وقت داری!

باهوشا جواب بدن: مجموع عدد میمون، پرنده و زنبور چند می شود!؟

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. اجازه بدید بنده هم یک سوال بپرسم. آیا میتونید با شش چوب کبریت، شش مثلث بسازید؟؟ جواب مثبت است. چگونه؟؟

  2. What
    فقط کافیه برای هر مثلث یه چوب کبریت و نصفی بزاری
    اینجوری همه یشن مختلف الاضلاع
    مهم نیست که مثلث مثلثه دیگه

  3. میشه با شش چوب کبریت ۸ مثلث ساخت
    فقط کافیه یک مربع بسازید و قطر هاش رو رسم کنید بعد ۴ تا مثلث بوجود می اید
    سپس بقیه را هم می توان پاسخ داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا